Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 48 Guests are viewing this topic.


ivladbogdan

Neata!

Ieri, sambata, pe la ora 13, Astaldi baga grupa mare la Iernut.
Si li se contureaza ceva si lalaitilor supremi la Chetani...
Eu inca sper ca la vara vom mai avea o singura "gaura" intre Ungheni si Nadasel.  O:-)

cristi5

Hei rup hei rup,  Bode e un bufon in campanie si Scarlat este regele lui. Desi oficial e invers.

Dar revenind la subiect, cum se vor finanta aceste marete lucrari de la Biharia la Nadasel? Ca de Meses nici nu nai intreb.

Cam tot ce se spune in campanie e de fapt o garantie ca "nici pomeneala". Si din pacate mai avem un an de campanie.

Ionut

Daca li se "contureaza" ceva lalaitilor de la Chetani, adica alora de la Straco, adica rezilierea (ca ce altceva sa li se contureze?!... buzele?!), poate se gandesc idiotii criminali de la CNAIR sa rezilieze dupa ce termina nodul Chetani ("termina", adica alea doua bretele). Ca daca reziliaza acum, nu apuca sa faca si expertiza pe lot ca sa poata lucra "in regie proprie" la Chetani in nod pana cand termina Astaldi. Dar ce zic eu, la cat de prosti sunt, au reziliat deja.

carutasul

poate voia să spună că li se conturează breteaua :)

Ionut

Aia e deja conturata, mai trebuie doar terminata. Dar na, oi fi inteles eu gresit. Apropo, eu initial am crezut ca Straco va juca tare de tot cu nodul Chetani, tocmai pe ideea de a forta muzeu la Astaldi, dar e un patriot acolo la Straco, se tot lupta cu morile de vant ca sa mai puna o grinda pe lot si sa mai intinda niste terasamente in nodul Chetani... doar-doar or apuca sa termine la timp in nod ca sa nu avem muzeu. Ce sa zic, nu ma asteptam, sper sa si reuseasca.

realfanady

Daca exista vointa ... omul se descurca ...





Powered by API/PUM imgur uploader


O solutie temporara, ce implica doua sensuri giratorii provizorii (gen Iernut) si asfaltarea a 1.3km de drum. Uite astfel am scapa de muzeu si fara Straco. Stiu, nu e placut, nu e ideal, dar decat sa tinem muzeu lotul Astaldi ... tot mai bine suna.

FRS

Aici sunt necesare exproprieri, drumul e ingust.

ciprebbe

4m latime, si -4m cota fata de A .
Hai sa fim realisti si nu fantezisti. Singura solutie e nodul rutier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

naivu

Nu e nevoie sa asfaltezi drumul suplimentar. Cele doua trompete (cea de pe A3 si cea de pe E60) ar ajuta mult dar nu sunt absolut necesare; inainte de nod trebuie inghesuite amble sensuri pe jumatatea dreapta a A3, terminata o bretea (de preferat cea din stanga, pt ca cine vine dinspre Iernut vrea de obicei spre Turda) si trantit un giratoriu unde intra breteaua in E60. Nu va castiga premii pt estetica si elegant, iar giratoriul va fi vesnic infundat dar macar nu va transforma lotul Astaldi in muzeu!

pbh

Ca sa nu mai spunem ca nu vor putea justifica niciodata in fata Curtii de Conturi cheltuirea banilor cand la 100 de metrii ai un nod care nu a putut fi finalizat in 4 ani :o

carutasul

păi așa ar fi mai simplu (și probabil ieftin) să rezilieze nodul și să îl facă ei. Dar să vedem, poate după ce termină "fabrica de Glucoză" mai capătă și Straco ceva "puteri" :)

TibiV

Dacă termină "Fabrica de Glucoză" ...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

dacă sunt așa de rău să nu poată termina strada aia, e chiar nasol. Eu sper că nu au ajuns până acolo, nu de alta, dar erau ok, parcă ar fi păcat...

ciprebbe

Chiar sunt asa de rau.
"Paguba" nerecunoscuta de pe A3 le cam pune capac. Situatia Straco e "de la o zi la alta". Oricand poate fi gata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe