News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

esendy

#14295
 :) super veste !!!

si pana s-ar termina tunelul meses va trece prin Zalau (str. Gh.Doja si str.22 Dec.) traficul de A3? centura nu e finalizata/prevazuta pe relatia DN1F-DJ131C-Zalau Bybass !

Ionut

Pai in primul rand o sa dureze ceva timp cu licitatia. Apoi o sa dureze executia Suplacu-Bors. Doar Suplacu-Bors nu va atrage cine stie ce trafic in prima faza. Si in tot timpul asta teoretic o sa finalizam si centura Zalau. Nu cred ca trebuie acum sa ne facem probleme. Nu cunosc bine situatia din teren, sa ma corecteze cineva daca sunt pe langa.

carutasul

Distractiv e că în unu-doi ani, cu ajutorul lui .... Zeus ( el e responsabil de lotul 2, nu? )  se termină şi A10, şi atunci vom avea două variante de traseu pentru ieşit ( sau intrat, după caz) din ţară, dar nici un masiv montan străpuns.... nici la Holdea, nici la Meseş, nici la Boiţa.....

Ionut

A3 Gilau-Bors, "din avion".
Harta proiectelor de infrastructura by API/PUM & cristi5 & contributors :)





Powered by API/PUM imgur uploader

dorum

avem undeva lotificarea actuala pe tronsonul 3B?

Ionut

Păi loturile vor fi clare după ce apar pe SEAP...

rocklee

fierba A3 de vesti bune ....multumim NGC  :cheers: :thumbsup:

Ionut

#14302
^^
Hai ca m-am uitat mai atent:

- Nadaselu-Mihaiesti (Topa Mica) - 16,8 km (asa ramane)
- Mihaiesti (Topa Mica)-Zimbor - 13,26 km (cel mai probabil un singur lot)
- Zimbor-Poarta Sălajului - 12,24 km (cel mai probabil un singur lot)
- Poarta Sălajului-Zalău - 12,95 km (include Tunel Meseș, daca se scoate tunelul de 2,4 km separat... restul probabil va fi un lot...)
- Zalău-Nuşfalău - 28,05 km (doua loturi?!)
- Nuşfalău-Suplacu de Barcău - 13,554 km (cel mai probabil un singur lot)
- Suplacu-Bors - 3 loturi, scoase la licitatie

north

#14303
Quote from: Ionut on October 07, 2017, 08:15:48 PM
- Nadaselu-Mihaiesti (Topa Mica) - 16,8 km (asa ramane)
- Mihaiesti (Topa Mica)-Zimbor - 13,26 km (cel mai probabil un singur lot)
- Zimbor-Poarta Sălajului - 12,24 km (cel mai probabil un singur lot)
- Poarta Sălajului-Zalău - 12,95 km (include Tunel Meseș, daca se scoate tunelul de 2,4 km separat... restul probabil va fi un lot...)
- Zalău-Nuşfalău - 28,05 km (doua loturi?!)
- Nuşfalău-Suplacu de Barcău - 13,554 km (cel mai probabil un singur lot)
- Suplacu-Bors - 3 loturi, scoase la licitatie

Quote from: NGC on October 07, 2017, 05:26:57 PM
P+E Nadaselu - Mihaiesti + Mihaiesti - Zimbor
P+E Zimbor - Poarta Salajului
P+E Nusfalau - Suplacu de Barcu

Din postarea lui NGC ar urma să fie trei contracte, așa cum sunt ele menționate mai sus. În fapt, abordarea este logică și corespunde poziționării nodurilor așa cum sunt ele preconizate în această etapă:
- Nădășel (la 1F)
- Zimbor (la 1G)
- Poarta Sălajului - temporar, până se inaugurează tunelul, deși eu cred că ar trebui să rămână permanent... DJ 108C este totuși o axă relativ importantă, modernizată prin POR-ul anterior
- Zalău (la DJ 191C și CZ la DN 1F)
- Nușfalău (la DN 1H).
Ca urmare, dacă presupunem că CNAIR a decis licitarea de loturi între noduri, Zalău - Nușfalău ar urma să fie un singur lot (nu două).

Quote from: Ionut on October 07, 2017, 05:30:53 PM
Asta da veste! Chiar nu ma asteptam.

Era previzibil. Părerea mea personală este că acest proiect este realmente singura șansă / ultimul tren / ceasul al 25-lea de a evita decomiterea pentru 2018 (și este vorba de o sumă care nu este de neglijat - cu zece cifre - în euro...).
De ce spun asta? Pe formularul de aplicație pentru proiecte majore sunt - printre altele - două condiții:
- să nu existe vreo secțiunea a proiectului începută fără AC (umblă vorba prin târg că a decis COM să introducă această condiție - la toate statele - ca urmare a ce s-a întâmplat pe LD2);
- proiectul să aibă AM la momentul transmiterii către COM.
Peste proiectele fazate + cele "cvasi"fazate (mă refer aici în principal la Simeria - 614 și TgM - CTurzii), este greu de crezut că în următoarele ~12 luni ar exista șanse realiste pentru a fi emis AM pentru vreun proiect nou major de valoare semnificativă. Deci de aprobat când să se mai aprobe?!
Ca urmare... dacă Bunul Dumnezeu ne ajută, s-ar putea cu multă șansă să decontăm în 2018 avansurile pentru loturile de pe 3B și 3C (și lucrările de pe 3A), și astfel să contribuim la reducerea valorii de decomitere pentru la anul. Spun "reducere" pentru că îmi este greu să cred că s-ar putea elimina cu totul, asta luând în calcul și ceea ce se întâmplă pe celelate PO-uri.

LE: Să dea Bunul Dumnezeu să mă înșel, și - mai mult - să fi vorbit tâmpenii cât casa mai sus, privind prognozele. Rămâne să vedem într-un an de zile.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pe mine ma bucura ca vom avea AM de la Borș la Ogra. Astept cu interes emiterea lui.

rvemis


alexV

Quote from: Ionut on October 08, 2017, 07:22:32 AM
Pe mine ma bucura ca vom avea AM de la Borș la Ogra. Astept cu interes emiterea lui.

este necesar acest AM pentru vreunul din loturile de mai jos? unele din aceste loturi au deja autorizatia de construire pe sectiuni, Astaldi si Geiger raportand progres fizic pe santier.

Ogra - Iernut (Geiger)
Iernut - CHetani (Astaldi)
Chetani - Campia Turzii (Straco)
Gilau pod peste Somes (Tirrena Scavi)

laszlo.robert

#14308
Geiger ,600 m
Astaldi ,jumatate din lot
Straco ,aproape tot lotul
Pod Gilau ,nu cred ca depinde de AM

florin74

^ North, o scurta corectia. La Poarta Salajului este intersectia cu DJ108A, mai exact undeva intre  Romanasi si Buciumi. (Cred ca undeva pe la Pausa spre Agrij va fi intersectia cu A3, daca nu cumva intre Agrij si Badia). Sectorul acesta din 108A (Romanasi- Buciumi-Vanatori-Ciucea) tocmai ce a fost licitat de CJ Salaj, cred ca sunt in faza de contestatii la CA Cluj,si a fost semnat recent si contracutul de finantare prin POR 2014-2020 (a fost modernizat pe vechiul POR segmentul Romanasi-Jibou-Benesat-limita judet Maramures) O sa fie o frumusete sa trebuiasca sa fie modificat proiectul de executia a lui 108A acum, tinand cont de restrictia privind dubla finantare europeana.  Poate cand se liciteaza A3 sa se tina cont de proiectul de modernizare a lui 108A