Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

Skynick

La primul nod mi se pare ca se vede un bazin de decantare imens. e vreo explicatie pentru dimensiunile acelea?

vladioan_bv

1.Nodul chetani  ar putea fi facut de cnair  in regie proprie cât sa permita accesul  la autostradă ?
2. Mi se pare mie sau e material nou de terasament la nodul chetani?

disney

Pentru Ungheni-Tirgu Mures, tocmai am intrebat si la MT si la CNAIR cum e cu renuntarea la recurs si daca sint investigati de Consiliul Concurentei.

RaduC

Mie imi pare ca la Chetani breteaua de iesire de pe autostrada si sensul Tg.Ms-Campia sunt mai avansate decat restul terasamentelor din zonă.
Se incearca oare o miscare de management al traficului similara cu ce e acum la Iernut? Cu nodul Chetani finalizat doar cat sa permita incarcarea+descarcarea traficului pe A?

ciprebbe

Ca sa permiti accesul la Chetani trebuie sa finalizeze in totalitatea intersectia cu DN-ul.
Chiar si asa , taras-grapis, Straco ar putea sa faca treaba la nod si sa mai negocieze o amanare a termenului pt restul de autostrada. Momentan nu e vremea ok pt terasamente si i-am vazut lucrand la riglele viaductului mare de la Hadareni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Skynick, sunt doua: nu exista emisar natural in zona (in lacurile alea nu cred ca obtii aprobare sa deversezi oricat ai filtra apa aia), si a doua e ca Astaldi a obtinut cu ocazia asta si o buna groapa de imprumut, cu ballast chiar. E drept...e un ballast mai marunt...

In plus e asa mare ca acolo duci apele din tot nodul, plus ceva kilometric de autostrada....plus viaductul acela.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Alte 2 intrebari:

1)La pasajele superioare am revenit la parapet tip "apara roata", credeam ca nu mai sunt permise de prin 2014....si e nevoie de parapet metalic.
2) Foarte ciudate acele podete pe drumuri de langa autostrada. As zice ca nu sunt drumurile tehnologice pentru intretinerea autostrazii din doua motive: nu sunt la fiecare canal, fir de apa si in dreapta sunt mai mari ca in stanga. Probabil sunt ceva drumuri locale relocate, dar tot nu e explicabila diferenta de latime...si de ce acolo sunt pe podete din beton, iar sub autostrada avem metalice???

Poate e vreun proiectant de la Consitrans pe aici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

Pentru cât a mai rămas de făcut ca să devină funcțional nodul Chețani, cred că ar fi idiotic să se rezilieze cu Straco înainte să-l termine.
Doar dacă Straco chiar nu ar putea să îl facă, dar totuși deja fundația este făcută, distanța e chiar scurtă, și cred că și o firmă cu un picior în groapă poate face bucățica aia.
Sper să o facă cât mai repede și apoi reziliere, că e demult penibil lotul Straco din A3, cu problemele lor financiare.
Îi bat pe Aktor, și Aktor e campioană la lălăit.

ladposta

O intrebare de la un nepriceput in constructiile de autostrazi (din Romania): cam cat ar costa ca cineva sa preia constructia nodului Chetani si sa-l lege de celalalt lot? este asa ceva posibil?

ciprebbe

 ^ NU este posibil atata timp cat ai un constructor acolo.
Dupa o reziliere trebuie o expertiza cu ce s-a executat si cat mai ramane de executat.
Straco are utilaje in baza ( si inca ceva oameni) ca sa finalizeze terasamentul si toata zona nodului , CNAIR-ul tot nu recunoaste cheltuielile efectuate de constructor inca din 2018 si  lalaiala continua. E un lot foarte usor care daca s-ar debloca poate fi executat in timp record chiar si de Straco in insolventa.
O reziliere acum va face muzeu lotul Astaldi minim 1 an.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Se incearca ceva discutii cu Astaldi in acest sens, dar e dificil. Preturile unitare ale lui Straco sunt foarte foarte mici. Nimeni nu vrea sa intre acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ladposta


storm1980_25

In legatura cu lotul 1, Tg-Mures-Ungheni si drum de legatura:
Presupunand ca totul va fi in regula cu atribuirea, vor putea sa se apuce de lucrari daca nu s-au facut exproprierile?

Ionut

Stati asa ca deocamdata NU s-a semnat la ciotul Targu Mures-Ungheni. Sursa este 100% sigura. Deci rabdare, mai discutam dupa ce se semneaza. De apucat se pot apuca de treaba aproape imediat pentru ca gasesc un loc unde nu e blocat/unde pot intra in teren cu un buldozer.

alecu26

HG ul de expropiere nu a fost comun pt ambele loturi? in 2016?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).