Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

andrei_rou


NGC

Fara la lotul 1, dar cu la lotul 2.

andrei_rou

#20942
:). E de bine. Sa vedem cum se vor descurca cei de la Constructii.. Ca nu au nici un fel de reviewuri bune la proiectele pe care le au...

pentium10

Lotul 2 cel contestat de Strabag si cel care se va prelungi e bucata din mijloc, care nu are nod rutier
si daca cu contestatia se va ajunge sa fie intarziata lucrarea pe Lotul 2, atunci bucata din "mijloc" va fi gata mai tarziu

deci hipotetic Lotul 1 poate fi finalizata mai devreme si se va putea da in trafic ca are noduri rutiere la capete (daca ar fi fost invers, era nashpa ca nu se putea folosi doar Lotul 2)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Decu CONSTRUCTII SA (ROMANIA) are review-uri proaste. De HIDROELEKTRA MEHANIZACIJA D.D. CROATIA ce se stie?

@pentium10
La cum pare CONSTRUCTII sa nu ne para rau ca nu are nod lotul 2, ca se termina inainte de primul.

pentium10

#20945
ar fi culmea ca dupa Corsan sa avem iarasi un esec - cred ca toti stiau la ce se baga - si ce presiune va fi pe ei

deja cand vad ca Strabag se baga la licitatii, si nu le iese pe placul lor, imi vine sa dau de masa, sau invatat bine la contestatii, si prelungesc la nesfarsit licitatiile
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

andrei_rou

Sper sa nu fie un esec, dar daca se va face de catre aceasta asociere consider ca ar fi o mare, mare, mare supriza (placuta)... Am incercat sa caut ceva de firma croata, si pare infiintata in 2015..cu capital de 150 de kuna:)). Stiti mai multe de ea?

Ciprianul

150 Kuna? O fi o firma gen Corsan.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

andrei_rou

#20948
https://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/hidroelektra-mehanizacija/Detaljno/638798

Am tradus intre timp si 150 de kuna e accesul la informatii complete :) mia culpa. Dar oricum e din 2015 firma si la domenii de activitate are si "rent a boat", in cazul in care va interesează ;)

Quest

^
Voicul despre HIDROELEKTRA MEHANIZACIJA D.D. CROATIA

Quote from: Quest on June 12, 2019, 10:56:43 PM
Mi se pare interesant cum Constructii SA si-a luat pe Suplacu-Chiribis un partener extern cu expertiza consistenta in tuneluri (croatii de la Hidroelektra, fostii Niskogradnja, cei care au construit pe A1 Zagreb-Split tunelul Sveti Rok de 5,6 km).
Pare ca Niskogradnja si-ar dori sa-si dobindeasca notorietate la noi, ptr alte proiecte mult mai serioase care vor aparea in viitor. Poate pe termen lung tintesc A13 sau A8...

LE: andrei_rou inseamna ca vioara a doua va fi de fapt vioara intai  ;)
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Am avut răbdare la un moment dat să iau la purecat documentația de licitație pentru cele 3 loturi Suplacu-Borș și am zis de pe atunci că Suplacu-Chiribiș nu funcționează independent fără Chiribiș-Biharia. La fel, nici Chiribiș-Biharia fără Suplacu-Chiribiș. Nu mai am nerv să găsesc mesajul meu. Planșele cu traseul le găsiți aici. Ideea e că la limita dintre loturi nu e niciun nod. Scrie într-un singur loc în documentația de licitație pentru Suplacu-Chiribiș (memoriul de prezentare) despre un eventual giratoriu provizoriu la limita dintre loturi (în caz că...), dar probabil gândul la Curtea de Conturi i-a liniștit pe cei din CNAIR să gândească astfel de scenarii.

Oricum, la cum arată câmpul de sonde de la Suplacu și grinzile mari care trebuie să treacă pe acolo, chiar și dacă mai durează duelul Strabag-Trameco încă un an, tot tind să cred că se termină mai repede lotul ăla decât cel dinspre Suplacu.

Quest

^ Daca CNAIR nu gindeste un giratoriu temporar la limita dintre loturi, de frica Curtii de Conturi, inseamna ca ofensiva legislativa la adresa Curtii trebuie sa continue, caci nu e normal sa acuzi Compania de-o cheltuiala nejustificata (giratoriul), si sa preferi niste zeci de km de A cu statut de muzeu ani de zile pina se termina si lotul vecin. Ptr asta politicul zonal si de orice coloratura ar trebui sensibilizat, ca la rindul sau sa initieze restrictii legislative de interpretare in acest fel a ideii de 'cheltuiala nejustificata'. Cazul Sanovita din anii trecuti, la limita dintre A1-TL2 si A1-LD1 ar trebui sa fie un precedent calauzitor.
Common sense will get you far !

Liviu Zalau

Nod se pare ca e prevazut la Nusfalau pe urmatorul lot la 12 km mai sus.La Porti la intersectia DN 19B cu DC93 spre Marca unde era preconizat acel giratoriu provizoriu nu cred ca e spatiu suficient pentru un nod din cauza apropieri de  CF si nici nu cred ca e necesar in zona respectiva.

voicul

Deci, daca nu se face giratoriu la Port/Suplacu, o sa avem vreo 15 - 20 de km muzeu. E ceva.

Care sunt problemele cu campul de sonde. Nu inteleg cum afecteaza lucrarile?

SkyPilot

#20954
^
Ai acolo capete de sonda. Trebuie acces la capul de sonda pentru intretinere. Trebuie spatiu vertical la fel ca pentru o foreza. In afara de asta ai nevoie de drum de acces, ai conducte pentru petrolul extras, ai retele electrice, eventual si abur tehnologic. Probabil ca doamna Dancila te-ar putea lamuri mai bine, e specialitatea dansei. Eu nu sunt petrolist.
Mie mi se pare de noaptea mintii sa traversezi un lac de acumulare pe 1.8 km. si apoi un camp de sonde, cand se putea gasi o alternativa ceva mai la nord unde este campie. Nici nu ar fi fost ca la Zalau, un traseu mult mai lung. Poate 2-3 km. in plus. Poate ca DNA ar trebui sa ii intrebe de sanatate pe cei care au stabilit acest traseu.