Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 37 Guests are viewing this topic.

alecu26

Deci aruncam bani pe geam cu doua pasaje...unul pentru nodul trompeta de taxare si unul pentru continuizare DN.

Nodul tip trompeta este un nod pentru o taxare directa, prin porti si bariere...folosita tot mai putin in Europa...si care in general impinge lumea sa nu foloseasca autostrada taxata.

Dar pun pariu ca daca acum cineva ar intreba daca Comarnic Brasov ar fi cu taxa....s-ar declara sus si tare ca NUUUUU.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

C18

QuoteConexiune la inceputul autostrazii, cu DN 73 si
Conexiune la sfarsitul Drumului de Legatura – intersectie cu DN 73
La amenajarea conexiunilor, ofertantul va avea in vedere corelarea proiectului cu proiectul "Modernizare DN 73 Pitesti - Campulung - Brasov km 13+800 - km 42+850; km 54+050 - km 128+250" avand ca sursa de finantare F.E.D.R. si Bugetul de stat.

Sublinierile nu imi apartin.

Ionut

Wait, what?
Deci pana la urma cum fac conexiunea A3-DN73?

Sa inteleg ca in proiectul de modernizare DN73 exista nod cu A3 proiectat?
Nu mai inteleg nimic.

NGC

#14133
C16I4

QuoteConform graficului de plati la pct. 4.21 se prevede ,,conexiune la inceputul autostrazii cu DN 73". Va rugam sa ne precizati daca legatura (conexiunea) cu DN 73 se face prin nodul de la Rasnov sau printr-o alta amenajare. Conform planurilor puse la dispozitie, Nodul Rutier de la Rasnov incepe la poz km 161+800 (pozitie aflata in afara contractului, contine 2 pasaje peste autostrada din care pasajul pe bretea este la pozitia km 162+100. In cazul in care nodul nu face obiectul cerintelor dumneavoastra, va rugam sa ne transmiteti cerintele dumneavoastra pentru conexiunea cu DN 73.
Cu privire la conexiunile la sfarsitul autostrazii respectiv pct. 4.2.2 "conexiune la sfarsitul autostrazii si inceputul drumului de legatura - intersectia cu DJ 112B", va rugam sa ne specificati cerintele si conditiile pe care trebuie sa le asigure aceasta racordare deoarece proiectul se incheie la poz km 168+300 iar conform planurilor puse la dispozitie, nodul rutier este pozitionat la km 168+600 (Autostrada se
continua cu profil normal pana la nod sau se modifica elementele geometrice ? )

QuoteConexiune la inceputul autostrazii, cu DN 73
Conexiunea cu DN 73 nu se face prin nodul de la Rasnov; nodul rutier nu face parte din Lotul 2 supus prezentei proceduri de achizitie publica.
La amenajarea conexiunii la inceputul autostrazii cu DN73, ofertantul va avea in vedere corelarea proiectului cu proiectul "Modernizare DN 73 Pitesti - Campulung - Brasov km 13+800 - km 42+850; km 54+050 - km 128+250" avand ca sursa de finantare F.E.D.R. si Bugetul de stat.
Amenajarea conexiunii trebuie sa asigure accesul la autostrada in si din DN 73 in ambele sensuri de circulatie. Ofertantii vor introduce in oferta tehnica si oferta financiara executia unei Conexiuni la inceputul autostrazii, cu DN 73, ce se regaseste in Graficul de plati la cap. 4.2.1.
Conexiunea la inceputul autostrazii, cu DN 73, va fi amenajata prin bretele de legatura cu doua benzi de circulatie pe sens, iar pentru traseul autostrazii Ofertantul va respecta cerintele din Caietul de sarcini cu privire la incadrarea in culoarul propus la nivelul studiului de fezabilitate:
- Autostrada cu 2 benzi de circulatie pe sens, latimea platformei de 26 m;
- Lungime sectiune autostrada de 6,3 km;
- Viteza de proiectare: 120 km/h.
Pentru asigurarea continuitatii traseului autostrazii, Antreprenorul va avea in vedere corelarea proiectului cu studiul de fezabilitate ce urmeaza a fi realizat/revizuit: "Revizuire Studiu de fezabilitate pentru sector Comarnic-Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal-Cristian, km 146+800 – km 162+300 + reabilitare DN 73B".


Conexiunea la sfarsitul autostrazii si inceputul Drumului de Legatura – intersectia cu DJ 112B se realizeaza la km 168+600.


C16I10

QuoteVa rugam sa clarificati daca in Lotul 2 este cuprins si pasajul pe DN 73 si nodul rutier Rasnov (bretele, pasaj bretele, sens giratoriu, CIC).

QuotePasajul pe DN 73 si nodul rutier Rasnov nu sunt cuprinse in Lotul 2 si nu fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.


C16I17

QuoteNodul rutier Rasnov are un pasaj peste autostrada la km 162+320. Avand in vedere ca nodul nu face parte din segmentul licitat si ca segmentul licitat incepe la km 162+300.
Va rog sa ne precizati clar daca acest pasaj face sau nu face parte din segmentul licitat.

QuotePasajul pe DN 73, km 162+320, nu face parte din Lotul 2 si nu face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.

alecu26

Cel mai simplu ar fi o concluzie la final. Eu sunt pierdut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#14135
Si inca un detaliu. ;)

C16I27

QuoteAvand in vedere cele prezentate mai sus precum si cerintele formularului 29, prin care se cere elaborarea proiectului tehnic din faza de ofertare, va solicitam renuntarea la cerintele din formularul 29 deoarece consideram cerinta aceasta redundanta avand in vedere ca obiectul procedurii de atribuire este proiectarea prin urmare aceasta faza a proiectarii ar trebuii facuta dupa atribuirea contractului, nu inainte.

QuoteAutoritatea contractanta mentine cerinta din Fisa de date a achizitie, Sectiunea IV.4.1. Modul de prezentare a propunerii tehnice, respectiv:
"Propunerea Tehnica trebuie sa contina, pe langa cerintele minime din caietul de sarcini, si urmatoarele documente:
.....................................................
- Formularul nr. 29 "Proiectare pentru lucrarea propusa" completat, semnat si stampilat de catre reprezentatul legal/imputernicit al ofertantului, in conformitate cu cerintele modelului prezentat in sectiunea ,,Formulare";
...................................................."


C16R26

QuoteConform modelului de formular pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta, ofertantul va prezenta in cadrul Formularului nr. 29 urmatoarele:
a) linia rosie a amplasamentului– vertical si orizontal
b) solutii tehnice pentru proiectarea tipurilor de structuri identificate
c) solutii pentru proiectarea amplasamentului, a tipului de ilumina si a masurilor de atenuare a zgomotului
d) solutii si metodologii pentru implementarea ITS-ului
e) solutii pentru proiectarea lucrarilor hidrotehnice

Pica cuiva o fisa? :p

NGC

Quote from: alecu26 on October 02, 2017, 04:45:26 PM
Cel mai simplu ar fi o concluzie la final. Eu sunt pierdut.

^^^

QuoteConexiunea la inceputul autostrazii, cu DN 73, va fi amenajata prin bretele de legatura cu doua benzi de circulatie pe sens, iar pentru traseul autostrazii Ofertantul va respecta cerintele din Caietul de sarcini cu privire la incadrarea in culoarul propus la nivelul studiului de fezabilitate:
- Autostrada cu 2 benzi de circulatie pe sens, latimea platformei de 26 m;
- Lungime sectiune autostrada de 6,3 km;
- Viteza de proiectare: 120 km/h.
Pentru asigurarea continuitatii traseului autostrazii, Antreprenorul va avea in vedere corelarea proiectului cu studiul de fezabilitate ce urmeaza a fi realizat/revizuit: "Revizuire Studiu de fezabilitate pentru sector Comarnic-Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal-Cristian, km 146+800 – km 162+300 + reabilitare DN 73B".

alecu26

un desen face cat 1000 de cuvinte. Sau mai exact cateva sute...sau cat e mai sus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

O sa le deseneze cei de la Alpenside în faza de proiectare. E bine până la urmă, se va proiecta nod și la Rasnov și este inclus în oferta castigatoare conform răspunsurilor la clarificările de mai sus. Si nu trântesc un giratoriu acolo... Fac ceva decent teoretic.

Ciudat e că un pic mai încolo era nodul Rasnov, inițial, în SF 2006. Probabil se va renunța la el cand se continuă spre Predeal.

panzer

Acest A3 n-are nici cap nici coada! Numai bucatele si muzee. Ce rost are inceperea exact cu acest tronson? 6 km in mijloc. Nu ii intreaba nimeni pe astia cum aleg aceste prioritati?

Ori incep de la granita cu Ungaria si continua cati bani au. Ori pornesc de la Bucuresti si continua cati bani au. Sau incep de la bucata existenta de la Turda si o conutinua in ambele capete.

Bani nu sunt si ne mai si jucam cu astia putini?

alecu26

tronsoanele astea de capat (Comarnic si Cristian)...au ramas asa din cauza concesiunii. Portile de taxare se aflau dupa ele....pe aliniament.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

@panzer, sa vezi acum ce dislike-uri iei. :)

Orice km e bun. Eu sper sa ne mobilizam si sa legam Cristian de Fagaras. Ca vine A13 din urma... si intr-un final sa legam Brasovul de vest, ca de Bucuresti nu prea suntem in stare...

danutzu_1069

Da, se pare ca la noi, sa trecem muntii cu o autostrada este o maaare problema.
A se vedea ca nici dealuri nu putem trece, adica alea de dupa Holdea, zona cu tuneluri....


Ionut

#14144
Ah pai ce am făcut... cerem bretele alea alea și când colo facem tot giratoriu? :) Of.