Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 42 Guests are viewing this topic.

Ionut

Provizoriu = giratoriu FIX in capatul A3, in DN14A. Adica pe exemplul A1 Centurii Sibiu, pentru cei care mai stiu. Giratoriu chiar in capatul A3, pe aliniament. La mica mica distanta de calea ferata. NU vorbim aici de giratia din DN14A din capatul bretelelor nodului Iernut.

Hercule

Quote from: Ionut on November 08, 2018, 09:44:24 AM
Nu stiu despre ce descarcari (la plural) vorbeste prefectul si de ce spune de "o prima iesire provizorie".
Eu deduc din text ca se gandesc in perspectiva la o viitoare descarcare temporara la Chetani, care ar pune in valoare lotul Astaldi finalizat inainte de terminarea lotului Straco.
Deșteaptă-te române!

Ionut

Pai la Chetani trebuie vorbit cu Straco pentru a finaliza nodul. Cum ai putea sa argumentezi o descarcare temporara la Chetani cand tu ai nod acolo si constructor in teren? Ah stai, ca trebuie sa negociezi cu Straco... :)

ciprebbe

Iar cu noul regulament proaspat adoptat, Straco are un AS in maneca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Pacat ca nu au si ceva lei prin conturi, sa nu mai astepte platile de la CNAIR.

StefanCelMare

Eu știam de Straco că deși are lucrări neplătite, este probabil singurul constructor cu stadiul financiar peste cel al execuției.
Vedeți în sinteze, dar și aici:
http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf

TibiV

Hai mai, ne bazam pe Straco?!...
Pe bune?!....
:lol: :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

^^
Pe fonduri europene, toți constructorii încep de la 0% fizic și 15% financiar (avansul) și pe măsură ce lucrările merg înainte, decalajul se reduce și chiar ajunge fizicul în față, fiindcă plățile se fac la 1-2-3 luni de la efectuarea lucrărilor în teren. Straco încă e în față cu financiarul din 2 motive: 1. procentul fizic e încă mic și 2. din lipsă de forță, lucrează puțin, facturează, iar lucrează puțin, iar facturează. În stilul ăsta de pași mici decalajul procentului fizic față de cel financiar scade lent.

carutasul

@TibiV , nu uita că pentru intrarea în București tot pe Straco ne bazăm :) Cei din urmă....

StefanCelMare

Dacă mă gândesc mai atent, e posibil ca stadiul fizic să fie mai mic decât cel financiar exact pentru că are lucrări neplătite dar executate. Alea nu cred că sunt cuprinse în % progres fizic, deși ele sunt făcute.

pasadia

2 constatari de azi:

- Gilau - Nadaselu castiga detasat titlul de cea mai goala portiune de autostrada din Romania (nu stiu sigur cum se prezinta A4 la nord de nodul cu DN3, dar imi e greu sa cred ca poate fi la fel de goala).
- in ciuda acestui fapt, intrarea in Cluj dinspre Baciu este, intr-adevar, groaznica. Dar nu stiu daca as da vina pe deschiderea bucatii de autostrada mai sus mentionata. Masinile de marfa "aduse de autostrada" sunt foarte putine. In schimb mi se confirma inca odata ca solutia giratoriilor in spatiile urbane este extrem de proasta. Ii zice cineva lui Boc sa introduca semafor la intersectia asta?

Stiu ca nu are legatura cu A3, dar fusese invinuita pe nedrept deschiderea acelei bucati de autostrada.

Americanul Clujean

Una dintre motivele mari pentru această problema la Cluj este trecerea peste calea ferată la Tăietură Turcului.  Întotdeauna a fost așa.  Am stat în zonă o vreme bună, și nu cred că A3 e de vină.

Bogdan_Cluj

Contract SF atribuit pentru 800.000 ron pentru SF pasaj peste CF in zona Taietura Turcului, dar mai e mult pana departe

pasadia

Vad ca nu ati inteles: problema nu e trecerea la nivel cu CF-ul, problema e giratoriu. Fluxul Corneliu Coposu - Taietura Turcului blocheaza accesul in giratoriu pentru cei care vin dinspre Baciu, creand cozile existente inclusiv acum. Un semafor fie ar regla fluxurile, creand si cateva momente de pauza, fie ar distribui mai echitabil aglomeratia, si in alte directii (nu numai spre Baciu).

Dar asta e deja discutie locala, de CJ.

Ionut

Cum ti s-a parut denivelarea de la pădure de pe sensul spre Nădășelu? Pronunțată? Se vad urme de anvelope?