Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 43 Guests are viewing this topic.

SergiuSerj

La Iernut au asfaltat deja giratoriul care o sa faca legatura cu podul peste autostrada/CF si bretelele de intrare pe autostrada.

(GPS)



dimitrie

Stim cu toti ca Straco e cauza pierduta.
Aici pe forum, unii spuneau acum muuuulte luni in urma ca poate sa nu rezilieze, ca cine stie cat dureaza alta licitatie, ca poate imi revin... ei aiurea in tramvai.
Ce imi este greu de inteles de ce nu rezilizeaza acum, de ce nu ii penalizeaza CNAIR ? Ce astepta... ?
Dupa mine Straco ar trebui renunte si sa zica mai baieti si de as vrea nu cred ca pot termina nodu', lotu' terminat de Straco sunt basme.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

ciprebbe

Nu reziliaza de frica falimentului Straco si a consecintelor ce decurg dupa asta pentru lucrarile din Bucuresti pe care le au in executie.
Lucrarile nici acolo nu se misca cum trebuie asa ca eu nu vad decat o m..e pt cateva luni pana se va relicita si un nou constructor va intra sa finalizeze dupa ei.
Nu pot sa intre la Chetani sa faca cu DRDP-urile pt ca juridic amplasamentul e la Straco. Straco nu cedeaza moca nodul .......
E cat se poate de groasa situatia cu tot lotul de la Campia pana la Chetani. Straco nu mai lucreaza nimic, mai mult PM-ul acestui santier a plecat de la STRACO.
Cand corabia se scufunda sobolanii fug primii insa cand capitanul da semnul de abandonare a navei si pleaca si el , corabia se scufunda!!!
Rezilierea totala cu Straco , trecerea amplasamentului inapoi la beneficiar, e singura solutia viabila in acest moment.
Urgent licitatii pentru materiale si inchiriat utilaje pt nodul Chetani , in paralel inceputa procedura de expertizare a lotului si scoaterea la licitatie a lucrarilor ramase.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

fiecare zii pierdută ne aduce tot mai aproape de un muzeu,CEL PUTIN pe parcursul lui 2020....dar daca dormim si pe p.verii ne duce lejer in 2021
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ghrt

Dacă STRACO cu nişte bani ar putea termina nodul, CNAIR ar putea încerca o negociere beneficiind de procedura de insolvenţă: să le acorde nişte bani, fie claimuri anterioare fie avans, şi să supravegheze că nu ajung în altă parte ci se vor regăsi în nod.
Dacă STRACO nu mai poate termina acolo nici chiar cu preţul corect de la licitaţie (mai ales că acum s-au mai ieftinit unele lucruri), atunci e boală lungă moarte sigură şi oricum trebuie relicitat tot lotul.
Cont (aproape) inactiv.

alexmocian

Dpdv contractual nu cred ca se mai pot da ceva bani pana cand nodul nu este terminat sau cel putin nu are un avans vizibil, nimeni nu risca puscaria mai ales cand toata lumea stie problemele majore de la STRACO.

alin2pas

Dar cu Straco nu se poate face un fel de șantaj? Ori ne dați nodul să-l finalizăm și vă mai dăm o șansă pe restul lotului, ori vă ardem la maxim pentru orice neregulă sau întârziere de pe toate lucrările pe care le aveți și vă forțăm intrarea în faliment!

medicul de garda

Eu altceva nu inteleg, de ce Straco nici macar cand sunt in groapa, nu fac claimuri pentru niste bani care li se cuvin! Ca e clar ca nicio negociere cu CNAIR nu va produce acele milioane datorate, pentru ca nimeni nu are curajul sa semneze o suplimentare de bun simt, justificata, a contractului. Pana acum era gata judecatas i Straco ar fi avut cash-flow. CNAIR oricum vrea claimuri, ca sa nu fie nevoiti sa raspunda pentru vreo greseala de-a lor...
Trust me, I'm an east-european doctor!

pentium10

am citit undeva ca Straco parca are 47 de revendicari, si doar vreo 5 aprobate
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

Revendicările aprobate de inginer (Egis) sunt apă de ploaie pentru CNAIR, tot nu le plătesc, așteaptă să zică un judecător peste x ani că trebuie să plătească y lei (cu dobânzile aferente).

voicul

Sa zicem ca ar primi claim-urile acum, oare ce va face Straco?
Are bani si poate sa continuie, dar e sub administrare judiciara si costul terasamentului este sub ce s-a licitat. Adica Straco ar pierde bani ca sa finalizeze lotul si nu cred ca administratorul ar fi OK cu treaba asta.

Si eu m-am mirat cand am auzit ca cedeaza nod-ul (asa repede), pentru ca e singurul punct cu care pot forta cumva mana CNAIR.
Cu alte cuvinte si din pacate: va mai dura povestea asta.

bogdymol

Autostrada A3 la granita cu Ungaria:





La intrarea in Romania pare ca va fi limita de 70 km/h pana la intrarea in prima parcare, apoi 130 km/h:





Mai multe poze aici.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adiarc

#23307
Multumesc

Pare mult mai bine configurata pt o eventuala aderare la Schengen....fata de Nadlac 2.....d.p.d.v al sigurantei traficului

LE..limita de 70 este doar pt o scurta portiune...poate pt ca soferii sa citeasca cu atentie indicatoarele...daca dai zoom se vede ca urmeaza iarasi 130
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ivladbogdan

Inainte sa inceapa iar discutia aia ca noi nu suntem in stare si ungurii tot fac autostrazi (perfect de acord aici), o sa va spun partea buna a lucrurilor, chit ca-s numa vreo 5 km noi de A la noi, cel putin pentru noi cei din judetele MS, CJ, BH care atunci cand mergem in vest, pe la Bors mergem (cel putin pana se termina A10).
+ scapam de inca o mica bucata de drum national cu toate "alea" aferente: treceri de pietoni, oameni, masini care intorc in mijlocul drumului (zona aia de la iesire din Oradea e destul de aglomerata de fel) + clasicul radar ascuns si toti care pun frana.
+ confortul psihic ca vom merge continuu pe autostrada din Biharia pana oriunde avem de mers in vest dupa ce termina si vecinii nostri autostrada lor. Peste cativa ani voi inlocui Biharia cu Chiribis.  :D
+ da bine asa ca vom avea doua PTF pe autostrada.  :)

Eu unul chiar ma bucur pentru acest lot si odata terminat si dat in folosinta va creste presiunea pusa pe autoritati sa deblocheze incet si celelalte loturi pana la Nadaselu. Pe bucati care dau impresia ca nu se vor lega niciodata, asa pe stilul romanesc, dar macar incet incet incepem sa avem acele bucatele. Pana la urma trebuie inceput de undeva...

carutasul

mă distrează că strămoşeasca dispută despre "cine a fost primul în Ardeal" s-a transformat în "cine a terminat primul autostrada" lucru care pare la fel de nebulos, deşi spre deosebire de primul eveniment, se petrece chiar în zilele noastre :)