News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SergiuSerj

Stie cineva detalii despre acest act aditional?  De ce a fost nevoie de el? Ajuta pe o parte si strica pe alta?

NGC

Quote from: Ionut on April 12, 2019, 10:03:19 AM
@NGC

Mi-a scapat mie, ai zis ceva de contestatia celor de la Constructii SA pentru lot 1 Suplacu-Bors? Avea termen pe 29.03.2019. Ce s-a intamplat?

Nu era nici un termen pentru contestatii in 29.03.2019. Ala era termenul pentru evaluarea ofertelor, care a fost modificat intre timp si acum e 30.04.2019.

Contestatia CONSTRUCTII SA pentru lotul 1 a fost admisa in Ianuarie de CNSC si CNAIR nu a mai contestat decizia CNSC la CAB.

Ionut

Hm, interesant. Deci CNAIR nu a contestat decizia CNSC?! Sa inteleg ce de aici? Ca nu schimba rezultatul, adica va fi castigator tot Selina? Sau?!

NGC

Trebuie inteles doar ca nu aveau sanse la CAB si si-au dat si ei seama de asta.

Ionut

Deci vor fi declarați câștigători cei de la Constructii SA după reevaluarea ofertelor?

NGC

CONSTRUCTII a fost pe primul loc inainte sa ii descalifice. Sa vedem daca nu le gasesc alte "probleme".

ciprebbe

Nu tot ei au renuntat la contestatia de pe PISI?
Cred ca se limpezesc lucrurile............
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Este clar acum, vor fi declarati castigatori. Intrebarea mea este: pot face astia CEL MAI GREU LOT dintre Suplacu si Bors? Prin sondele alea, teren dificil in multe zone, lot destul de lung...

florin74

#20333
Exact.Toata lumea e multumita. Dar am serioase dubii ca o sa facă ceva pe lotul asta. E o pălărie mult prea mare pt ei.

NGC

Nu sunt singuri. Sunt in asociere cu o firma croata.

Ionut

Si mai este ceva foarte clar (ma rog, 99% clar): cei de la Selina/Trameco raman doar cu Bors-Biharia. Lotul 2 va merge la STRABAG si lotul 1 la Constructii SA.

tonică

dupa vizionarea filmului cu viaductul de la bogota voiam sa stiu daca aveti idee de exista ori ba grinzile pentru acest pod? sunt depozitate undeva pe traseu?

horatiu.cosma

Grinzile pentru Bogata sunt așa: cam jumătate din cele de beton sunt deja sus pe poziții, restul de beton sunt depozitate pe aliniament (spre Iernut), se văd în ultima filmare. Jumătate din tablierul metalic produs de un furnizor a început să ajungă la Bogata zilele trecute (segmentele sunt dintr-o bucată, se ridică direct pe poziții). A doua jumătate produsă de un alt furnizor va veni din mai (să sperăm) și vor fi bucățele mai mici care vor trebui sudate în șantier, cum s-a procedat la celălalt viaduct dinspre Straco. Astea ultimele de metal sunt pe drumul critic al lucrării, plus casa de la Iernut.

RobertH

#20338
^^ In cazu asta nu raman cei de la Selina/Trameco suparati pe lume ? :)) Sau ca printr-o minune castiga la licitatia pentru centura Oradea - drum de legatura cu A3.

Ionut

Ia uite ce ziceam despre Selina si nea Beni.

Quote from: Ionut on October 18, 2018, 06:41:32 PM
Am vazut pe Digi24 un reportaj acum cateva minute la Business Club despre Suplacu-Bors cu "nea Beni" (cum ii ziceti voi) de la Selina care se vaita ca nu are muncitori si ca vrea sa aduca vreo 300 din Vietnam. Deocamdata eu zic sa aiba rabdare si sa semneze contractul pentru lotul 2... ca parca vad ca pateste ca altii care se credeau castigatori si hop, stai ca nu mai e asa. Si dupa aia sa iasa pe TV si sa se laude ca face marea cu sarea.

Penibil. Sunt din ce in ce mai increzator cu Selina.

Se pare ca iar am ghicit un deznodamant. Eu nu ii inteleg pe-astia care țopăie de fericire inainte sa se termine perioada contestatiilor. Amatori.