Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

CornelB


CornelB

Odata cu inaintarea in varsta, constat ca ma lasa din ce in ce mai des memoria.:lol:
Saptamana trecuta, cand am facut pozele pe terasamentul spre Popasului, undeva pe la mijloc in dreapta noastra, am observat un trepied deasupra unei borne topo (asa se cheama?), ce avea in partea de sus un dispozitiv electronic conectat la o antena.
Din graba nu l-am fotografiat.
Ce faceau ei cu aceasta chestie? Urmareau alinierea teresamentului, sa fie ca in proiect?:cheers:

iuli

E un dispozitiv GPS cu care verifică diferite chestii topo.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Quote from: Ionut on June 03, 2013, 03:42:24 PM
Asfalt? Hm... mai au pana la asfalt, poate doar pe viaduct...
Balast stabilizat.  ;)

ciprebbe

Pe A3 in zona C-Turzii la supratraversarea caii ferate din dreptul aeroportului militar de la Luna, in urma cu 1 luna, a aparut pe ambele sensuri o frumoasa trambulina (nu foarte periculoasa insa se simtea).
Duminica am fost placut impresionat sa vad ca zona s-a reasfaltat si acum totul e ok.
Probabil reparatia a facut-o DRDP Cluj, garantia Bechtel cred ca a expirat aici.
Zonele din apropierea autostrazii unde s-a lucrat la terasamente au inverzit, si autostrada se integreaza tot mai bine in peisaj. Problemele ce incep sa apara e cu iarba care deja e foarte mare in zona parapetelui lateral iar in unele portiuni deja trece de bordurile rigolei de scurgere si inainteaza pe banda de urgenta.
Pe afara am vazut utilaje care tund iarba de langa stalpisorii parapetelui, la noi nu exista asa ceva? Pe DN uri am vazut ceva cositoare dar care nu cred ca pot fi bagate pe langa parapete.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Coafura , pardon  , autostrada rezista.
A3 de la Turda la Campia Turzii ora 7 dimineata
http://www.youtube.com/v/Y8i4GucKCqE
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

la noi exista niste aparate speciale numite trimere care zumzaie si trepideaza in bratele vreunul lucrator la spatii verzi.  :D

ciprebbe

totusi sa faci 52 km / sens cu trimerul la o latime de 4-5 m......  vine iarna si rezolva mama natura problema
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

reed

Cu Suplacu de Barcau-Bors..ce mai facem?Lasam sa pasca oile buruienile crescute?

ciprebbe

cu siguranta asta se va intampla, iar apoi cine va relua lucrarile va reface terasamentul (ca deja da iarba prin el) iar podurile, podetele,,,etc trebuiesc refacute ca nu mai rezista la atatea ierni.
Duminica chiar ma uitam cum stau la Gilau dupa nod grinzile acelea imense fabricate de Bechtel cu armaturile superioare pline de rugina.
Daca nu se iau masuri urgente vor fi compromise si ele (si au costat o palarie de bani).
Chiar daca azi s-ar da ordinul de incepere a lucrarilor pt UMB pe Gilau Nadasel, podul acesta trebuie relicitat.
E pacat cel putin in acest loc, pt ca valoric( asa cum ne explica alecu26) podul de aici cred ca e la 80% din valoare si cu bani putini ar putea fi terminat(chiar daca nu ajuta pt moment nu s-ar mai consuma bani cu conservarea , paza si intretinerea lucrarilor).
Exista firme in romania care sa se descurce cu aceste grinzi? Bechtel folosea celebrul lansator pt ele. Sau le punem la pierderi si pe astea?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

am asa o vaga impresie ca nu se va mai face nicicand ceva pe-acolo. Cel putin in urmatorii 20 de ani. Poate doar, daca la conducerea tarii vor veni vreodata oameni mai cu capu pe umeri si fara buzunare prea largi, sa se incerce o continuare din nadaselu catre zalau si apoi spre nord, spre baia mare creanduse astfel o legatura pt transportatori mai directa cu polonia si marea baltica. Inspre unguri insa, mai ales dupa terminarea a1, slabe sanse sa mai doreasca cineva o alta autostrada prin bors... Speranta acelei bucati de autostrada tinde mai degraba intr-o prelungire a sa catre targu mures si la un moment dat, cine stie cand, inspre moldova. Dealtfel, intrezariindu-i viitorul nu prea stralucit cred ca ar fi cazul chiar inspre rebotezarea ei caci slabe rau sansele sa se mai pupe vreodata de brasov direct, luand in considerare si noile planuri ale guvernantilor cu sebes-turda...
Sunt satisfacut in legatura cu rezilierea contractului, chiar daca, in continuare vor plana incertitudini si necunoscute legate de acest contract insa cum necum, la finalul dezbaterilor si negocierilor eu unul as fi fost multumit daca se alocau inca vreo 2,3 milioane de euro, banii jos, sa termine macar podul acela. O relicitare a sa va costa cu siguranta mai mult decat ar fi costat acum finalizarea podului cu bechtel...

reed

Pacat..terasamentele facute,majoritatea podetelor si ele..doar o chestie de logistica la Suplacu cu sondele...si te gandesti ca ar fi fost asa misto sa mergi pe acolo pe autostrada..cat despre grinzi si podete si bineinteles,degradarea lor,se vor lasa asa...un alt contract o alta spaga..cine stie..un nou sf...vom avea un viaduct fantoma multi ani de acum incolo.


Ionut

In octombrie vor sa anunte castigatorii pe Comarnic-Brasov... oho. Deci, sa zicem ca asa ar fi. Ar trebui vreo 3 luni sa vina cu banii. Apoi abia prin primavara vor putea incepe sa lucreze cum trebuie. Deci aprilie 2014... plus vreo 3 ani la cat de greu este segmentul. Sa vedem ce va fi, eu sunt sceptic pana nu vad prima "sapa".

stangabriel

http://www.b365.ro/s-a-ridicat-restrictia-de-viteza-de-pe-autostrada-a3-bucuresti-ploiesti_191175.html

Cu exceptia zonei de la kilometrul 15 unde sunt balize de plastic între sensurile de trafic şi limita de viteză nu a fost modificată, pe A 3 Bucuresti Ploiesti se circula cu 130 km/h.....

Pai daca anul trecut au terminat Autostrada pana la mare,probabil ca o sa faca tot posibilul sa faca autostrada pana la Munte,ca doar unul avem  8)

Sunt curios unde vor fi organizatiile de santier,material de umplut au de unde sa ia, poate nu vor folosii camioanele DN1 prea mult,abia il tin ok si am observat ca a inceput sa se lase putin soseaua in vreo 4 puncte.