Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 42 Guests are viewing this topic.

mihaimai

Quote from: marius_tm on December 14, 2018, 02:25:23 PM
nu înțeleg care-s marcajele lipsă ? se văd foarte clar în poză...te referi de ce sunt 3 benzi de circulație ? chiar nu-mi dau seama..

Random streetview pe o autostrada:

wrumwrum

se refera la margini ca nu sunt delimitate prin marcaj.

stangabriel

Aici fiind 3 benzi, delimitarea se face prin banda intrerupta pe mijloc, ar fi trebui si pe margine, chiar daca avem parapetii. Era ok daca era o linie continua pe margine. Pe intuneric sau ceata ajuta.

paulmare

Pai e "fara banda de urgenta" pana la sensul giratoriu cu ghergitei
In timp - acolo intre cumpenei sunt terenuri de-ale duamnei primar si ale altor retrocedati, nu cred ca nu vor incerca toti sa o faca strada
Daca asta au ales la ghergitei sa descarce in giratoriu in loc sa ii faca un nod de autostrada, asta e - oricum e mai bine asa cu 100 de km si fara banda de urgenta si cu alveole pentru statii de autobuz decat fara nimic

Tare trist ca ajungem sa spunem asta, "mai bine asa decat nimic", dupa ce din 2004 se stia ca va fi acolo autostrada - daca asta a fost viziunea lui pandele sa blocheze tot daca nu le face acces "imobiliarilor din zona" - ati vazut ca a si aparut deja nu-sh ce minune de centru multifunctional desenat pe o pancarta, unde a scurmat vertatel langa petricani nici macar nu au astupat bine santurile ca au si aparut pancartele cu "teren de vanzare" 

Hef

#19189
Chiar acum trec 3 masini care spala si matura. Pe sensul gherghitei -popasului. Probabil ultima cosmetizare inainte de deschidere.

Ionut


roadrunner

#19191
^^
Musai trebuia si banda continua din termoplastic cu denivelari pe marginea autostrazii.
In zona e ceata aproape in fiecare dimineata din septembrie pana in martie...

Hef

Incepad de la DNCB nu are banda de urgenta. Si are limita de 100 km. E mai mult un bulevard de viteza decat autostrada acest segment. De aceea, cred, ca o numesc autostrada urbana.
Asteptam si nelipsitele treceri pentru pietoni.

cutter

#19193
^^^ Corect. Și trebuia și acea "bandă de ghidaj (LATER EDIT)" parcă așa se numește. Cei 50cm care nu-ți dau senzația că ești la milimetri de a peria cu oglinda dreapta parapetul. Ea trebuie să existe și la parapetul median, iar în acest caz și la cel lateral... Nu cred că a fost prinsă în proiect/profil. :(

Dar, în tot cazul banda continuă laterală ar trebui să fie obligatoriu - trebuie să ai reper vizual... e o prostie că nu există.

voicul

E mai complicat:
100 pana in Popasului
80 de la urcare pe pasarela CFR
30 in rond Gherghitei
50 de la rond Gherghitei pana in Petricani.

Abia astept sa apara pe harta: cred ca de acum o sa folosesc A3 pana la Ploiesti. Inainte preferam DN1 pentru ca era mai scurt. Inca s-ar putea sa fie mai scurt DN1, dar va fi mai optim ca si consum/siguranta pe A3.

Deci va atrage clar trafic de pe DN1.

cutter

Profilul transversal tip standard pentru autostrăzi în România - benzi de 3,75m, iar banda 2 are un spațiu de 50cm "de ghidaj" până la parapete:


Profilul transversal tip autostradă urbană folosit la A3 de la Centură spre București - benzi de 3,5m și lipsa spațiului "de ghidaj" în ambele extreme (și la mediană și în laterală):

Ionut

Mai stăm. :lol:
Se insereaza. Birocrația rezistă.

Hef

#19197
Semafoarele de la FdG sunt functionale sau sunt pe "intermitent"?
Care sunt timpii de asteptare? Sunt corect ganditi timpii?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Semafoarele sunt pe intermitent la Petricani. Se pornesc normal cand se da drumul.

Încă așteptăm.



Powered by API/PUM imgur uploader