Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

vladb

Eu stiu ca la grinzi sunt taiate...Ciprebbe stie sigur...

GDPR

#13906
Singurele armaturi libere la grinzi sunt conectorii care fac legatura la suprabetonare. Daca sunt lipsa din ei, se poate determina pozitia toroanelor in grinda cu ajutorul pahometrului si se planteaza ancore chimice astfel incat sa nu se taie toroanele. Cam asta e povestea. Mai nasol e sa nu fie coroziune generala la conectori, avand in vedere ca diametrul lor nu e prea mare. Atunci ar fi o problema, dar care tot cu ancore chmice s-ar putea rezolva, doar ca trebuie sa scoti bani in plus din buzunar. Daca e doar superficiala, se curata cu peria de sarma si cam atat.

PS Exista un raport de expertiza tehnica atasat la documentatia de licitatie, m-am uitat si eu pe el cand s-a lansat licitatia.

dr4qul4

Anotimpul rece? Viscole? Vorbim de Cluj, nu de Suceava sau Harghita.
Pe 7 Decembrie se anunta 7 grade. La umbra, ca la soare vor fi peste 10.

Sa rezolvam noi cu problemele birocratice, ca de restul se ocupa constructorul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Am mutat ultimele doua comentarii despre armaturi, toroane si betoane pe thread-ul de termeni tehnici.
Haideti sa discutam acolo, nu toata lumea este interesata de discutiile astea super tehnice. Mie imi plac, deci va incurajez sa dezbatem. :)

ciprebbe

Quote from: vladb on September 11, 2017, 10:56:59 PM
Eu stiu ca la grinzi sunt taiate...Ciprebbe stie sigur...
Nu mi aberati pe forum. Grinzile Bechtel nu au mustati sau fire lasate in afara, toata armatura e la interior. Nu au nici pe dracu, nu au mustati taiate. Pe partea suoerioara unde vin predalele au simple mustati de ancorare in placa fi8.
Mustati taiate avem pe armatura superioara de la culeea Gilau unde se pot reface foarte usor chimic. Dpdv structural nu prea exista motive de prelungire a termenului de executie. Mai exista materiale si in baza de la Savadisla ce trebuiesc folosite.
Lucrarile pe timpul iernii si al primaverii vor depinde foatte mult de cantitatea de precipitatii din zona si de stransa colaborare cu Hidroel. Nu uitati ca in contract avem ca si solutie constructiva inchiderea canalului si devierea temporara printre pilele executate. Fiecare zi de inchidere a canalului e transformata in despagubire catre Hidro pentru inchiderea hidrocentralei din aval. TS va trebui sa gandeasca foarte bine graficul de lucrari incepand din ziua in care primesc ordin.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Parca distracția cu Hidroelectrica durează 5 luni. Au și acordul lor, de pe vremea tehnocratilor primit, dacă tin bine minte.

GDPR

#13911
Iar daca exista Autorizatie de Construire, exista aviz si de la Apele Romane. Eu vad devierea temporara a canalului pe albia veche de abia dupa ce se executa cele 4 pile de care aminteam mai devreme.

alecu26

Pai prima si a doua revendicare (claim) a lui TS va fi:

- momentul in care se da ordinul de incepere. Sigur nu au calculat sa lucreze peste iarna (si preturi si durate mai mari).
- sigur vor descoperi in santier lucrui muuult mai proaste decat cele mentionate in planse.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR


ion59

Quote from: alecu26 on September 12, 2017, 11:35:20 AM
Pai prima si a doua revendicare (claim) a lui TS va fi:

- momentul in care se da ordinul de incepere. Sigur nu au calculat sa lucreze peste iarna (si preturi si durate mai mari).
- sigur vor descoperi in santier lucrui muuult mai proaste decat cele mentionate in planse.

Nu sunt de acord cu prima afirmatie. Nu cred ca au licitat conditionand ca trebuie sa primeasca ordinul de incepere cand le da lor cu plus.

Tavi

@ion59: nu are legatura cum au licitat si cum au gandit cu ce vor cere  :D

tom_sawyer

Astazi avem si comunicat oficial al CNAIR:

QuoteA fost semnat contractul de execuţie lucrări pentru finalizarea lucrărilor la Nodul Gilău

În data de 11.09.2017, CNAIR SA a semnat cu Antreprenorul Tirrena Scavi SpA. contractul de execuţie lucrări "Finalizarea lucrărilor la Nodul Gilău şi conexiunea dintre Secţiunea 2B cu Subsecţiunea 3A1, Autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj - Oradea"

Valoarea de semnare a contractului este de 25.675.230,51 lei fără TVA.

Informaţii suplimentare :

Durata contractului este de 118 luni, din care 10 luni perioada de execuţie şi 108 luni perioada de notificare a defecţiunilor.

Construcția podului va face posibilă deschiderea traficului pe un alt lot de autostradă, anume Gilău - Nădășelu, lung de 8,7 kilometri. Calendarul CNAIR prevede încheierea lucrărilor la pod în aprilie 2018.

Ionut

#13917
Aprilie 2018. :lol:
Buna gluma asta.

Cum poti sa dai comunicat in care spui ca ai semnat un contract in septembrie, cu 10 luni executie, si tu dai termen aprilie? :lol:
oct+nov+dec+ian+feb+mar+apr = 7 luni

Astia mint chiar si cand matematica ii contrazice!
GROAZNIC!

tom_sawyer

#13918
Crezi ca a mai stat cineva sa verifice cate luni sunt?... A trantit un copy-paste si si-a facut treaba pe ziua de azi.

Totusi, cred ca merita sa se faca un pic de misto prin presa pe chestia asta.

dorum

Pai fiind TS, termina mai repede... de maine incepe ridicarea grinzilor fara macarale... pilonii lipsa ii toarna cu scafandrii sub apa