Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 70 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Straco a ridicat 32 din cele 80 de grinzi (10 deschideri) la structura mare de la Hădăreni. Mai sunt încă 8 depozitate jos, nu se pot ridica fiindcă nu mai sunt făcute riglele la pile/culei (restul de 40 încă nu au intrat în producție). La fier trebuie banii jos, nu mai merge cu promisiuni, cunoaștem foarte bine situația Straco. Mai lucrează anemic la podul peste Arieș unde chiar azi au turnat a doua pilă. Mai lucrează anemic la nod Chețani, unde au făcut niște depozite de material pentru umplutură, așteaptă vreme bună pentru punere în operă. Straco s-ar lăuda că într-o lună de vreme bună e sus umplutura la nod pe zona care ne interesează pentru deschiderea la Astaldi. Probabil la anul vom vedea câteva sute de metri de asfalt, ca să fie și ceva negru pe lot. Se aude că am putea avea o situație similară cu ce s-a găsit pe breteaua de la Alba Iulia Sud. Inginerul Egis e cam degeaba, e plătit pe oră din acel contract avantajos de pe vremea Behtel, deci nicio șansă să se grăbească. În plus și-a cam uitat menirea, se căciulește la CNAIR pentru orice decizie "imparțială". CNAIR știm foarte bine, nicio decizie, merge după cum bate vântul, doar și el e plătit pe oră, nu pe performanță. Înțeleg că inginerul ar fi dat niște ok-uri pe sume suplimentare pentru Straco, dar știm foarte bine cât de mult iubește CNAIR adiționalele de bani. Șansele pentru Straco sunt mici, dar aceste adiționale ar putea să îi mai țină cât de cât pe linia de plutire. Când se vor duce, un cui va fi de la Egis și vreo 4-5 de la CNAIR, restul de la propria politică din anii buni.

Las câteva poze de la ridicările de grinzi de la Hădăreni.
















horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma

De la Astaldi am vreo 150 de poze din fiecare punctuleț de pe șantier, acolo alta e treaba, dar cel mai probabil pe mâine povestim și de ei.

Cristian 74

Impresionante poze, făcute din unghiuri privilegiate. Mulțumim, Horațiu! Iar macaralele de la Deme, atât de masive și high-tech! Adevărați monștri.

dorum


danutzu_1069

@Horatiu,  :cheers:
Detalii care spun multe.... despre cum ar trebui sa se desfasoare traba pe santiere....
Pacat ca Straco este pe....copca..

horatiu.cosma

Să nu îi uităm pe cei de la Deme, care eu zic că fac o treabă extraordinară. Oamenii merită tot respectul: se plimbă prin toață țara, departe de familii cu săptămânile, au pe mână niște transporturi agabaritice cu care nu te joci, într-o țară cu educație și respect în trafic sub nivelul mării. Băieții ăștia au frigiderul plin de fiecare dată când pornesc stațiile, au trecut prin n cazuri în care doar prin deciziile lor super profi au evitat niște carnagii pe șosele produse din vina unor teribiliști care se cred mai tari decât grinzile. În cazul ăsta particular oamenii au venit cu grinzile de la Sibiu toată noaptea ca să nu prindă trafic, au dormit 3 ore, au rezolvat super rapid și safe ultimele 4 grinzi în 2,5 ore și au tăiat-o imediat după ce s-a împlinit pauza de 11 ore spre Ploiești de unde vor transporta dimineață grinzi pentru Arcada la CF Aeroport Otopeni. Și tot așa.

dr4qul4

si mai pun si informatii pe forum  :cheers:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ivladbogdan

Nu inteleg modul de lucru al Straco, poate cineva cu mai multa experienta ma lamureste si pe mine...
Au inceput sa faca structurile complexe de pe lotul lor (desi cred ca mai dureaza 10 ani pana suprabetoneaza), in timp ce in mai multe zone unde au decopertat si au lucrat la terasament incep sa se degradeze/sa creasca iarba...
Ca nu au bani este evident, dar daca tu ca si firma nu mai ai nici bani de motorina, te apuci de lucru la lucrurile mai complexe?

horatiu.cosma

Pe betoane și pe fier banii ce vin de la CNAIR ies cu plus, terasamentele ies cu minus. Pe ce ai lucra atunci?

TibiV

La cat de profi lucreaza DEME, imi pare rau ca se ocupa doar de ridicari, si ca nu au si "departament de constructii"...
Pe de alta parte, cand esti cel mai bun in ceea ce faci si TOATA lumea apeleaza la tine - ce rost ar avea sa iti bati cuie in talpa?...

PS
Vorbesc pornind de la operatiunea DEME Macarale de la Hădăreni, in caz ca se muta postarile....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cfdp

slabe finisaje la betoane rigla, cuzineti  -pentru o societate ce construieste autostrazi
se pare ca nu au vazut drisca