Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

teoneo

Filmare:
A3 în zona Luduș, între Gheja și Bogata - constructor Astaldi/Max-Boegl, 05.01.2019
include și devierea DJ107G



și ultimele poze de lîngă Bogata:
cu spatele la râul Mureș și la viaductul de la Bogata, vedere spre Vest cu traseul A3 care trece pe la sud de Luduș:









Spre Est. Peste Mureș e Bogata. Pod-Viaduct:









Ionut

Foarte bune pozele dar și filmarea de la bord, multumim! Se vad câteva detalii interesante, cum ar fi acea deviere a DJ107G. Mă bucur să văd asfalt între Ludus și Bogata. Păcat să Astaldi are probleme... ar fi putut termina în 2019... Acum sper sa nu crape de tot... :(

alinuttt

Dacă Max-Boegl preia rapid tot sunt șanse pentru 2019.

paulmare

Pana pe 14 februarie a extins tribunalul din Milano termenul sa cada la o intelegere cu cele 5 banci - le-a mai dat inca 60 de zile.
Astaldi are lucrari mari la noi, nu e doar lotul acesta unde nu mai e asa de mult si ar putea termina max boegl (desi Astaldi e lider de asociere, ceea ce incurca mult la birocratie)

Ionut

Am pus si pe Facebook pozele, dati un like. :)

Stadiul oficial este de aproximativ 60% pe acest tronson de 17,9 km. Din păcate, situația financiară a constructorului italian Astaldi este în continuare foarte complicată (un fel de insolvență), mobilizarea în teren având mult de suferit spre sfârșitul lui 2018, după ce progresul în prima parte a anului trecut a fost consistent. Astfel, este greu de crezut că își va putea reveni în timp util pentru a mări ritmul execuției și a finaliza proiectul în 2019. Dacă nu se vor rezolva rapid problemele, va trebui să așteptăm până în 2020 ca să circulăm de la Chețani (Luduș) până la Aeroport Târgu Mureș.

subway

#19460
Problema o fi la Astaldi sau la Valcov?
Nimeni n-a remarcat ca deficitul bugetar se inchide doar <pe cash>, nu contabil?
Asta clar inseamna ca nu s-au facut platile cuvenite...
Astaldi nu are niciun interes sa traga frana de mana daca lucrarea e profitabila si platile se fac regulat.

Ionut

Plățile sunt la zi pe lotul Astaldi. Stadiul fizic e pe la 59% si cel financiar la 58%, cifre rotunjite.

subway

Din ce stiu eu claimul baban castigat la M5 nu e...sau cel putin asa declara fostul ministru...

Ionut

Nu e platit claim-ul de la M5, dar nici nu poti sa ai scuza ca nu lucrezi pe A3 pentru că nu ai încasat claim de la metrou. Eu sunt foarte curios cum vor continua în următoarele câteva luni. Ne vom lamuri 100% dacă vă fi gata lotul lor din A3 până în aprilie.

Le trebuie 3-4% avans lunar în medie. La cum au lucrat anul trecut, sigur ar putea, tehnic. Dar financiar... rămâne de văzut. Eu nu cred ca vor reuși. Sper sa fiu eu negativist și să mă înșel.

subway

Din proprie experienta pot spune ca toti declara <ritos> ca sunt la zi cu platile desi nu e asa...
;)

voicul

Dar Straco o sa se concentreze pe nodul Chetani sa fie gata anul asta?

Ionut

Nu e super mare smecherie cu nodul Chetani. Se pot termina doua bretele, strict cat e nevoie pentru intrare si iesire, nu e musai sa fie tot nodul gata. Mai problematic e sa negociezi cu Straco... si ei stiu asta, o sa se asigure ca folosesc cartea asta cat mai profitabil in jocul cu CNAIR.

danutzu_1069

Daca platile apar in ROGOP, cred ca nu mai este cale de indoiala...

subway

#19468
In rogop apar abia cand facturile sunt <acceptate>!
Viata bate filmul!  :lol:

danutzu_1069

"... toti declara ca sunt la zi cu plățile..." eu din asta inteleg ca facturile sunt acceptate si OP emis, si exista in ROGOP....