Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 59 Guests are viewing this topic.

pentium10

cred ca suntem prima tara din lume, care ajunge la CCR la o contestie care are legatura cu o autostrada
contraperformanta unica
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

goanga

#17416
Nu, judecata pe fond continuă pe 3.09. Nu este obligatorie suspendarea judecății în cazul sesizării CCR.

Vice33

De ce au sesizat curtea constituțională?

tom_sawyer

#17418
^ in semnatura lui Ionut ai sinteze pentru toate proiectele. Vezi la Autostrazi, tabelul al 2-lea, rubrica A3 Suplacu-Chiribis, ai acolo explicatia detaliata

Ionut

#17419
@goana

Daca te pricepi, fa-ne te rog niste scenarii posibile cu CCR. Si sa ne spui dacă licitația pentru lotul asta din A3 merge înainte COMPLET INDEPENDENT fata de sesizarea CCR.

Sorin62

Nu au nici o șansă.
Taxa de timbru este constituțională.
Oligofrenia a fost stabilirea taxei de timbru pentru contestarea unui raport de evaluare licitație la 2 lei. Că vezi-doamne, se constată un act administrativ. Au uitat să spună că acel act administrativ este echivalent cu ante-contractul de vânzare-cumpărare. Care și el are taxe de timbru calculate la valoarea avansului.
Iar în cazul contestării în instanță a unui titlu de proprietate, tot plătești taxe la valoarea bunului respectiv. Când ai pretenții financiare, tot la valoarea sumei solicitate se calculează taxele de timbru. Doar la licitații, putea oricine să conteste un raport de evaluare și să blocheze procesul de atribuire ani de zile.
Totul a pornit de la prezumția că evaluatorii greșesc ,,a priori" iar firmele contestatare au ,,a priori" dreptate. Și în consecință trebuie să le netezim calea...

TibiV

Sorin62,
poate detaliezi putin...

Si mai pe intelusul celor care nu cu vorbesc "legalezo-juridica"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: Ionut on August 21, 2018, 10:19:05 PM
Deci o sa dureze un an de zile povestea la CCR?

Poate dura si mai mult. Vedeti cazul PIZZAROTTI la CFR. Am scris acolo mai demult.

NGC

Quote from: Ionut on August 21, 2018, 10:47:06 PM
Si sa ne spui dacă licitația pentru lotul asta din A3 merge înainte COMPLET INDEPENDENT fata de sesizarea CCR.

Sunt doua contestatii separate, desi este un singur dosar. Contestatia propriu-zisa se judeca mai departe si are termen in 03.09.2018.

Ionut

Putem dezvolta discutia despre cautiune pe thread-ul dedicat discutiilor despre licitatii. Acolo am mutat ultimele doua mesaje.

realfanady

Inteleg, ca sunt probleme pe lotul 1. Dar loturile 2 si 3? Si acolo avem blocaje?

pentium10

#17426
Am facut o paralela din lotul Straco intre filmarile 5 iulie si 17 august.
42 de zile, si unele cu ploi, progresul se vede, sper sa mareasca ritmul.
click pe poze pt zoom




































Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Eu sper sa NU o țină asa. Progresul este foarte mic. Se lucrează cu frâna trasă. Insolvența Straco plus ticalosenia și prostia CNAIR = 2020.

Sa fie primit!

rekul

Ionut, Astaldi cum poate sa progreseze cu ticalosenia si prostia CNAIR si Straco nu? Sunt de acord ca CNIAR are multe bube legate de implementarea proiectelor, dar aici tine de modul in care isi gestioneaza fiecare constructor proiectul dupa parerea mea. Straco nu arata ca doreste sau ca poate sa progreseze.....DEOCAMDATA!

Ionut

Alo! Am zis cum poate Astaldi sa progreseze in ciuda ticaloseniei CNAIR. Mai citeste o data. Hai ca te ajut:

QuoteInsolvența Straco plus ticalosenia și prostia CNAIR = 2020.

Nu poti compara Astaldi cu Straco. Straco e in insolventa si nu are "spatele" unui colos precum Astaldi. Nici nu mai vorbesc ca sefii Astaldi sunt unsi cu toate alifiile si au tot felul de conexiuni si parghii prin care... sa zicem ca they get things done. Vezi Iernut. A se vedea la Iernut cum pentru Astaldi s-au rezolvat foarte repede problemele cu acel cazan urias (expropriere). Doar asa, un exemplu care-mi vine in cap.

Combinatia fatala este: PROSTIA, ticalosenia, dorinta de razbunare, hotia si slugarnicia politica neconditionata a CNAIR PLUS constructori rupti in fund si/sau lenesi si/sau veniti la furat in Romania PLUS birocratie excesiva (chiar aberanta) PLUS factori politici total incompetenti, prosti gramada, slugi ieftine, lenesi, incapabili sa inteleaga problemele reale. Si mai sunt si altele, mai mici si care deriva din astea, dar sursele problemelor aici sunt.