Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 27 Guests are viewing this topic.

voicul

@pasadia
Probabil termina nod-ul in format complet si deviaza circulatia pe acolo. E singura explicatie decenta.

Evident ca pot sa se prinda de eroarea facuta si peste 3 luni sa inchida giratoriu si sa asteptam finalizarea nod-ului din proiect ca sa (mai) folosim A3.  :lol:

cristi5

#18871
@alexandruduma excelente poze si filmari!!! M-am uitat aseara pe TV la LD3 de cateva ori :)

Quote from: alexandruduma on December 03, 2018, 10:03:39 AM


Deci de pe A3 spre Tarnaveni, daca e inchisa bariera, stai la coada cu cei care asteapta la bariera (desi nu treci CF!), pt ca in giratie se intra pe o singura banda...

Era mai bine ca A3 sa intre cu 2 benzi in giratie (este asfalt destul acolo), una "directa" care merge in bariera (cum au in sud loc pt Tarnaveni->A3). Giratia putin mai la sud (mai spre fotograf) si se rezolva cumva...

Vedem ce coada va fi cand e jos bariera... Dar fluxul TgMures-Tarnaveni nu cred ca e neglijabil.

alexandruduma

#18872
Bogata, lot Astaldi:



Powered by API/PUM imgur uploader

ciprebbe

#18873
Quote from: pasadia on December 03, 2018, 10:20:39 AM
Adica exact pe aliniamentul actual? Si cum construiesti, pe unde deviezi circulatia?

Nu mai e ca sus, s-a mutat pasajul mai spre Tg Mures pt ca nu ai cum sa construiesti ca in planse.
Acesta e motivul pt care se sta dupa exproprieri si demolarea caselor de pe DN14A dinspre TgMures.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

@ voicu:

ok, termina nodul. Deviaza circulatia pe nod. Asta inseamna ca se va circula pe DN14A, inclusiv prin acel giratoriu. Iar pasajul, cu toate elementele sale (culee, pile, etc...) pare a fi EXACT pe traseul DN14A. Deci ca sa le construiasca trebuie:
- fie sa devieze circulatia pe DN14A (adica alta trecere la nivel cu CF, alta trecere prin santierul A3, etc...)
- fie sa interzica circulatia intre Iernut (DN15) si noua giratie care va servi nodului (caz in care circulatia TgM-Cluj va reveni inapoi pe DN15, iar pe bucata de A3 deschisa se va putea circula doar intre TgM si Tarnaveni. Iar intre Tarnaveni si Iernut ar urma sa se circule prin Ungheni). Situatie in care chiar nu vad rostul acestei deschideri intempestive. 

LE: @ciprebee - ok, atunci inteleg.

ciprebbe

#18875
Ceva de genul se va face:



DN-ul se ridica peste A si CF si e imposibil de lasat pe actualul aliniament, accesul trebuie pastrat si pentru casele aflate pe partea cu Iernut-ul si spre FNC.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexandruduma

#18876
Pod peste Mures la vest de Ludus, lot Astaldi (in apropiere de nod Chetani)



Nod Chetani, lot Straco



Powered by API/PUM imgur uploader

alexandruduma

#18877
Radiografia lotului:

(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

alexandruduma

#18878
Pasaj A3 peste DN15 in apropiere (vest) de Hadareni, lot Straco



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Nu au cum sa termine nodul de la Iernut. Minim 30 de zile de vreme buna. Deci o deschidere ok, prin nod, vom vedea pe 1 Aprilie 2019.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

#18880
@alexandruduma

E sigla Tirrena Scavi  pe el :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexandruduma

#18881
Am vazut-o si eu, m-a pufnit rasul :)

@Ionut: multumesc de comentariile adaugate, e mai greu cu mainile inghetate sa si scrii ce pozezi. O sa inlocuiesc pozele cu cele prelucrate deseara, am si ceva videos.

Despre Straco, abandon aproape peste tot, nici paznici nu am vazut, doar un caine amarat legat de fierul beton... parerea mea este ca ar trebui reziliat/facut ceva acum, spart lotul in doua, o bucata mica cu nodul de la Chetani iar alta cu restul. Pentru nod nu e asa de greu de actualizat documentatia de licitare, nu au lucrat mai nimic. Si lansata licitatia in primavara ca sa poata fi gata pe cand termina si Astaldi. Nu stiu daca se poate legal face asta, dar eu asa o vad. Bine, ar trebui sa ai si un CNAIR interesat de infrastructura. Si un ministru care sa stie pe ce lume traieste.

pentium10

ar trebui gasit de CNAIR o solutie win-win: sa termine Straco tot nodul Chetani - apoi reziliere (si la devieri ar trebui finalizate, sa scapam de deranjul in trafic)
sa includa cei 40 de metrii Bechtel lipsa in contractul noului executant
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

thinker

reziliere in intelesul actual inseamna aproape 2 ani de birocratie ... expertiza, licitatie, contestatii... trebuie calculate drumul critic sa vedem care at fi mai rapid
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

voicul

E suspect cu Straco, ca pe A3 in B nu a fost o problema sa faca bucati din lot, DESI Aktor nu e cea mai serioasa firma cand vine vorba de plati.

Deci Straco ar putea sa duca tehnic lotul (parerea mea). Acum daca si statul ar plati ce are de plata pentru acest lot ...