Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 41 Guests are viewing this topic.

user201

Având în vedere "pe ciotul A3 Târgu Mureș în jur de 15 iulie" deduc că "tradiționalul" 21 Decembrie de data asta 2021 este o dată plauzibilă pentru punerea în circulație a acestui lot. Marea problemă pentru o autostradă completă cred că devine lotul STRACO unde nu pare a se lua nici o decizie.

voicul

In teorie se poate merge mai repede pe km de A si deschisi cand sunt gata.
Practica, adica deschidere partiala, nu prea iese in RO, dar s-a mai intamplat.

user201

@voicul
Da, dar ar fi util în sensul că s-ar mai reduce din trafic, pentru că anul trecut am ajuns pe acolo și se circula cu viteză foarte mică din momentul ieșirii din târgu Mureș până la intrarea pe A3?
Dacă o deschidere parțială ar încurca mai mult șantierul pentru 3-4 luni parcă nu se merită, dar nu știu situația exactă privind traficul din zonă, recunosc.

ivladbogdan

La Iernut s-au apucat sa ridice stalpii de iluminat la nodul rutier, precum si alte finisaje. Daca nu continua ploile astea, eu zic ca intr-o luna e "la cheie" nodul.
La organizarea de santier Straco, unde au avut mereu camioanele parcate, astazi erau mult mai putine ca deobicei, si nu, cele care lipseau nu erau la munca. Ceva se intampla, si nu e de bine...

ciprebbe

La Straco in baza , daca te uiti atent, sunt toate ruginiturile stationate. Toate pline de rugina. NU se mai lucreaza nimic.
Surse credibile spun ca deja au fost mutate de pe Straco majoritatea utilajelor si echipamentelor functionale pe alte firme si mutate de la Chetani.
Cred ca declararea falimentului e aproape ca de reziliat vad ca nimeni nu zice nimic.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alinuttt

#23390
Straco a lucrat mai susținut(dacă poate fi folosit cuvântul ăsta) doar în primele luni de la semnarea contractului. Imediat după semnare s-a rupt treaba și au mers din rău în mai rău. Un timp s-au axat pe structuri, au reușit să ridice și câteva grinzi, după care au crăpat cu totul. Dacă nu preia MaxBoegl munca(ca și subcontractant) pentru terasamente și asfalt, nu văd altă soluție decât rezilierea. Oricum, la Straco nu e de ieri așa, deja sunt luni bune de când bate vântul pe șantier.
Am ajuns să numărăm pe degete constructorii pe care ni dorim la licitații. Cândva și Straco, TS, Aktor erau pe listă. Cu siguranță problema e și la ,,partenerul serios", indubitabil.

pest1969

Nu pot pricepe de ce trec atatia ani si "partenerul serios" nu e in stare sa concretizeze niste intelegeri cu Straco si niste subcontractori seriosi pentru a realiza ce e de ralizat. Daca  tot nu vor sa rezilieze. Ar avea Straco ceva impotriva unor astfel de aranjamante?
Sau e proverbiala lipsa de asumare si lene a responsabililor de proiect si a conducerii CNAIR?

ciprebbe

Poate acum intelegeti de ce Straco nu mai poate finaliza lotul:

Chețani – Câmpia Turzii (15,691 Km)
Constructor: Asocierea STRACO GRUP SRL - SPECIALIST CONSULTING SRL - TOTAL ROAD SRL
Valoare ofertată: 279.744.271,56 lei (reprezentând 45.12% din estimarea inițială a CNADNR de 619.938.280 lei)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

#23393
^^
Hmm, ar fi prea frumos sa se bage subcontractor Max Bögl si pe Chetani-Campia Turzii, sa-i salveze si pe Straco la fel cum au facut-o si pe lotul Iernut-Chetani cu Astaldi, dar nu cred...
You're in Steelers Country

pentium10

urmatorul termen la tribunal Straco are abia in 24 iulie programat (mai este pana se anunta falimentul :) )

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000657796&id_inst=3
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ivladbogdan

Partea buna a lucrurilor e ca vom economisi in curand 3-4 minute daca nu e pusa bariera si cam 10 minute daca e pusa bariera la Iernut, asta cu finalizarea nodului, desigur, daca Astaldi vor dori sa-l dea in folosinta tinand cont ca restul lotului va fi muzeu... E aproape impracticabil deja (pentru masinile joase) drumul vechi in zona nodului Iernut.
Partea proasta a lucrurilor este ca vom sta din nou cu un lot de autostrada muzeu in timp ce calea ferata de la Ludus devine din ce in ce mai insuportabila. S-a stricat foarte rau si toate masinile trebuie aproape sa opreasca, uneori se fac niste cozi de toata frumusetea. Cand te gandesti cat timp s-ar fi putut economisi... Nu mai zic nimic.

pentium10

Nu vom economisi timp, parcurgerea nodului va fi mult mai lung și lent fata de distanta actuala și la viteza actuala.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alinuttt

#23397
Păi Astaldi trebuie să dea în trafic nodul și pasajul peste CF405 ca să poată finaliza autostrada. Au de construit vreo 50 de metri de autostradă unde e acum giratoriul provizoriu. Altfel nu își pot termina lotul.

pbh

#23398
Cand licitezi la 45% din pretul estimat este evident ca vei merge in pierdere, oricat de "din pix" este data acea suma. Este stilul care s-a practicat pana de curand de catre constructorii care se bazau pe incapacitatea CNAIR si pe claimuri si din dorinta de a castiga cu orice pret licitatia.
Este unul din motivele (pe langa multe altele discutate aici) pentru care unele santiere de A merg atat de "bine".
Pana acum, singurii care au inghitit aceasta galusca si au digerat-o a fost UMB pe LD4,este adevarat ca au primit si mult Colebil de la CNAIR.
Probabil ca pentru Straco aceasta licitatie era ultima sansa de a dovedi bancilor ca pot fi solvabili si au venit cu acest pret, dar nu au facut decat sa amane inevitabilul iar rezultatul il vedem astazi.

ivladbogdan





Powered by API/PUM imgur uploader


Poza este de pe pagina de facebook Selina.
Frumos!