Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 26 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu e chiar așa. La Gilău e intersecția cu DN1 foarte aglomerat pe zona aia. Orice giratoriu suplimentar chiar și la o intersecție cu niște bretele pe care in perspectivă nu va fi un trafic foarte ridicat tot introduce o gâtuire artificială. E chiar așa de neimaginat să facem niște intersecții denivelate complet pe rutele principale?

alecu26

Acolo da. Autostrada se indeparteaza mult de Drumul National si pe el sunt multe localitati si orasele si suburbii ale Clujului care au mult trafic local. Dar cand vezi exagerarile din alte parti nu mai ai incredere in nimic.
10 ani mai tarziu fata de A3....la Deva Orastie...se circula perfect cu intersecție in T. Si tot traficul urca si cobora acolo pe autostrada. Un giratoriu intradevar disturba mult traficul...si o intersectie in T e destul de periculoasa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ivladbogdan

Salut!
Haideti sa va dau si o mica veste buna.
Am fost astazi pana la Targu Mures si desi pe aproape tot lotul Straco era pauza totala, la nodul de la Chetani, surpriza!
Atat de dimineata la ora 9, cat si dupamasa la ora 16, era activitate neobisnuita la terasamentul despre care tot povestim de ceva vreme. Cam 15-20 oameni si 4-5 utilaje + vreo doua basculante. In mod normal e putin, dar pentru Straco e bine, zic eu.
Este totusi de apreciat faptul ca au inteles ca avem nevoie mare de lotul Astaldi si probabil vor trage tare sa termine macar la Chetani in timp util.

TibiV

Mai ramane sa definim notiunea de "timp util"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Poputes

^ @Hercule
In poza se vede si autostrada din Ungaria, doar jumatatea din dreapta e Bors-Biharia. Ce ai semnalat ca fiind parcare, la mijloc, e de fapt viitoarea vama, care e pe bucata ungurilor.

StefanCelMare

#21800
^ Nu știu ce să zic, nu pare că ar fi mult prins de la unguri.
Mai jos e ceea ce se vede pe google maps.
Vezi unde e granița.
Poate doar partea mai la stânga de semnele de întrebare din poza lui Hercule să fie la unguri.
Acum că mă uit mai bine după reperul linia oblică, da, poate fi parcarea de la unguri, pentru că dacă te uiți f. atent, mai e una la noi imediat în dreapta.




Powered by API/PUM imgur uploader

Adi.roman

#21801
Nu recomand Google satelite pentru imagini de actualitate. Mai bine Landviewer. Iti faci cont si primesti 10 imagini din satelit gratuite pe zi.

Pentru referinta, cu albastru e granita, si ungurii au vama, noi avem parcarea. E nevoie de parcare pentru ca sa vindem rovinieta la cei care nu stiu de internet.


g.chris

CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

StefanCelMare

Referitor la filmarea de pe A3 - lot Astaldi, mă miră că traversarea de la min. 2:14 nu pare începută nici la nivel de fundație.
Pare a fi o scurgere acolo sau ceva conductă relocată, nu seamănă a fundație de traversare drum județean.


Powered by API/PUM imgur uploader

E vorba despre DJ107G. Scuze dacă s-a mai menționat care e motivul, chiar nu am reținut.


Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

S-a mai discutat. Se desfiinteaza acea trecere a DJ-ului si se re-directioneaza traficul pe DC95, cativa pasi mai spre raul Mures (acolo vei vedea pasajul).

Ionut

API pe Facebook

Pe 29.09.2019 am vizitat șantierul Autostrăzii A3 dintre Chețani și Iernut, construit de cei de la Astaldi. Vedeți filmarea completă aici: ... (atenție, activitatea în teren era oprită fiind duminică).

Deși progresul este unul foarte bun, nu mai este timp pentru deschiderea traficului în 2019. La începutul anului, vă spuneam că sectorul de 17,9 km are șanse foarte mici, teoretice, de inaugurare în 2019 (vezi comunicatul nostru din 08.01.2019: http://bit.ly/2HK5qyq).

Momentan, gradul de execuție este în jur de 78%. În continuare punctele critice sunt nodul Iernut și podurile peste Mureș de la Bogata. Evaluând toate lucrările rămase și faptul că vine anotimpul rece, estimăm că vom putea circula pe noul tronson de autostradă cel mai devreme prin luna mai 2020.

Cerem antreprenorului și oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să facă toate demersurile tehnice și birocratice astfel încât până în decembrie 2019 să finalizeze nodul Iernut, eliminând astfel soluția temporară periculoasă existentă acum (giratoriu și trecere la nivel cu calea ferată).

ludus

Având acordul lui Levi, un amic fotograf din Luduș, vă prezint podurile A3 de la Luduș-Gheja și Bogata, fotografiate incepând cu toamna anului 2017.






































































































Powered by API/PUM imgur uploader
T. Luduș

alinuttt

Mii de mulțumiri, sunt deosebite fotografiile! Acestea ne amintesc că și pe acest lot este mult loc de mai bine, având în vedere că de peste 2 ani de zile s-au început lucrările la aceste structuri.. 

adiarc

wow...Multumesc pt poze...imi aduc aminte de un fotograf din trecut de pe A1 care poza Strabag-ul de pe un deal de langa Deva( imi cer scuze ca nu imi mai amintesc numele fotografului sau al dealului )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia