Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

Relevantă discuția dintre doamna Ioniță și domnul de la Straco. Inițial, am crezut că doamna a dezvoltat ceva "cojones" când îl invită "chiar astăzi" să spună când vor veni cu utilaje și oameni pe șantier. Când colo, nu îl lasă să răspundă și trece de la "chiar astăzi" la "când doriți dvs", o scaldă și trece rapid la altcineva. Cum s-ar zice (pun intended) se poartă cu mănuși cu cei de la Straco. Nu prevăd nicio reziliere în viitorul apropiat, cred că vom rămâne cu "mai lucrăm când mai luăm ceva bani" mult timp.

ghrt

@nicolaem, dispoziţiile legii insolvenţei se referă la clarificarea situaţiei (menţinerea în execuţie sau denunţarea) contractelor existente la momentul deschiderii procedurii, într-un interval de timp definit. Ulterior un contract poate fi reziliat în mod uzual, singura diferenţă fiind că eventualele pretenţii împotriva Antreprenorului se discută în principiu în faţa instanţei de insolvenţă (nu este exclusă cea arbitrală).
Cont (aproape) inactiv.

alinuttt

Ideea e să predea nodul CNAIR pentru executare in regie propie. Apoi au ei timp să se judece pentru rezilierea contractului pentru restul lotului.
De capătul Ungheni-Tg-Mureș se mai știe ceva? Se apropie termenul limită...

Ionut

V-am zis acum câteva zile de ciot.

Quote from: Ionut on April 09, 2020, 04:04:51 PM
Confirmare pe surse (dar puteți lua ca 100% sigur). Fără să vă pot da detalii, se avansează cu procedura semnării contractului cu STRABAG pentru ciotul A3 de lângă Târgu Mureș.

jaston

Asteptam din moment in moment..


Ionut

Las o mica chestie aici. Se intenționează să se scoată la licitație (proiectare și execuție) Centura Comarnic. A3. Nu mizeria din oraș. Deci A3. Pe documentație veche revizuită intern de CNAIR. Are noduri în N și S, merge separat de restul CoBra pentru eficientizare. Deci parte din ce am mai cerut noi de ani de zile...

Va rog frumos cei care stiti proiectul (eu nu il stiu în detaliu), puneți aici hărțile vechi și spuneti-mi ce probleme vedeti. Voi da mai departe la CNAIR.

Restul CoBra va fi SF actualizat +PT și se dorește implicarea marilor finanțatori internaționali - BERD, BEI, BM. Iar finanțarea va fi un mix de fonduri europene și credite și se evaluează daca un segment sau un tunel ceva se va face separat prin PPP ca proiect pilot.

Ce sa zic. Suna decent. Chiar bine. Cam ce am cerut noi de ani de zile. Am cerut să fim implicați și ni s-a promis că vom fi (bine, nu e prima data).

Pentru început ziceți-mi de Comarnic sa dau mai departe.

luc

Azi ești e plin de vești bune :) ... Adevărul e ca în contextul economic actual investițiile în infrastructura sunt cheia.. Poate învățăm  ceva de la Polonia și criza din anii 2008!

medicul de garda

Principala problema care imi vine rapid in minte, bazandu-ma pe memorie (nu mai am hartile pe calculatorul nou...), e ca daca se scoate centura Comarnic la inaintare pe baza SF-ului antic CNAIR, pe langa incropirea unui nod nou in nord care nu exista nicaieri (deci probleme majore de proiectare si licitare, asta daca nu revin la ideea cu podul temporar), ramane problema majora a traseului ales: SF-ul CNAIR de acum 12 ani prevede traseul prin valea Prahovei, la nivel cu calea ferata. SF-ul modern facut de Vinci la ultima tentativa prevedea tunel pana la Sinaia.
Orice traseu studiat va fi fortat de catre configuratia capatului nordic al centurii, s-ar putea ca solutia normala sa fie pierduta pentru totdeauna daca facem un hei-rup... :(
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasadia

Totusi, nu era tunel pana la Sinaia. Erau 2 tuneluri pe sub Comarnic care scoteau A3 deasupra DN1 (la o cota mai mare), pe acelasi versant stang al vaii Prahovei.

Dar da, principala problma pe care o vad priveste modul in care ar urma sa arate nodul Comarnic Nord. Unde e plasat, si cum se poate face eventual continuarea spre Sinaia.

Ionut

O sa cer detalii si poate fac rost si de ceva schita/harta ca sa stim exact despre ce vorbim.

NGC

Am pus aici plansele din propunerea de proiect din 2008 al celor de la Vinci - Aktor, unde se poate vedea atat traseul CNAIR prin Valea Prahovei, cat si cel al celor de la Vinci - Aktor. Link-ul e valabil doar 7 zile. Poate reuseste cineva sa faca niste capturi la rezolutie mare si sa le puna pe forum.


Skynick

Sase ani de executie, la tunelurile alea? Incep cu ea ca sa se coordoneze cu restul?

nctind

RASNOV - CRISTIAN

Au inceput cu balast pe drumul de legatura.