Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

#20355
Ce cânta CUCUL cu STRACO pentu ca își permite. Cu Aktor a tăcut mâlc! Bine s-a făcut ca este supărat, a trecut timpul, Aktor a luat segment pe A0, acum ca prin minune au apărut basculante pe A10. Numai pentru șantajul asta Aktor ar trebui descalificată de la orice licitație. Matrapazlâcuri de Republica bananiera.
Între timp STRACO are păcatele sale dar este mult peste Aktor.
Domnul ministru aparent are un dublu standard!

pentium10

#20356
In presa locala maghiara sunt si alte informatii dupa vizita ministrului Cuc pe santierele A3 din judetul Mures:

Raul Burlan de la Astaldi a declarat ca
-vor fi panouri anti zgomot pe dublu-viaduct pe Bogata
- au 1500 de oameni
- 150 de utilaje
- ar putea angaja 500 de oameni dar nu gasesc - nici soferi
- sunt si 100 de vietnamezi cu un salar de 1400 euro pe santier
- macaraua a fost adusa de afara pt a pune la loc modulele peste Mures

legat de drumul de legatura, Cuc a declarat ca astepta OUG-ul sa poate semna cu castigatorul desemnat.

https://szekelyhon.ro/aktualis/bkiakasztottar-a-maroskecenaranyosgyeres-kozotti-autopalya-szakasz-a-szallitasugyi-minisztert
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

1500 de oameni poate angajați Astaldi România (CFR, Brăila, Virtuții etc).

pentium10

intrun alt ziar local am gasit mai concret ca au 154 de oameni pe santierul din judetul Mures, si recent au adus 20 de utilaje din Polonia, si pentru cateva din ele nu au inca sofer
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

laszlo.robert

Ce contează un zero în plus sau în minus.150~1500.Ziaristi de specialitate.

voicul

Si mai are si Max Boegl ceva angajati, nu? Mie imi pare putin 154 de oameni, la ce ritm de lucru e acolo. Sau or fi 154 oameni noi?

Cred ca si cei 500 pe care ar vrea sa ii angajeze sunt tot asa: pentru toate proiectele.

SergiuSerj

Quote from: pentium10 on April 16, 2019, 11:31:55 PM
legat de drumul de legatura, Cuc a declarat ca astepta OUG-ul sa poate semna cu castigatorul desemnat.

Despre ce drum de legatura este vorba?

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

laszlo.robert

#20363
Păi drumul de legătură  face parte din lotul 1 Tg.Mures-Ogra  4,5 km autostradă +4,5 km drum de legătură. Unde se judecă  Strabag cu Itinera de aproape 2 ani.

horatiu.cosma

^^^
Ce bolovan. Nu isi stie propriul OUG. Se poate semna doar cand CNSC in prima instanta da dreptate CBAIR. Dar aici au dat dreptate contestatarului, Strabag.

razvan96

@Horatiu:nu a fost contestatie la CNSC, s-au dus la TB.Deci acum se judeca fondul, nu apelul.Oricum nu s-ar putea semna.

pasadia

Mi-am adus acum aminte: incepe sa imi fie din ce in ce mai clar ca pe A3 Bucuresti - Ploiesti traficul a crescut considerabil dupa deschiderea bucatii de 6km dinspre Bucuresti. Chiar imi pare rau ca nu exista date de comparatie, insa senzatia din masina e clara.
A nu se intelege din asta ca ar fi plina bucata asta de autostrada - cred ca sunt mai multe masini pe autostrada la Sebes decat la Moara Vlasiei. Insa fata de pustietatea dinainte, acum e o diferenta sesizabila.

Xenos

Era de asteptat, iar daca in viata asta se va face si Comarnic - Brasov, eventual Ploiesti - Brasov cum ar fi normal, traficul va creste masiv.

AlexxC

Ce vezi acum e maximul de trafic.Si cand va fi gata Ploiesti -Brasov tot aceleasi masini vor circula,doar ca mai repede.
Singura potentiala crestere va veni de pe viitorul A7,nu vad ce alt trafic sa atraga.

pasadia

Mai repede nu vor circula intre Bucuresti si Ploiesti. Poate intre Brasov si Ploiesti, dar asta e alta mancare de peste.
Iar traficul va creste pe masura ce infrastructura din Bucuresti se schimba, caci altfel te omoara orice traseu dintre capatul A3 si "inelul median" (ori e aglomerat, ori e prea distrus - m-a bagat waze-ul pe niste strazi ce nici macar drum comunal nu se puteau numi (ma chinui sa le identific acum pe harta, cred ca str. Fantanica, str. Cristea Mateescu, etc...).

Dar acum, la momentul asta, DN1 inca e o optiune dorita si practicata de multi intre Ploiesti si Bucuresti. Si va ramane asa cat timp viteza reala de parcurs nu va fi scazuta intentionat prin masuri active (gen semafoare la intersectii si treceri de pietoni, radare fixe active, ingustari de benzi reale, etc..).