Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Dominik

#17085
Excelente poze Teoneo ! +1  :popcorn:
You're in Steelers Country

mihaihedes

Oare de ce îmi face impresia că o să ajungem la Târgu Mureș pe autostradă mai repede decât o să ajungem la Alba Iulia pe autostradă de la Cluj Napoca?

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


elphax

sanse mari sa fie asa, daca nu apar si aici probleme de rugozitate
si ar mai fi doua mici chestii:
- autostrada se termina cam departe de Tg Mures
- din Cluj faci mult pana la ea, adica ori te duci pana la Gilau, ori mai bine vii pe DN pana la Turda - ca legatura rapida de la Tureni mai dureaza vreo 10 ani ...
(asta e la fel si pt Tg Mures si pt Alba Iulia)

ludus

Multumim pentru pozele din zona Luduș. După aproape 2000 de ani, urmașii romanilor construiesc un alt drum, aproximativ prin aceeași zonă.  :)
T. Luduș

Iceman

Multumim Teoneo.....superb reportaj  :cheers:

NGC

#17090
Sa trecem aici si acest proiect de HG.

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2042-hg20072018dirtac

20.07.2018: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Secţiunea 2A Ogra-Câmpia Turzii pe teritoriul localităţilor Bogata, Cheţani, Cucerdea, Cuci, Iernut, Luduş şi Ogra din judeţul Mureş şi pe teritoriul localităţii Luna din judeţul Cluj din cadrul obiectivului de investiţii de interes naţional «Autostrada Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea»", aflate pe raza localității Luduș din județul Mureș"

horatiu.cosma

Nu au nimerit documentele cei de la comunicare din MT. Cred ca asta e ultima tura de exproprieri suplimentare, au fost vreo 6 reprize, era si cazul sa incheie.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

^ Chiar daca la Iernut se lucreaza bine inca nu s-au apucat de relocarea DN-ului (pasaj peste A si CF).
Cu bariera lasata nu se poate deschide traficul de la Iernut pana la Ungheni (asta daca printr-o minune termina si lalaitii lotul lor intrat in al III-lea an de constructie).
Geiger are toate sansele sa inchida santierul la final de septembrie/inceput de octombrie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

realfanady

Va rog, sa ma lamureasca cineva. Pe siteul DRDP Cluj, scrie ca exista un CIC numit CIC Campia Turzii, cu sediul in Turda, str. Mihai Viteazul, nr. 34. DAR ... trecand pe acolo, pare ca se construieste ceva in nodul de la Campia Turzii. Intrebarea ar fi, acolo se construieste un CIC, si se muta acolo astia de la Turda, sau nu inteleg? Alte centre mai sunt pe A3 (Ungheni-Nadaselu) in afara de Gilau, Campia Turzii si Ungheni? Multumesc

ciprebbe

La Campia nu e CIC e doar punct de sprijin si il face Straco.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Cip, doua intrebari:

- 02.50 Ce material folosesc pentru umplutura rampei? Are o culoare mai ciudata... (la fel la 07.10)
- intre 03.30-03.40 Astia fac santurile de curgere cu utilaje cu turnare continua ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

-Balast si sistemul de sandwich georigle/geotextil/plasa apoi inierbare.
-Da si arata mai bine asa, fac rosturile de dilatare ulterior.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

#17098
La Nod Iernut ,pasaj DN 14 A, peste autostradă și CF are AC  sau urmează să fie emis în baza ultimei hotărîri de expropriere,ce-a din 20.07 .2018 ?

laszlo.robert

#17099
O altă nelămurire și am terminat: la conexiunea bretele intrare/ieșire nod Iernut cu DN 14A vom  avea sens giratoriu sau intersecție in T,,  La fel intersecția DN 15/DN 14A  va rămâne în configurația actuală sau se va face sens giratoriu.Odata cu terminarea integrală Tg.Mures -C.Turzii nodul Iernut nu va fi extrem de solicitat,dar cu deschidere anticipată a Iernut-Aeroport Tg. Mureș  accesul /ieșirea la Iernut fără cele două sensuri giratorii va fi dificil.