Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

panda_no 5

Quote from: rvemis on September 20, 2017, 07:44:19 PM
In noaptea asta...la cat ne-a speriat vrajitoarea...nu mai e nimeni :))

Nici pe la ora 16.00 nu era miscare pe rampa.
Utilajele erau doar parcate sus.
De ce au lucrat azi-noapte si azi au stat greu de spus.
Un sens al rampei e aproape gata la nivel de balast stabilizat ( 95 % )
Cea mai buna veste e ca au aparut elemente de foraj de coloane betonate apartinand lui ZUBLIN :banana: :banana2:
Am si doua poze dar habar nu am de ce nu le pot pune.

rocklee

Trebuie  sa  faci  mai multe   .......De  aceea  nu le poți pune. ... :p

NGC

Quote from: NGC on September 01, 2017, 10:23:24 PM
Quote from: NGC on August 31, 2017, 11:17:34 PM
Quote from: NGC on August 11, 2017, 07:04:12 PM
Quote from: NGC on July 25, 2017, 05:38:31 PM
Quote from: NGC on July 20, 2017, 12:37:26 AM
Quote from: NGC on July 17, 2017, 06:33:39 PM
"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on June 10, 2017, 08:08:28 AM
Termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor este acum 17.07.2017.

Etapa de evaluare tehnica este acum "in asteptare". ;)

Credeati ca am scapat asa usor?  :lol:

Au dat un nou termen. Acum avem 31.08.2017.

Am intrat pe forum doar ca sa va spun in fuga ca o randunica a comunicat ca de vreo jumatate de ora s-a trecut in etapa de evaluare financiara. A ramas deocamdata acelasi termen.

Acum pot sa va mai spun ceva. ;)

Daca va mai aduceti aminte, CNSC a decis ca CNAIR trebuie sa reevalueze niste oferte la faza de evaluare tehnica. Ei bine, le-a "reevaluat", dar una din ele a respins-o din nou.
Este vorba despre oferta FRANCO GIUSEPPE, care a depus o noua contestatie.

Pe de alta parte, desi CNSC le-a respins contestatia, asocierea condusa de TRAMECO a contestat din nou in urma finalizarii pentru a doua oara a etapei de evaluare tehnica.

Telenovela continua.

Astazi era termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor. Etapa curenta este evaluarea financiara.

Credeti ca s-a intamplat acest lucru? Nici vorba!

Si ce s-a mai intamplat intre timp?

Intre timp a contestat si asocierea condusa de ITINERA, a caror oferta a fost respinsa si data trecuta.

Si surpriza?

Surpriza vine de la CNSC. De fapt nu e chiar surpriza.
Contestatia TRAMECO a fost respinsa, ca si data trecuta, iar contestatiile FRANCO GIUSEPPE si ITINERA au fost admise din nou.

Avem acum un nou termen. Acum este 15.10.2017.

Este timp, nu-i graba.

Intre timp s-a mai trecut o data prin faza de evaluare tehnica pentru a reevalua ofertele FRANCO GIUSEPPE si ITINERA si acum suntem din nou in etapa de evaluare financiara.

Si tot intre timp, TRAMECO a contestat la CAB decizia CNSC recenta.

panda_no 5

La pasajul de peste str Poapsului au marcat deja pozitia celor 6 coloane forate.
Cred ca cel tarziu luni se apuca de ele.
Au carat dealul de pamant de la km 2+ 000, l-au ras in doua zile si au marcat sa poata merge mai departe cu terasamentul spre calea ferata.
Au inaintat deasemenea cu bordurile si canalele de scurgere pluviala.
Au mai excavat o groapa pentru ape pluviale.
Se misca bine pe tronsonul asta.

rvemis

Iar se lucreaza la rampa..acum o ora s-au apucat si au aprins farurile.De ce-or lucra noaptea, cand toata ziua nu au miscat nimic la rampa...dumnezeu stie :)... dar bine ca se lucreaza

Gabi90

#14000
Se lucreaza noaptea pentru ca se asterne balast stabilizat. Din cauza faptului ca balastul stabilizat este un material cu lucrabilitate mare si timp de priza scazut (datorat cimenturilor care se utilizeaza la acest tip de amestec), este conditionat la asternere de timpul de transport. Durata transportului este specificata in caietul de sarcini si, in general, este de 45 min. Avand in vedere faptul ca lucrarea se afla in Bucuresti si daca nici statia de unde este aprovizionat balasatul stabilizat nu este prin imprejurimi, e clar.     :dunno:

dr4qul4

de fapt e in Voluntari. Dar e acelasi lucru.
o alta cauza posibila ar putea fi taxele cerute de catre primaria Voluntari camioanelor care o tranziteaza. Ori sunt mai mari ziua, ori sunt permise doar noaptea (cum e in Bucuresti).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Morosanu

Oare ce o fi asa de dificil la Cnair sa dea ordinul de incepere la viaductul Gilau? Sau asteapta vremuri mai bune pentru lucrari, decembrie - ianuarie,  cu soare stralucitor si ger de crapa pietrele....
Politica distruge tot ce atinge.

SkyPilot

Quote from: Morosanu on September 22, 2017, 09:55:54 PM
Oare ce o fi asa de dificil la Cnair sa dea ordinul de incepere la viaductul Gilau? Sau asteapta vremuri mai bune pentru lucrari...
Eu ii suspectez ca nu au bani. Peste tot par sa temporizeze. Faptul ca scot lucrari la licitatie nu inseamna nimic. Acum pot sa rezilieze daca nu au bani.

ciprebbe

Asteapta dupa "Mama Natura" sa faca Pod de Gheata!  :lol:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda_no 5

La pasajul A3 peste str Popasului a aparut astazi si instalatia de coloane forate dupa ce in anterioarele 2 zile au aparut rand pe rand cele necesare efectuarii coloanelor.Deocamdata lipseste armatura.

GDPR

Anuntul de atribuire pentru podul de la Gilau inca nu a aparut pe SEAP. Mai asteptam.

NGC

^^^ Au timp 30 de zile de la incheierea contractului.

podariudan

Foreza in actiune astazi pe la 13:00 pe Popasului  :banana2:. Din pacate fara poze,

dr4qul4

A3 - Gherghitei - Pasaj CF

Pe partea spre Bucuresti avem culeea si 5 randuri de pile gata.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist