Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

alexV

^^
Era un pod feroviar in Romania, construit de Austro-Ungari, iar statul Austriac a trimis instiintare Romaniei, recent, ca constructia si-a depasit durata de viata. Nu era vorba de garantie, dar pe-acolo pe undeva. Maurer suna nemtesc  :)

udar

^^^^^

Ceva de genul asta a fost si in Timisoara

,,,Potrivit fostului primar al capitalei Banatului, Gheorghe Ciuhandu, in anul 1997, la Timisoara a ajuns o scrisoare de la o firma austriaca, succesoare a firmei care construise un pod in Timisoara pe vremea razboiului, in care ni se atragea atentia ca expira patru poduri ridicate de acestia: Traian, Mihai Viteazul, Dacilor si Decebal""

https://www.opiniatimisoarei.ro/foto-podurile-expirate-ale-timisoarei-majoritatea-au-iesit-din-garantie-si-sunt-un-pericol-iar-la-un-cutremur-se-prabusesc/14/09/2012

realfanady

Daca se face odata Ungheni-Tg Mures, trebuie o licitatie separata Tg Mures - Acatari, ceea ce implica A3 portiunea Tg Mures - nod A3-A8 si A8 de la nod A3-A8 pana la nodul Acatari. Totul la pachet.

alin_simeriaveche

#22563
Quote from: pentium10 on February 19, 2020, 02:25:47 PM
este o parte A3 pana la marcajul rosu din stanga,
si de acolo drum de legatura pana la zona Metro/Auchan
Nu este nici o parte din A8 pe acest tronson.
Pentium, acel drum de legatura cu Auchan/Metro este prevazut sa se construiasca odata cu acest lot?
Mai vad un marcaj de drum cu rosu, ce continua din acea zona(Metro) ce pare ca se uneste cu centura orasului....acela nu stiu sa fie in realitate. Ai idee, sunt planuri sa se realizeze?
De cate ori merg in vacanta acasa, ma termina acel drum pe Ghe. Doja. Nu mai vorbesc in perioada sarbatorilor. De multe ori ma gandesc daca ar fi un drum ce pleaca din centura pana la iesire din oras (cel putin pana Ungheni).
Tot am sperat ca poate la sfarsitul acestui an am sa ma duc pe A de la Ms la Simeria, cu o intrerupere la Chetani. Dar cu leprele de pe A10, nici gand.

pentium10

aia rosu e ceva vise a municipalitatii, dar orasul sta la -34 million RON la buget (deci imediat insvolventa Primarie vine si nu dezvoltare)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

"Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B5: Nusfalau - Suplacu de Barcau (km 66+500 - km 80+054.044)"

Quote from: NGC on March 20, 2019, 02:05:38 AM
Astazi a fost lansata licitatia [CN1009950] "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B5: Nusfalau - Suplacu de Barcau (km 66+500 - km 80+054.044)".

Ieri a fost zi de sarbatoare. :lol:

Dupa 11 luni (fara o zi) de la lansarea licitatiei, avem in sfarsit prima tura de clarificari. Avem 80 de pagini de maculatura in care apare o clarificare din oficiu (cu 6 subpuncte) si 173 de raspunsuri. Acum inteleg de ce le-a luat atata timp. In medie un raspuns a luat 2 zile de "documentare". :lol:

Cei curiosi pot descarca aceasta clarificare timp de 7 zile de aici. Poate face cineva un rezumat.

Noul termen temporar pentru deschiderea ofertelor este 09.03.2020, dar vom mai avea o tura de clarificari. Sunt curios daca si de data asta vom astepta tot 11 luni. :lol:

alecu26

Coincidenta oare? Eu zic ca prin rotatie, sa avem ministrii din toate judetele tarii. Sa stea fiecare 3 luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Granata06

1 raspuns la 2 zile.....incredibil.

miahi

@NCG, m-am oprit dupa prima intrebare si raspuns :

Intrebare 1 In scopul stabilirii corecte a cantitatilor va rugam sa puneti la dispozitie ofertantilor in format dwg plansele care contin elementele geometrice ale traseului (plan si profil longitudinal).

Raspuns 1 Autoritatea Contractanta a publicat in cadrul Documentatiei de Atribuire toate informatiile si documentele necesare elaborarii unor oferte corecte, complete si competitive, care sa corespunda cerintelor si necesitatii Autoritatii Contractante. Va rugam sa aveti in vedere ca prezentul contract este unul de tip PROIECTARE SI
EXECUTIE, in care Antreprenorul are si calitatea de Proiectant, lucrarile urmand a fi executate in baza Proiectului Tehnic de Executie realizat de acesta.

De ce am inteles eu tot citind pe aici pe forum, in general grosso-modo,  la FIDIC rosu in oferta e vorba de cantitati pe baza proiectului pus la dispozitie de beneficiar, la FIDIC galben e vorba de proiect si cantitati rezultate din proiectul realizat de ofertant.

Aceasta licitatie se numeste "Proiectare si executie ... ", atunci de ce un ofertant ar cere  "plan si profil longitudinal" care teoretic fac parte din proiect, nu ? Gresesc undeva ?


horatiu.cosma

Pai planse si profile exista si la SF (deci FIDIC Galben). Cum altfel sa poata oferta o suma pentru viitoarea executie a lucrarilor bazata pe viitorul proiect tehnic, daca nu se stie mai nimic?

miahi

Ok. Mersi pentru clarificare Horatiu. Probabil conteaza destul de mult si calitatea acestor planuri si planse din SF...

horatiu.cosma

Evident. Nu se pot oferta lucrări de sute de milioane de euro pe ghiceală și pe fler.

florin74

Plina de neconcordante documentatia....

alecu26

De ce nu ai pune la dispozitie planurile si in format DWG?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Că nu le au. Le-a dat Iptana doar resturi, resturi pun și ei în documentație. Am ajuns la pagina 60, e jale.