Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 47 Guests are viewing this topic.


adiarc

lotul este unul f mic si mobilizarea de pana acum ne da sperante...este important sa protejeze terasamentul pana la venirea iernii,dar cu siguranta vor asterne doar str 1 de asfalt...maxim 2,nu si ultimul...pentru a proteja dar pt a mai lua din denivelarile aparute ulterior cu ultimul strat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ivladbogdan

Pe acest lot avem mare noroc cu doua chestii:
1. Avem parte de un constructor serios, care in mod cert doreste sa se afirme.
2. Trebuie sa traga tare sa tinem ritmul cu vecinii maghiari, sa nu ne trezim cu inca o rusine nationala, ei sa termine si noi sa o tot lalaim vreo 2-3 ani.

Ideal era ca acest lot care vine in continuarea autostrazii maghiare sa aiba vreo 20-30 km si la noi, asa poate poate aveam si noi o portiune ceva mai maricica gata in timp record.  :D

cristi767

@adiarc, spune în articol că ultimul strat va fi turnat anul viitor în comun cu constructorul de pe lotul ungar (ce o însemna asta efectiv nu știu) și că operațiunea va avea loc după iarnă, anul viitor.

adiarc

Mersi...nu m-am uitat pana la capat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Toata lumea lauda pe Selina. Sa nu uitam ca au un partemer strain  care nu e doar cu numele. Asta stiu sigur. Cat e de implicat...aici nu mai stiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marinul

Mie imi place declaratia domnului Dusescu, destul de curajos sa critice cnair pentru proiect avand in vedere ca isi facea griji de o posibila penalizare din partea lor daca apar poze in mediul online fara acordul cnair

,,În loc să executăm toate aceste pasaje în trei luni, avem nevoie de 5 – 6 luni! Ni s-au cerut pasaje cu trei deschideri, de 15+21+15 metri, pentru un drum de 7 metri lățime și pentru calea ferată, când putea fi o singură deschidere, de 21 de metri. Imaginați-vă că 60 de tone de oțel intră doar într-o culee. De asemenea, avem acel pasaj cu patru deschideri, cu pilă în mijloc, pe axul autostrăzii, de 15+15+15+15 metri, pentru un drum comunal, deși puteam avea o singură deschidere, de 36 de metri. Vă dați seama că acea pilă poate genera și riscuri, în materie de accidente pe autostradă. Pe lângă faptul că aceste structuri aduc o diferență de cost de peste 3 milioane de euro, se ridică, de asemenea, și o problemă de întreținere", ne declară ing. Marian Dușescu, de la Trameco

AlexxC

E posibil ca aceste pasaje despre care se vorbeste sa fie proiectate cu gandul la o extindere viitoare?...acei 15+15 metri suplimentari

alecu26

Nu. Asa stia sa proiecteze Iptana si lui Bechtel ii convenea de minune. Asa e proiectata si A3...Ploiesti Bucuresti.
A trebuit sa vina proiectele design&build as-si dea seama oamenii ca se poate proiecta si altceva.

PS: acum sa tinem cont ca in anii 90...2000 grinzi mai mari de 30 de metri nu prea se vazusera. Pretensionate.

Pe un proiect la nivel de anii 2008 deja o grinda de 30 de metri facea furori. La centura Lugoj grinzile de acolo au facut furori...dar din pacate nu mai stiu lungimea. 36 cred...si aduse oricum de foooooarte departe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

#21519
doua poze de azi, de pe Facebook postate de Selina

Nodul Rutier A3xDN19 (Biharia)


Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

La naiba. Imi creste tensiunea de fiecare data cand vad dubla trompeta. De fapt si trompeta simpla. Inca de pe vremea Bechtel era clar ca taxarea directa nu prea e optiune...dar nu prea aveai cu cine sa discuti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

#21521
Au terminat de ridicat grinzile in nodul Iernut   ??? La Bogata care mai este situatia  ??? Vom avea o filmare de pe lotul Astaldi zilele acestea  ??? O sa se observe un avans insemnat de la ultima filmare
You're in Steelers Country

ovicor

Dominik, postul tau contine informari sau intrebari? Eu, personal, n-am inteles, poate nici altii!

horatiu.cosma

Într-adevăr, ar ajuta mult semnele de punctuație  :D.

ddfab

^^^ cred ca este semnul ? peste tot...