Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 69 Guests are viewing this topic.

TibiV

Propunerea ta este logica... Dar ar bulversa total topicurile de pe forum!... :lol:

La modul  serios: nu denumirile autostrazilor "ne doare", ci lipsa autostrazilor... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SeikonDS

Ca persoana ce stau in Sighisoara eu as fi fericit sa vad centura la oras , pentru ca nu poti circula ziua in oras , mai ales cand vin turisti e nasol rau de tot, macar de tiruri sa scapam.

stangabriel

#23417
Si eu consider important un Drum rapid, chiar si national cu 2 benzi/sens cu separator de beton pe mijloc, intre Fagaras - Sighisoara si Targu Mures. Intai pentru dezvoltarea zonei centrale a Transilvaniei care imi pare mie(din Sud) cu potential, apoi colectarea traficului de pe Dn 13 Brasov - Targu Mures, pentru grabirea proiectului autostrazii Brasov - Fagaras -Sibiu.

Dagda

https://bzb.ro/stire/dupa-banca-mondiala-doar-autostrada-transilvania-mai-salveaza-brasovul-de-poluare-a151263

Quote,,Motivul pentru care Braşovul  nu stă bine la acest capitol este unul relativ simplu. Concentraţia de dioxid de azot, de obicei, vine de la traficul rutier. Ceea ce ne-au spus experţii este că în Braşov problema o reprezintă faptul că aici este un nod rutier important. Pe de o parte este traficul care vine pe Valea Prahovei, iar pe de altă parte, traficul care vine din Moldova şi Transilvania, iar Braşovul este aşezat, practic, într-o cuvă. Toate emisiile rezultate în urma acestui trafic rămân în această cuvă. Poluarea mare de care se vorbeşte la Braşov nu ţine atât de ceea ce se întâmplă efectiv în oraş, ci de traficul rutier. Soluţia evidentă este deturnarea traficului, prin finalizarea autostrăzii Transilvania, care practic mută circulaţia, mai ales traficul greu perimetral oraşului, în afara localităţii, deci în afara «cuvei»"

:hm:

horatiu.cosma

Nu e chiar pe subiect, însă respectivul cam aberează. Centura Brașov preia deocamdată fără probleme traficul de tranzit. Oricum, ce treabă are poluarea din "cuva" Brașov cu o autostradă care e cel mai aproape la câțiva km de Brașov?

pasadia

Banca Mondială abereaza încontinuu când vine vorba de Brașov. Adică mno, titulatura suna fain, dar în spate e doar o firma de consultanta fericita să spună orice dorește cel care o plătește. Iar Scripcaru, primarul nostru, știe să plătească bine pe cei care cântă așa cum dorește lăutarul din el.

Da, Brașovul e o cuva, da traficul generează poluare. Dar problema e exact traficul intern al orașului (ăla mult lăudat de necunoscători pe motiv că ar fi "fluent"). Problema e asfaltul in exces pus prin oraș în dauna unor soluții de transport în comun. Și mai ales problema lui Scripi e că lumea incepe să conștientizeze prostia făcută în urma cu 14 ani când a distrus tramvaiul și rețeaua de troleibuz.

Dagda

BM, BERD si alte institutii bancare vor sa dea credite, ceea ce este de asteptat... si cel mai probabil si persoanele implicate in asta de la ei primesc niste comisioane.
Primaria e inapta, de asta i-au si lasat pe cei de la BM sa se ocupe... La fel si CJ-ul care a scos acum la licitatie consultante pt concesionarea aeroportului pt 7 mil lei.
Pe scurt cu un aparat administrativ slab si comod, cu niste politicieni care ascund informatii si nu doresc sa discute/dezbata cu societatea civila, Brasovul nu va ajunge nicaieri nici in urmatorii ani.

@pasadia nu as da vina pe BM, ci pe tipul de la Cluj care zice ca solutia tuturor problemelor pt Brasov este o autostrada care sa-l lege Cluj. 

pasadia

@Dagda: el nu face decat acelasi lucru ca si Bogdan Micu: sa gaseasca o scuza pentru mana care il hraneste. Ce naiba, ai uitat aberatia cu "poluarea din Brasov generata de fumul de la gratarul restaurantului Ceasu'Rau, restaurant langa care pusesera ei statia de monitorizare a aerului"? (ma rog, erau vreo 15 metri distanta si intre exista si acum una din cele mai aglomerate intersecii din oras, dar astea sunt detalii cand vrei sa inventezi orice scuza posibila).

Dar sa ne intelegem: A3-ul NU are nici o legatura cu nivelul de poluare existent sau viitor in oras. Si in mare masura nici viitorul aeroport nu are (desi stim pe unii care vor sa zica altceva).

Dagda

#23423
Poluarea din Brasov e generata in principal de traficul auto intern... la care adaugam si faptul ca noi ne-am distrus aproape toata reteaua de troleibuze.
Cat despre centralele de apartament, celalalt mare poluator pe timpul iernii in special, chiar as vrea o comparatie pertinenta vs sistemul centralizat de termoficare in ceea ce priveste poluarea, nu de alta dar in prezent subventionam cu aproape 50 mil lei anual sistemul public de termoficare pt doar 5 mii de abonati, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca cei racordati la sistemul public de termoficare platesc gigacaloria la echivalentul producerii ei din energie electrica si mult peste ce ar plati daca ar avea o centrala pe gaz.

Ionut

Cred ca sunt suficiente comentariile despre poluarea brașoveană și A3. Cat despre restul de discuții, aveți destule thread-uri, inclusiv pentru termoficare.

ciprebbe

Au trecut 2 saptamani de la filmarea nodului Chetani. Atata zicea compania , prin vocea DG, ca are nevoie ca DRDP BV si CJ sa intre la munca. Nu s-a intamplat nimic, nu s-a semnat nimic , totul e in aer. In acest timp Astaldi trage tare sa finalizeze lotul, au o intarziere de aprox 2 sapt din cauza conditiilor meteo. Asadar in iulie ei estimeaza ca vor termina urmand sa inauguram un nou muzeu, sau cine stie poate reziliem la 99.9% si vom astepta un an pana e gata expertiza si nodul Chetani  :bash:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Păi a crezut cineva ca se apuca în 2 săptămâni de munca? Poate 2 luni.

ciprebbe

Daca nu se schimba ceva rapid in relatia cu Straco , din surse sigure, nu se va incepe nici in 2 luni.............
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Kimi

^

Speram sa se schimbe cu o reziliere.

jaston

Ce se va intampla cu lotul in cazul in care Straco ar da faliment? E ca si la reziliere?