Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

isotech_ro

acele contragreutati sunt montate pe carucioare si se rotesc odata cu macaraua

Hercule

Contragreutatile sunt in aer dar la 10 cm de sol ca sa nu smuceasca macaraua daca se desprinde sarcina. Nu sunt carucioare, s-ar afunda rotile in pamant la asa o greutate.
Deșteaptă-te române!

Cristi Deme

Quote from: SergiuSerj on June 03, 2019, 04:09:43 PM
^^

Interesanta operatiune si mai ales informatiile care ni le-ai dat. Cate grini ati reusit sa montati astazi?

Se monteaza 4 pe zi

Cristi Deme

Quote from: isotech_ro on June 03, 2019, 04:13:40 PM
acele contragreutati sunt montate pe carucioare si se rotesc odata cu macaraua

Cele 280 de to se pun pe o placa si fct ca si o balanta, in fct de sarcina si raza de lucru se echilibreaza cu greutatea de pe superlift
La prima grinda grinda s-a folosit 280 to , la a doua 260 to , la a treia 250 , la ultima 240 to
Este si varianta cu carucior cu roti ,dar nu o avem in dotare

voicul

@Cristi Deme: Deci saptamana asta estimati ca terminati acolo?

Dominik

#20735
In mod nomal Sambata ar trebui sa fie sus cele 24 de grinzi, sunt 6 deschideri a cate 4 grinzi, Cristi a spus ca pun cate o deschidere pe zi....sa vedem...
You're in Steelers Country

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Rhodopis

Buna,

Am vazut postate profile transversale din portiunea Mihaiesti-Zimbor.

Are cineva profilul transversal (sectiunea transversala prin autostrada A3) portiunea Bucuresti - Moara Vlasiei de la granita cu Caciulati, km 25+250?

Am gasit pe internet Profil transversal A3 portiunea km 6+550 - km 19+500 dar mie imi trebuie neaparat km ~ 25+250 stanga/dreapta, e un pic diferit.

Multumesc mult!

pentium10

Interesante detaliile puse in articol, hartii false etc...

Austriecii de la Strabag blochează construcția Lotului 1 (Târgu Mureş-Ungheni) al Autostrăzii Brașov - Oradea. Manevre ciudate (DOCUMENTE)

Situație tensionată în zona construcției de autostrăzi în România. Se pare că unii constructori obișnuiți să câștige mai tot timpul chiar și în baza unui oferte sub prețul real al lucrărilor nu sunt pregătiți să accepte faptul că România nu mai este sat fără câini. Elecvent este cazul Lotului I (Târgu Mureş – Ungheni) din cadrul Autostrăzii Brașov Oradea, acolo unde lucrările nu au putut începe din cauza austriecilor de la Strabag care au fost descalificați și au pierdut și în instantă, dar cu toate acestea împiedică prin diverse proceduri începerea lucrărilor câștigate de cei din asocierea Itinera – Retter Projectmanagement.

Potrivit documentelor intrate în posesia STIRIPESURSE.RO se pare că la mijloc ar fi vorba și de niște acte false utilizate în documentația depusă la înscrierea la licitație, dar demontate în instanță cu actele originale (vedeți mai jos)

-inițial Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat ca și câștigător pe STRABAG pentru realizarea Lotului  Târgu Mureş – Ungheni, parte din autostrada Braşov – Oradea (Valoarea estimată a lucrărilor a fost (exclusiv TVA) de 284,915,969.74 lei, iar oferta Strabag la un preţ de 192.059.217,23 lei  - 67% din estimare).

-decizia inițială a CNAIR a fost contestată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Constestaţiilor (CNSC) care i-a descalificat pe cei de la Strabag și i-a declarat câștigători pe cei din asocierea Itinera – Retter Projectmanagement.

-STRABAG nu se împacă cu situația și contestă decizia în instanță și Curtea de Apel București decide că austriecii nu au dreptate.

Și CNSC și Curtea de Apel București constată o serie de elemente ale ofertei Strabag sunt contradictorii sau nereale şi dau aparenţa unui preţ neobişnuit de scăzut.

Interesant este însă comportamentul austriecilor de la Strabag. Deşi Comisia de evaluare din CNAIR pare să nu fi remarcat acest aspect, firma declarată de constructorul austriac în oferta sa ca fiind producătorul contractat pentru dispozitivele de acoperirea a rosturilor, ce i-ar fi oferit pentru aceste dispozitive și o garanție de până la 20 de ani, Maurer SE, neagă explicit orice legătură cu alt ofertant decât Asocierea Itinera-Retter (vezi foto)



Cu acest document pus pe masă și CNSC și judecătorii de la Curtea de Apel București au decis că Strabag nu are dreptate.

Ce s-a întâmplat de fapt. Strabag aveau într-adevăr un contract cu nemții de la Maurer pentru rosturi de dilatație, doar că acest contract era pentru o altă lucrare și nu pentru cel care au licitat în cazul de față. Schimbul de mail-uri intrat în posesia STIRIPESURSE.RO dintre Maurer și Strabag este relevant în acest caz:





Evident că șmecheria nu a ținut și în cursul lunii noiembrie 2018, CNAIR finalizează reevaluarea prin descalificarea (declararea inacceptabilă) a ofertei Strabag care nu este reală şi fermă în raport cu justificările şi precizările oferite. Totodata, este declarată câştigătoare oferta depusă de Asocierea Itinera-Retter, la un preţ de 209.987.350,13 lei, considerat justificat de CNAIR faţă de fundamentarea depusă de acest ofertant.

stiripesurse.ro
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

#20739
Bai, incredibil ce dezastru e departamentul de ofertare de la Strabag Romania. Asa cum am zis si anul trecut cand am citit decizia instantei, daca mai vor sa castige vreo licitatie serioasa, trebuie sa faca niste schimbari drastice.

marisRO

Parca azi era termen la acest proces - nici o veste pe "surse"?

pentium10

poate posteaza cineva si linkul de pe portal just
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Nu era vorba ca vine si o filmare de la Biharia?

Ionut

Cine a zis de filmare? Eu nu. Runda asta au fost doar câteva fotografii și o panoramă 360. :)