Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

perfidus

@pentium10, asta nu stiu daca s-o iau serios, dar mai degraba pare o gluma buna pornind de la interesul asiatic sporit (Turcia & China).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

E serios. Porti fizice nu vei mai vedea pe autostrazile noi.  Dar nu e nevoie sa numeri masinile/osiile. Poti face o vigneta/potofel electronic RFID/NFC pe care sa o citesti din mers.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pentium10

serios sunt, vezi si proiectul OpenALPR pe net (merge si pe Raspi), este o solutie completa pt taskul cerut
si Raspi, ultimul model stie mult mai mult decat orice controller de pe Statia Spatiala Internationala
care sunt ceva modele cat un procesor 486

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

portile fizie sunt pt a incetini masiniile si sa fie facuta o poza cat de cat OK si nu la 130km/h
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Europiu

Quote from: danutzu_1069 on December 17, 2018, 11:10:23 PM
Eu ma intreb cu ar arata portile de taxe la intrarea de pe DNCB, sau la nodul de la Gherghita.. (ala recent facut)

Dincolo de imbecilitatea întregii idei de a taxa București-Ploiești, sectorul "urban" ar fi elegant să rămână gratuit.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ghrt

Soluţia CNAIR de citire a numerelor şi procesare a plăţilor peajului de la Feteşti este destul de ok, la mine scapă foarte rar vreo trecere (trec cam cu 40-50kmph). Procentual cred că este absolut neglijabil, în mod sigur sub 1%. Nu modalitatea de taxare este problema, ci modul discreţionar în care se iau asemenea decizii. Iar potul adevărat este taxarea A1 Piteşti-Bucureşti şi A2, care au trafic.
Cont (aproape) inactiv.

roadrunner

e doar politica anuntul asta cu cei 5 ofertanti pentru PPP Ploiesti Brasov.
Na, vine sezonul cozilor pe valea prahovei, da bine o stire din asta care sa iti dea impresia ca se intampla ceva.
eu nu cred ca o sa vedem autostrada Ploiesti Brasov in urmatorii 20 de ani

ghrt

Autostrada nu, dar taxarea celor deja construite foarte probabil.
Cont (aproape) inactiv.

rocklee

si care este termenul ...de negociere ...si pe cand vom avea un castigator ... O:-)

venache

Intre timp, peste noapte cetatenii din Moara Vlasiei isi faceau din nou dreptate. Putini erau cei care banuiau acum ca foarte curand aveau sa paraseasca iar autostrada si sa stranguleze din nou celelalte intrari in oras.

PS: Sper sa nu le iasa planul asta odios cu PPP-ul. In mod normal nu ar trebui. Dar le-am trait deja pe toate, nimic nu ne mai mira. Si da, la MV se circula.

voicul

#19390
Nu am gasit iesire la Rafov ci doar la Ghighiu. Asta uitandu-ma pe maps.
Este una si la Rafov?

stangabriel

#19391
Tot aia, Rafov e Comuna principala din zona.

Apropo de parcari, aici va fi una pitoreasca, in lunca Teleajenului.

ciprebbe

Quote from: pentium10 on December 17, 2018, 11:36:53 PM
portile fizie sunt pt a incetini masiniile si sa fie facuta o poza cat de cat OK si nu la 130km/h

Camerele noi de pe A10 si A3 pot citi singure numerele si la viteze mai mari de 130km/h. Momentan nu au cumparat softul pt CIC-uri :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

valil

referitor la cele 5 oferte din PPP ( Comarnic - BV) daca ne uitam mai atent ce vedem , avem Turcia si China Austria Elvetia si Spania. Nu-i rau la prima vedere.
Luam Strabag la puricat si surpriza - la greu mama Rusia (Oleg Deripaska -17%, apoi Rasperia Trading Limited  25%- de fapt Basic Element adica tot Oleg Deripaska adica 42% apoi avem UNIQA Versicherungsverein cu 17.9% actionari europa ( mai putin Austria,Germania GB&Ireland) va las pe voi sa concluzionati cine-s restul.
mai tarziu si despre "elvetieni"

alecu26

E si Raiffeisen pe acolo la Strabag. La firmele chineze poti pune 100% statul chinez. Si foarte posibil banii initial sa fie foarte ieftini. Dupa aia vin problemele. Neaparat sa intrebe cat e DAE. :)) si fara chestii marunte scrise in contract.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).