Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Hai ca a luat sfarsit si asteptarea pentru Transilvania. As vrea sa mentionez din capul locului ca filmarea a fost realizata duminica (activitatea militara din zona nu ne-a permis sa zburam in timpul saptamanii), deci nu este foarte relevanta din punct de vedere al mobilizarii constructorilor. Totusi, se poate observa ca Straco nu lucreaza sustinut pe intreg lotul, iar Strabag mai are mult de lucru pentru a face posibila o inaugurare in 2018. Astaldi avanseaza bine, precum ne-a obisnuit.

Enjoy! E posibil sa fie ultima filmare din avion din 2018.  :)


paulmare

Multumim, Ionut !

Arata tare urat baltile alea, si apolodor cu mormanele ei de moloz duse pe terenul pepinierei, in afara ca arata infiorator a si blocat in cel putin doua locuri apa sa se scurga in emisarul natural, nu stiu cine le-a autorizat sa duca moloz acolo, la fel au facut si in pipera acum 10 ani cu mormanul din spatele stadionului,
Nu imi dau seama unde va fi "parcarea de scurt parcurs" -
Mai e de turnat inca   

Bogdan_Cluj

Numai mie mi se vede foarte prost? Parca e la calitate 480, nu 1080...

Ionut

Mai proceseaza YouTube, mai dureaza pana o sa fie calitatea full, chiar daca apare 1080p. Asa face YouTube la filmarile mai lungi. Plus ca au fost ceva probleme tehnice si din start s-a mai pierdut din calitate. In fine. Data viitoare facem mai bine.

Allex

Multumim mult pt filmare. Chiar s-a lasat asteptata. La mine deja s-a vazut bine pe HD. Arata super lotul lui Geger, aproape finalizat. Pentru cei din zona, puteti obtine si o filmare de la bord cu acest lot?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

danutzu_1069

@Ionut, întrebai câteva postari mai sus, cu o sa faca cu racordul giratoriului cu str. Gherghiteu... Pai din ce se vede, e aproape facut, insulele aproape finalizate . Nu mai urmeaza nicio sapatura ptr utilitati....

voicul

+1 API.

A3 in B - nici eu nu am vazut parcarea de scurta durata. E o alveola pe la minutul 5 inainte de urcarea spre B la CF. Aia o fi?
Ce e concret: se vede ca nu mai lucraza Aktor acolo  :lol:

Nu stiu de ce s-ar grabi Strabag (doar dupa renume) ca nici Astaldi nu prea e cu nodul terminat.

alinuttt

În primul rând țin să felicit echipa API pentru filmare!
Nu cred că trebuie să ne frământăm prea tare pentru lotul strabag, căci la ei merge foarte repede asfaltarea și cred că vor finaliza lotul înainte ca Astaldi să finalizeze nodul Iernut.
Problema este la Straco... După cum presupuneam, situația e critică acolo, avem și insolvența firmei, un element deosebit de important, iar situația începe să semene tot mai mult cu L2, lot Aktor pe Sebeș-Turda. Eu sper că se vor focaliza pe nod Chețani, pentru a putea fi utilizat și lotul Astaldi începând cu anul următor. Anul 2020 este unul optimist pentru restul lotului Straco cu actuala mobilizare..

Iceman

Multumim pt filmari :cheers:..Multe intebari ar fi despre ambele filmari ... :lol:

dan_c

#17994
Bravo pentru filmare Eurocopter


Mda....Straco si Astaldi mai au mult de lucruuuu

Pe lotul lui Geiger am vazut ceva lacuri/exploatari/gropi de imprumut - sunt a lui Geiger ????? - nu sunt cam aproape de autostrada ????

Geiger au terminat, mai au ceva lucrari de cosmetizare, din surse neoficiale, urmeaza saptamana viitoare o pre-receptie, dar e posibil ca cei de la CNAIR sa amana receptia si sa astepte ca Strabag si Astaldi sa termine partea de autostrada undeva in prima saptamana din noiembrie, sa poata sa fie data in trafic,

Astaldi nu va putea termina nodul, eventual va termina pasajul de dupa lotul lui Geiger, si vor face ceva sens cu iesire din autostrada in DN 14 , inainte sau dupa calea ferata

Strabag o sa ramane cu ceva lucrari adicente autostrazii, dar cu noua legislatie privind Receptia , poate accepta o Anexa 2, depinde de cei de la CNAIR.

Ar fi bine sa avem aproximativ 15 km de autostrada ( Strabag 10+600, Geiger 3+600 si Astaldi 0+800 ) si sa putem intra de la Ungheni si sa coboram la Iernut dupa lotul lui Geiger / Astaldi.

panda_no 5

Sensul ala giratoriu, cu 3- 4 benzi pe sens tangent cu o sosea, str Gherghitei, cu 4 benzi cred ca e singurul din lume.
Noroc ca soseaua se infunda si nu vor veni masini dinspre calea ferata.
Dinspre Sos Fundeni si Sos Colentina va fi trafic din plin generat de toti cei care vin dinspre cele doua sosele si se indreapta catre zona de birouri din Aurel Vlaicu, Pipera sau Voluntari.
Teoretic ei ar trebui sa cedeze trecerea celor care vin dinspre calea ferata. Cred ca vor aparea semne de prioritate care sa regleze accesul.

dr4qul4

A3- loturile transilvanene nu au inceput in acelasi timp? Prea mare diferenta. Pe A10, se observa diferenta intre L1 si L2. Dar aici avem diferenta de la cer la pamant.
Inceputul e dezamagitor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Geiger si Astaldi au inceput in primavara lui 2017, straco in noiembrie 2017.

dr4qul4

atunci se explica. E cam aceeasi diferenta intre A10 L2 si L3+4.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Da, e ok comparatia. Au pornit la 7 luni distanta si decalajul s-a marit aproape constant in favoarea celor care au inceput primii.