Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 38 Guests are viewing this topic.


razvan96

Desigur ca e adevarat, ca doar nu se apuca Adevarul sa inventeze proiecte de HG-uri :D.Sunt exproprierile necesare pentru cei 700 de metri de autostrada si cei aproape 2 km de drum de legatura pentru care nu s-a emis AC.

mariusj

Eu vad ca   nu prea scrie de 700 m de autostrada, vad ca scrie..Lot 2: Sector Predeal – Cristian, km 162+300 – km 168+600 şi drum de legătură


razvan96

Pentru ca asta este numele proiectului pentru care au fost aprobati indicatorii tehnico-economici.In baza ITE se fac exproprieri.

Portiunile pentru care nu au AC sunt de la km 162+300 pana la 163 al autostrazii plus inca 2 in capetele drumului de legatura.

CristianPop

Buna
Am vazut ca Straco a incasat aprox 23 mil lei, intrebarea este in felul urmator daca in acele 23 mil lei sunt si lucrarule care pana acuma nu au fost recunoscute?
Sau sumele primite acuma reprezinta bani dati in avans pentru a putea sa miste si ei ceva?

adiarc

bani se dau doar dupa certificarea lucrarilor de catre consultant/emiterea facturilor

Doar la inceputul proiectului se dau bani in avans,dar si acestia sunt ulterior justificati prin procedeul de mai sus
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

CristianPop

am inteles, dar la inceputul lucrarilor parca Straco facuse ceva lucrari suplimentare ce nu erau prevazute si pe care CNAIR refuza sa le plateasca,  si acuma s-au platit si acele lucrari pentru ca imi vine greu sa cred ca Straco are o singura factura de 23 de mil (23 de mil insemand aproape jumatate din ce a primit UMB pe A7 si acolo se vede progresul aici la A3 nu prea se vede de o vreme cel putin pe lotul Straco)

voicul

Progresul nu se vede la Straco ... pentru ca lipsa bani. E un cerc vicios aici cu sanse mari de reziliere, din cauza faliment Straco. E nasol pe lotul ala.
Poate termina totusi nodul Chetani.

alecu26

Posibil sa se fi certificate grinzile metalice si de beton aduse in santier acu mult timp.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Dacă v-ați uita în ROGOP sau în sinteza plăților lui NGC ați vedea că 23 de milioane e suma încasată de Straco în total în 2019 pe vreo 4 facturi. Ultima încasare (de vreo 2 săptămâni) e de 2 milioane și ceva. Nu s-a plătit nimic din lucrările suplimentare făcute de Straco (argeologie etc).

dimitrie

"Efectul Autostrazii" - BOOM-UL IMOBILIAR DE LA RÂȘNOV - CASEBUNE.RO
Sunt cateva imagini frumoase din drona cu autostrada.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

dimitrie

Sentinel Time Lapse - 9 Mai -> 24 August

A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

alexa_adrian2001


alecu26

Treaba faina la Selina...sau ma rog...Trameco. Pacat ca firmele romanesti cu fooorte mici exceptii nu au inteles inca de acu 10...15....20 de ani sa creasca incet...organic...pas cu pas...de la un contract la altul sa faca lucrari tot mai mari si mai complexe. Pe toti I-a interest profitul cat mai mare, obtinut imediat si prin orice mijloace.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

#21494
foate bun e avansul la Selina,
chiar si de la videoul lui Alex se vad noutati

foarte multe utilaje, arata ca un santier cum se vede la UMB sau Astaldi, chiar mai mult
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures