Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 32 Guests are viewing this topic.

hepea

Quote from: Ionut on March 19, 2018, 02:53:22 PM
asa cere bunul simt

Merita ei bun simt? E doar pierdere de vreme...

Ionut

Nu are rost sa cerem daune, nu despre asta e vorba. Plus ca daca ceri daune, trebuie taxa de timbru, se judeca altfel, e mai complicat. Pe noi ne intereseaza strict documentele cerute, nimic altceva.

GeorgeSB

Care mai e stadiul lucrarilor la intrarea A3 in Bucuresti? Nu am mai citit de ceva vreme nimic.

Ionut

S-au mai scris mini-vesti. Stadiul... este. O sa le fac eu o vizita cand iese soarele, saptamana asta este jale in Bucuresti.

jorgensen

#15514
@Ionut

Imi cer scuze daca am pus mizerii. Cel putin in acceptiunea voastra. Doar am aratat ce se scrie din presa in Bihor. Asa cum banuiesc ca stiti, multa lume de aici vrea sa afle cand se vor relua lucrarile.
Mai mult ca sigur, sunt multi pe care ii intereseaza legatura cu Ungaria... a se citi Europa.
In conditiile in care a aparut in presa acest articol, mi s-a parut normal sa il arat si acestei comunitati, fara sa afirm ca exact asta e realitatea. De asta am spus ca e multa politica.
Inca o data, scuze, promit ca de acum voi fi doar un simplu urmaritor.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Morosanu

Quote from: Ionut on March 19, 2018, 03:43:42 PM
Nu are rost sa cerem daune, nu despre asta e vorba. Plus ca daca ceri daune, trebuie taxa de timbru, se judeca altfel, e mai complicat. Pe noi ne intereseaza strict documentele cerute, nimic altceva.

Si exact, daca nu-i doare la buzunar (ii intereseaza doar banul si nimic, nimic altceva) vor raspunde for ever in doru' lelii. Eu ziceam de daune pentru a putea sa ii obligam intr-un fel sa raspunda corect la ceea ce ii intrebam. Doar atat...
Politica distruge tot ce atinge.

teoneo

#15516
Quote from: bridge on March 16, 2018, 10:03:24 AM
^^^La Pila 12,la 32m adincime, Romgaz presupune ca sunt gaze de suprafata.Mai "sapam".

Bridge, la pila aceasta marcata cu rosu te refereai?



Obs.
Acum observ ca P7 ar chiar pe traseul actual al drumului principal din Bogata (DJ153E), conform datelor din documentatia tehnica (licitatie)!!

Tavi

Quote from: alexandruduma on March 19, 2018, 12:26:52 PM
Quote from: voicul on March 19, 2018, 10:13:48 AM
Si daca nu este folosita, grinda 65 are rolul/a fost facuta pentru ... ?

E pentru Ioniță si restul de genu, de aia nu are inca capac  :D O:-)

N-o dati la "Ioniță si restul de genu" ca astia o pun de-a curmezisul autostrazilor  >:(

Sorin62

Quote from: Ionut on March 19, 2018, 02:06:07 PM
[...]

Poftim MIZERIE de raspuns. O sa facem reclamatie administrativa si apoi o sa-i dam in judecata.



Cu adevărat măgărie!

Speculează exprimarea legală "informația solicitată" pentru a nu face public tot procesul verbal.
Eu i-aș freca un pic cu solicitări succesive de tipul:
,,Care este numărul de înregistrare la CNAIR al PV de recepție...". Asta este o informație punctuală pe care nu o mai pot fofila.

Apoi, folosind acest număr, smuls ,,cu cleștele", bucățică cu bucățică, informațiile utile.

NGC

V-a scapat un amanunt din solicitare, asa ca mai cititi o data cu atentie ce scrie acolo. ;)

Quote
Va rog sa imi puneti la dispozitie Procesul Verbal (inclusiv cu anexele sale, daca exista) intocmit la finalul procesului de receptie la terminarea lucrarilor.

A fost cerut un document (public), asa ca nu se pot preface ca nu inteleg si nu pot identifica "nicio informatie". Chiar ei au explicat mai apoi ce e cu procesul verbal, asa ca stiu bine despre ce e vorba.

Chestia aia ce o zic ei nu tine in fata instantei, asa ca nu trebuie alte lucruri ca si cele mentionate in mesajul de mai sus.

Asa ca, pasul urmator este reclamatia administrativa si apoi trimiterea in judecata. Simplu si eficient.

Nu mai are rost sa stam la discutii cu ei.

Daca au ceva de comentat, sa isi sustina aberatiile in fata instantei.

NGC

Quote from: jorgensen on March 19, 2018, 04:13:45 PM
@Ionut

[...]

In conditiile in care a aparut in presa acest articol, mi s-a parut normal sa il arat si acestei comunitati, fara sa afirm ca exact asta e realitatea. De asta am spus ca e multa politica.
Inca o data, scuze, promit ca de acum voi fi doar un simplu urmaritor.

Nu o lua asa personal. Poti linistit sa contribui pe forum, dar pe cat posibil trebuie sa filtram aberatiile unora. ;)

:cheers:

NGC

Quote from: NGC on March 19, 2018, 09:44:24 PM
Nu mai are rost sa stam la discutii cu ei.

Daca au ceva de comentat, sa isi sustina aberatiile in fata instantei.

Ca sa fie mai clar, repet a suta oara (vorba vine) ceea ce a retinut CAB intr-un proces in baza Legii 544/2001.

Quote from: NGC on August 04, 2017, 05:38:05 PM
Quote
Prin urmare, câtă vreme nu s-a făcut dovada informațiile solicitate de intimatul-reclamant aduc atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, ori principiului concurenței loiale, Curtea constată că recurenta-pârâtă este obligată să răspundă pozitiv la cererea nr. 92/9647/13.02.2015, așa cum corect a apreciat și instanța de fond.

Asa ca, n-au decat sa demonstreze CAB cat sunt ei de buni in aplicarea articolelor legilor.

Ionut

6 grinzi per pila? :hm: Migalos. Dar probabil mai ieftin, cand iei in considerare toate variabilele.

teoneo

#15523
^^
Da, e cu totul altceva! DJ ramane pe amplasamentul actual.
Din cate observ, in PT fata de documentatia tehnica, viaductul pare a fi neomogen, compus din grinzi de beton armat pe partea terestra, respectiv din poduri metalice peste albia Muresului (de 30m si-un pic). Procedand asa si-au optimizat destul de mult costurile, insa au crescut numarul de piloni (distantele initiale fiind de 80m, cu doua exceptii in zona DJ, unde erau de 60m).
In cazul asta, Bridge, P12 nu e ce e incercuit de mine mai sus! ???

Ionut

M-as bucura sa vad pe forum cat mai multe astfel de discutii tehnice, de detaliu. Doar zic. :)