Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 32 Guests are viewing this topic.

teoneo

O întârziere sigură în execuția proiectului e dată de situația devierii DC85 (Iernut-Deag). În 9 august a.c. DRDDP BV publica următoarele pe FB (și în presă):

"ATENȚIE! Traficul va fi deviat până la sfârșitul lunii septembrie pe drumul comunal DC85, între Iernut și localitatea Deag, în județul Mureș, conform hărții atașate. Devierea este necesară pentru realizarea rampelor unui pasaj care supra-traversează viitoarea autostrada A3. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat."

Era publicată și harta devierii:



Ieri am trecut prin Iernut și am fotografiat/înregistrat această deviere (atât pe DN15/E60 cât și pe deviere). Ar fi o întârziere de o lună. Din spusele surselor s-ar trage tare săptămâna asta pentru a se termina de asfaltat (și deschide) pasajul către Deag. Pasaj care nu e atât de avansat ca și cel de pe DC86. N-am mai fotografiat pasajul de pe DC85. Partea dinspre Iernut, cuprinsă între pasaj A3 și CF) încă nu e asfaltată.

Indicatoarele devierii aflate pe DN15/E60 sunt încă pe poziții:











Din direcția Târgu-Mureș spre Luduș (pe E60).




Acesta ar fi drumul spre Deag (pe aici merg iernuțenii la Gara CFR):


Devierea DC85 pe DC86 (spre Sălcud):


De pe DC86 (Iernut-Sălcud), imediat după trecerea la nivel cu CF405, devierea. Pasajul care se vede mai are puțin și poate fi deschis. (Calitatea pozei e f slabă; făcută spre soare).



Video de pe camera de bord:


teoneo

Pasaj DC86 (Iernut-Sălcud) peste A3.

Vedere spre Nord, spre Iernut, cu spatele spre pasaj. Se vede trecerea peste CF405 (stânga Luduș, dreapta Iernut-TgMureș):


Vedere spre Sud:

Tot spre Sud, de pe laterala vestică:




Din partea sudică, spre Nord:









teoneo

Vedere de pe DC86 (pasaj) spre Vest (Luduș-Turda):



Vedere de pe DC86 (pe sub pasaj) spre Est (Târgu-Mureș). În depărtare se vede pasajul aproape finalizat peste A3 al DC85:



Vederi tot spre Est de pe pasajul DC86:







Coborârea spre aliniamentul A3 (actuala deviere spre Deag):





teoneo

Imagini de la Nodul Iernut cu pasajul DN14A peste A3 si CF405:











Debleul din dealul sudic ("tăiat" din nou, pentru altă variantă de traseu al DN14A):




teoneo

Acum cu spatele spre A3. Sensul giratoriu de pe DN14A și breteaua 1 a nodului capătă contur:




Breteaua 1 la ieșire din sens, bretea care ne duce spre trompetele nodului:




În direcție opusă, recapitulând, de unde am venit: debleul pt DN14A care duce spre pasajul peste A3:





Vedere spre A3 (și nod):

Cam atât pe astăzi. Urmează și un video din zonă, dar nu acum!

NGC

#22010
"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Suplacu - Chiribis

Quote from: tonică on October 13, 2019, 01:16:13 PM
inca o mizerie, de final, a cucului si a tot ce poate insemna mai prost intr-o administratie.

Afirmatia citata se refera la PPP pentru CoBra, dar se potriveste foarte bine si in cazul de fata.

Quote from: Gdereck on October 15, 2019, 11:51:28 PM
Canta Cucu' (cat mai poate)

Quote
Pentru a patra oară în acest an, Răzvan Cuc a vizitat marţi şantierul subsecţiunii 3C3 Biharea - Borş, de doar 5,35 kilometri lungime, a Autostrăzii Transilvania, lăudând prestaţia asocierii de firme Trameco Bihor - Vahostav SK (Slovacia) - East Water Drillings (Bucureşti), care săptămâna trecută a trecut la asfaltare.

[...]

Cuc a afirmat că viitorului ministru îi va preda "un Minister «la cheie», cu multe proiecte, de peste 10 miliarde de euro", şi că "şantierele duduie", deoarece "m-am implicat şi am stat numai pe şantiere". "La Transporturi nu poate exista greaua moştenire, poate exista decât (sic!) incompentenţa celor care vin la guvernare. Atât. Mai mult nu poate fi vorba. Cine vine, să stea pe şantiere. Se lucrează, nu există autostradă pe care să nu se lucreze", a zis ministrul.

Marti mai sus inseamna 15.10.2019.

Quote from: NGC on October 08, 2019, 11:25:24 PM
Quote from: tom_sawyer on October 08, 2019, 12:52:19 AM
QuoteConstructorul român care a câştigat licitaţia acuză probleme birocratice şi spune că depune toate actele cerute până marţi, 8 octombrie, cel târziu. La rândul lor, reprezentanţii statului spun că aşteaptă ca asocierea câştigătoare să depună toate actele pentru semnarea contractului, inclusiv dovada că poate constitui garanţia de bună execuţie.

^^^

Quote from: NGC on July 30, 2019, 04:08:15 PM
Nu cred ca s-ar fi agitat ei asa mult daca nu erau destul de siguri de obtinerea scrisorii de garantie. ;)

Cum ziceam, nu asta era problema. ;)

Ce legatura au mesajele citate? Ele demonstreaza pentru a N-a oara cu cine avem de-a face si ce sunt astia in stare sa faca.

Intrucat astia nu dau publicitatii tot ceea ce fac, din cand in cand, atunci cand mai aflam una-alta, mai trebuie sa intervenim. :D

Ceea ce nu a spus PAPAGALUL Cuc la vizita pe santier din 15.10.2019, este faptul ca in 11.10.2019, deci cu 4 zile inainte, CNAIR a hotarat sa anuleze licitatia pentru lotul 1, Suplacu - Chiribis.

Acum sunt 2 variante, adica ori nu a vrut sa spuna, ori nu l-au informat. :lol:

In traducere libera, decat sa semneze contractul cu asocierea condusa de CONSTRUCTII SA, desi, dupa cum vedeti, sustin ca le-au solicitat sa depuna actele pentru semnarea contractului, mai bine anuleaza (sau incearca asta deocamdata) licitatia si o reiau la o data ulterioara (cine stie cand).

Pur si simplu nu vor sa semneze cu ei si au cautat nod in papura.

Nu va grabiti deocamdata cu concluziile, pentru ca inca nu s-a anulat nimic si nu se va anula pana nu se va pronunta CNSC si probabil, mai apoi, si CAB.

voicul

Teoretic asta e de bine si pare ca anularea e de fapt in favoarea noastra, ca altfel probabil se rezilia.

marinul

Nu cred ca e in favoarea nimanui. Trebuia sa semneze cu ei de mult si daca nu lucrau, anul urmator puteau rezilia. Asa cine stie cat o sa dureze ping-pong-ul prin tribunale si poate ii mai si obliga vreun judecator sa semneze tot cu ei

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

După părerea mea daca se semnează cu cei de la Constructii Sa, cei de la compania anti România ar trebui să le pregătească si rezilierea ca si asa sunt varză si nu ar face nimic.

teoneo

Bretelele nodului Iernut văzute de la sol (trăiască infanteria!).


voicul

+1 teoneo

Mai e ceva si la bretele. E vreme si la anul.

NGC

#22017
"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Suplacu - Chiribis

Apropo de posibila reziliere, ea se bazeaza pe un document semnat doar de scolarul asta, in baza opiniei separate din Iunie 2019 a unor membrii ai comisiei de evaluare a ofertelor, dar si pe traducerea cu Google Translate din croata.


RaduC

Pe breteaua de iesire spre Targu Mures, in zona in care sunt instalati parapeti pe ambele margini, incap doua camioane unul langa altul? Situatia in care unul ar fi defect iar celalalt ar vrea sa treaca ma departe.