Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 50 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

^ Wow - se ridica si pe malul Ariesului, credeam ca o lalaie la viaductul mare. Poate poate finalizam in 2020 si lotul asta....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Vasilem

Nodul Chetani - decopertare





pila de la Chetani, vazuta la intoarcere



Powered by API/PUM imgur uploader

medicul de garda

#20132
Eu am o mare nelamurire si sper ca poate ma linistiti voi: la capatul lotului Marca-Nusfalau apare pod peste A3 la Marca, ca apartinand lotului vecin, Suplacu de Barcau (Marca)- Chiribis. Iar giratoriul proiectat in capatul lotului vecin va fi desfiintat de lucrarile de pe lotul actual. Daca nu ma lasa pe mine memoria, celalalt lot din sectiunea 3C se termina in giratoriul acela improvizat, cu trecere peste calea ferata la 50m distanta. Ei, eu nu imi aduc aminte sa fi fost vreun pasaj aferent acelui lot. Asa ca pana la urma al cui e, ca fara pasaj ramane comuna Marca izolata...  :o
As fi extrem de recunoscator daca poate cineva sa gaseasca plansa cu capatul lotului din 3C, ca sa ma linistesc. Ca daca nu, avem o mare problema. Aparent trebuie deviat si DN19B pe vreo 200m.

NB: facand abstractie de lotul caruia ii apartine, pasajul in sine peste autostrada e o opera de arta. Uitati-va cum in cateva zeci de metri de A3 are loc sa si coboare la nivelul DN19B si sa aiba si intersectie in T, la 30m de aceeasi cale ferata. Cei de la CFR care au proiectat pasajul Curtici ar muri de ciuda. :lol:


Trust me, I'm an east-european doctor!

vancouver

Cu exceptia cazului ca DN19B urca pana la nivelul pasajului si atunci nu mai trebuie nimeni sa coboare...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Pasajul exista in proiectul suplacu-chiribis, sunt facute deja coloanele forate.

zuma80

Pacat ca aici nu avem temerari/pasionati la fel ca pe A1, A10.
Cautand pe "canalela" internetului am gasit acest filmulet din 21 03:
Vizionează ,,Imagini din lotul 2 al autostrăzii Ogra - Câmpia Turzii, stadiul actual al lucrărilor este de 59%"


Pentru A6!

alexandruduma

Au cam fost filmări in fiecare luna de pe șantier și mai urmează una cat de curând. Acuma chiar zilnice... poate cineva care are casa langa șantier sau lucrează la un ziar local. Ne-a obișnuit rău Alin :)

Tavi

Frumos dar mobilizarea nu este adecvata pentru predarea lucrarii la sfarsit de 2019.

TibiV

@zuma80,

nu este o filmare noua si nu e facuta de pasionati.
Cineva a trecut "pe curat" (pe youtube) filmarea cnair de saptamana trecuta...

Quote from: Dominik on March 20, 2019, 11:42:21 PM
Imagini de pe lotul 2 Ogra - Câmpia Turzii

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/269409810662941/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cmd

Desi imi plac oamenii optimisti, eu cred ca mai devreme de 2030 (optimist vorbind), nu vom face 1.20 intre Gilau si Bors. Sa nu uitam de Tunelul Meses, care doar prin 2030 are ceva sanse sa fie gata - daca merg lucrurile struna.
Altfel, doar urcarea Mesesului pe drum E, traversarea Zalaului si intrarea pe autostrada va lua 30-45 min. Nu mai vorbesc de traficul greu... Deci 2h, lejer de la Gilau la Bors....

Quote from: vancouver on March 28, 2019, 10:29:43 AM

Asadar utilitatea sectiunilor scoase deja la licitatie este mica fara cele inca in asteptare, cel putin pentru tranzitul de lung parcurs pe relatia Turda-Bors.

Dupa ce o sa fie gata si A3 Nușfalău - Poarta Sălajului situatia se va schimba dramatic, atunci pe A3 se vor face in jur de 1:20 intre Gilau si Bors, ceea ce acum e doar un vis.

zuma80

...nu stiu cum sa o dreg acum, dar incerc... :)
Nu a fost un repros nimanui, Alexandru eu credeam ca esti din Cluj dupa aportul tau de la Gilau, asa ca atunci cand ajungi pe aici (acolo) la filmari  nu este decat de admirat. Revenind la topic Astaldi se misca si este frumos de urmarit un astfel de santier.
Pentru A6!

alexandruduma

Nu e nimic de dres, recunosc ca sunt primul care ma bucur de filmarile zilnice si as vrea un Alin pe toate santierele... dar nu se poate.

Liviu Zalau

Care ar fi  logica hotarari de a traversa Mesesul (tunel de 2,5 km) cand la 8 km mai jos se putea ocoli?

horatiu.cosma

 :o :o :o. What? Pe unde să se ocolească?

florin74

Pe unde? Sper ca nu vorbesti de megadebleul de nu stiu cate zeci de metri intre Buciumi si Starciu, care s-a vehiculat de catre Bechtel la un moment dat.