News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 29 Guests are viewing this topic.

voicul

Asa sa fie!

Se deschide cea mai frumoasă autostradă. Prerecepţia Nodului Gilău, stabilită săptămâna viitoare

Sursele Asociaţiei Pro Infrastructură indică data de 25 septembrie pentru efectuarea recepţiei.

http://www.economica.net/se-deschide-cea-mai-frumoasa-autostrada-prereceptia-nodului-gilau-stabilita-saptamana-viitoare_157975.html

si aici:

https://www.money.ro/se-deschide-cea-mai-frumoasa-autostrada-din-romania/

paulmare

In ultima filmare se vede bine "mobilizarea" - de la petricani la primul pasaj e doar vertatel la capat, apoi un excavator care lucreaza la rigole si un bobcat langa paletii cu borduri
la podul peste cf sunt vreo 20 de oameni la hidroizolatie, se vede ca armeaza pe un sens grinda de rezemare a placii de racordaj, pe celalalt mai au inca de adus balast
Cati oameni si cate utilaje se vad la lucru ? Vreo 50 de lucratori fara cele 2 echipe de electricieni de la stalpii relocati care inca sunt la montaj pe sol ??
E ca in problemele de clasa a doua, daca o echipa de 200 de oameni termina o lucrare in 50 de zile, in cate zile termina aceeasi lucrare 50 de oameni ?

Ne amagim noi ca va fi gata anul asta, nu cred ca are nici cnair bani si vointa sa plateasca, iar aktor isi "optimizeaza" costurile tragand cu aceeasi oameni pe tot lotul

Urat si neingrjit lotul asta, drept e ca si intrarea in bucuresti e peisaj selenar cu gropile de deseuri de constructii aprobate de primariile voluntari si bucuresti

Silviu 1

Nu vreau sa se inteleaga ca sunt sustinator Aktor (de parca m-ar ajuta cu ceva) si cu siguranta ca nu prea am cum sa ii laud pentru cele 2 loturi din tara care le executa si in concret nici pentru acest lot, insa am impresia ca pesimismul de care dati dovada cateodata si asteptarile voastre depasesc anumite limite si acest caz nu e o exceptie. Lotul asta are in jurul a 3,3km si in ultima filmare se observa ca sunt peste 50 de oameni ce lucreaza la santier, in afara celor ce folosesc unul din cele vreo 20 de utilaje ce sunt in miscare, nu parcate. Daca in acel moment lucreaza 70 de oameni pe un tronson de 3,3km atunci chiar nu mi se pare a fi lotul abandonat, sau neingrijit sau alte feluri asemanatoare. Imi e greu sa cred ca un lot ce se afla acum in executie la noi are o medie de muncitori/km mai mare decat pe acest lot, iar daca e asa cu siguranta nu cu mult. Eu stiu ca la Gilau mobilizare e exemplara, dar acolo sunt doar 300m de construit. Cu siguranta ca mi-as dori sa vad aceeasi mobilizare peste toate santierele din tara, inclusiv la intrare in Bucuresti, dar asta nu inseamna ca ceea ce vedem la intrare in Bucuresti e de domeniul groazei, caci in acest caz mai peste tot in tara ar fi tot domeniul groazei.

Ionut

Corecție tehnica: la Gilău sunt 766 de metri. :)

Dacă, DACĂ se dorește, se poate deschide în decembrie Petricani-Popasului-DNCB. Au 3 luni pline. E total fezabil. Dar să se dorească acest lucru...

Sorin62

Quote from: paulmare on September 05, 2018, 11:32:44 AM
[...]
Ne amagim noi ca va fi gata anul asta, nu cred ca are nici cnair bani si vointa sa plateasca, iar aktor isi "optimizeaza" costurile tragand cu aceeasi oameni pe tot lotul
[...]

Până una alta CNAIR a plătit toate facturile emise de Aktor. Și există suficienți bani pentru a plăti toată lucrarea.
De ce o fi așa de greu de acceptat că Aktor nu este în stare să mărească ritmul lucrărilor (mai ales după intrarea în insolvență a Euroconstruct Trading 98)?

De ce tot timpul li se oferă scuza cu ,,nu are bani CNAIR". Ce face Aktor pe Sebeș-Turda? Nici acolo nu sunt bani?

pentium10

#17630

Lotul Straco

Circulatia pe DN 15 va fi partial inchisa pentru montarea unor grinzi de beton la un pod de pe autostrada!

Circulaţia pe DN 15 va fi parţial închisă, joi, între localităţile Cheţani şi Luduş din judeţul Mureş, unde se vor monta grinzi de beton la un pasaj rutier de pe Autostrada Târgu Mureş – Câmpia Turzii, anunţă DRDP Braşov.

Potrivit reprezentanţilor Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov, joi, între orele 7.00 şi 19.00, se vor monta grinzile prefabricate din beton la pasajul rutier construit peste drumul naţional DN 15, la km 26+960, între localităţile Cheţani şi Luduş din judeţul Mureş.

,,Această activitate va afecta fluenţa traficului rutier în ambele sensuri pe drumul naţional, circulaţia rutieră urmând a se desfăşura în sistem alternant, dirijată cu piloţi de circulaţie, iar pentru scurte perioade de timp (circa 10-15 minute – durata de montaj pentru o grindă) fiind oprită în ambele sensuri", arată reprezentanţii DRDP Braşov.

http://ardealnews.ro/2018/09/05/atentie-soferi-circulatia-pe-dn-15-va-fi-partial-inchisa-pentru-montarea-unor-grinzi-de-beton-la-un-pod-de-pe-autostrada/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

paulmare

#17631
Silviu ai dreptate dar aici sunt 3 poduri, nici unul nu e terminat si asta e problema mea :)
Eu unul nu inteleg modul aktor de a se organiza - unele lucruri le-am inteles in timp gen bretelele de la giratoriul de sub pasajul de la popasului, care acum se demoleaza ca sa le faca racordate cum era proiectul vechi cu cicloide - e foarte greu sa lucrezi cu parteneri gen primaria voluntari si firmele de cablu ale primariei care trebuie sa isi relocheze retelele si stalpii, si pe ele le doare la basca de cabluri si sunt interesate doar de sponsorizarea echipei de fotbal   

Ce am fi vrut noi sa vedem ca sa simtim "progres" ar fi fost de exemplu unul din cele 3 poduri complete - popasului de exemplu a fost primul cu toate grinzile ridicate, astazi daca ar fi avut asfalt marcaje parapeti panouri fonoabsorbante stalpii de iluminat  canalizare separatoarele de ulei bazinele de retentie etc gata - altul ar fi fost "feeling"-ul nostru ca este fezabil un termen gen sfarsitul anului.

Noi vedem ca la popasului de exemplu inca toarna beton, au probabil de remediat ceva neconformitati la culeea dinspre bucuresti
la cel de la cf inca toarna
daca am fi avut astazi un pod gata din cele 3 - poate ca as fi avut si eu aceeasi senzatie ca "se poate pana la sf anului"

horatiu.cosma

^^^
20 de oameni per km de autostradă e puțin, foarte puțin. Cam cu 100 s-ar face treabă serioasă. Dau exemplu de loturi de autostradă în construcție pe care media e mai bună: Strabag, Geiger, Astaldi pe A3, UMB pe LD, TS la Gilău. Considerând că cei de la Comsa lucrează în 2 puncte (Holdea și Ilia), cu siguranță bat și ei media asta. Dacă pe un șantier se lucrează serios, se observă cu ochiul liber forfota, nu trebuie numărați muncitorii. Pe A3 la intrare în București e clar că nu se muncește nici pe aproape de cât s-ar putea.

alinuttt

Nu cunoaşte nimeni cati muncitori sunt pe lotul Straco? Mereu sunt dezamagit cand trec pe acolo...

Ionut

Astazi am vorbit la Kanal D despre A3 Ploiesti-Comarnic-Brasov. Despre lipsa studiilor de fezabilitate serioase, cu studii de teren de calitate, despre PPP, finantare, detalii de tot felul. Sa vedem ce iese. Sper sa fie date pe post multe detalii precise.

Si tot astazi am vorbit si la Digi24 Cluj despre Gilau. Ca mai avem un pic. Am dat date si din istoria santierului. Apare local azi si posibil sa fie si pe central.

paulmare

Horatiu exact - si fiecare lucrare si bucata cu specificul ei - aici pe 3.3 km au 3 poduri, au canalul acela colector mare de ape pluviale, au utilitatile orasului - mai multe lucrari concentrate pe un ciot de 3.3 km
Indiferent de motive - puteau sa se fi mobilizat mai bine ca sa poata sa termine la 1 decembrie

ciprebbe

Quote from: alinuttt on September 05, 2018, 01:53:00 PM
Nu cunoaşte nimeni cati muncitori sunt pe lotul Straco? Mereu sunt dezamagit cand trec pe acolo...
Pentru ca nu poti sa vezi decat 4 zone de pe DN :).
Au inceput sa sape in deal la Hadareni si duc la terasamente de acolo.
Au probleme mari cu lipsa de personal iar subcontractorii ca si in cazul Aktor cam cer banii inainte.

Quote from: Sorin62 on September 05, 2018, 01:25:55 PM
De ce tot timpul li se oferă scuza cu ,,nu are bani CNAIR". Ce face Aktor pe Sebeș-Turda? Nici acolo nu sunt bani?
Cu lot 3 si 4 receptionate si bune de plata nu prea mai raman pt lot 1 si 2.

@paulmare - nici un constructor nu va finaliza niciodata o structura cu luni bune inainte de receptie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ladposta

@Sorin62

Daca se poate as dori sa precizezi pe ce surse te bazezi cand spui: "... Și există suficienți bani pentru a plăti toată lucrarea." Dupa cate stiu pe 2018 s-a alocat de la buget doar 20% din necesar pentru aceasta lucrare.

Si, da, poate ca si constructorul isi are partea sa de vina, dar pana acum nimeni nu a dovedit ca ar exista fonduri destule pentru a acoperi tot necesarul. Poate gresesc ...

Poti tu demonstra/arata o dovada ca "există suficienți bani pentru a plăti toată lucrarea."?

paulmare

Ciprian da :)
dar sunt mai putin de 3 luni
si lasi pe ultima suta de metri chestiile care ar trebui sa fie sarcina ta sa le pazesti sa nu fie mazgalite cu grafitti sau furate pentru "fer"
dar cand sunt mai putin de 3 luni si deja e toamna si vezi macaraua cu armatura spanzurata ca mai e nu-sh ce de turnat si la pasajul celalalt inca leaga armaturi la placa de suprabetonare
si in fiecare zi din petricani ii vezi pe oamenii aia de la vertatel ca scot din cand in cand o pereche de palplanse si lucreaza sa niveleze zici asta a fost maine acolo incep sa compacteze si sa balasteze, si dimineata vezi excavatorul in alta pozitie cum sapa alta gropitza punem scuturile facem ceva la retelele alea care nu stie nimeni exact pe unde pe unde sunt
Cand vezi atatea filmari pe lotul asta si vezi excavatorul ala care lucreaza la rigole - nu te poti abtine sa te gandesti ca sunt 3.3 km minus podurile, pe doua sensuri - cand termina in ritmul asta ? de ce nu e altul pe celalalt sens ?
Cand vezi ca au inceput cu demolatul unei bretele de sub pasaj si una ramane sub trafic - daca asta dureaza atata si inca nu e gata, cand va fi gata trebuie mutat traficul pe cea noua si cea veche demolata si refacuta si ea - de ce la a doua tura se vor misca dintr-o data cu mult mai bine ca la prima ???

panda_5 parca a vorbit cu cei cu stalpii, "5 zile", uite ca acolo sunt doua echipe la montaj, si ambii stalpi sunt pe sol si inca mai au de pus sectiuni la ei apoi trebuie fixati apoi trebuie echipati apoi trebuie adus marele electrician cu atestat la 110kv care sa ii echipeze si sa lege firele - cele 5 zile au trecut deja

eu sper sincer sa ma insel si sa termine pe 1 decembrie - si sa o deschida odata si sa ii plateasca pe aktor si sa isi duca oamenii la a10

panda_no 5

Intre timp Vertatel care a fost unul dintre subcontractorii care au mutat retelele din zona Popasului si-au dat brusc seama ca au mai uitat sa traga ceva pe sub str Popasului.
Asa ca s-au apucat sa dea un foraj pe sub str Popasului in zona autostrazii.
Si ghici ce......?
Au reusit sa sparga teava magistrala de gaze asa ca aseara am ramas fara gaze!!!!
Teava nou trasa si ca atare nu pot zice ca nu stiau traseul.

Stil pur DOREL!