Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 43 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

#13815
Subscriu la viziunea optimistă față de viitorul intrării în București a autostrăzii A3. Până la urmă, e un drum care se adugă, nu se scade, iar volumul de trafic se va redistribui, eliberând toate celelalte rute, exact într-o zonă problematică.

Mi se pare bine gândită și divizarea traficului propriu-zis al autostrăzii. Mulți se sperie când se gândesc că cele trei benzi se varsă în o bandă de FdG, sau o bandă de Popasului. Privind în ansamblu, în afara centurii, autostrada este degrevată de trafic prin:

  • o bandă strada Popasului
  • o bandă FdG
  • 2+2 (în ambele sensuri) benzi strada Petricani
  • 2 benzi strada Gherghiței
În total, 8 fire de circulație, fiecare fiind o rută validă pentru câte cineva, în funcție de destinația din București a fiecăruia.

Să ne uităm la celelalte autostrăzi:

  • A1 se varsă în Iuliu Maniu, într-o zonă în care aceasta are tot 2 benzi pe sens și mai apare și trafic de troleibuze. Primele străzi pe care poți părăsi Iuliu Maniu sunt Valea Cascadelor și Preciziei pe o parte și Apusului și Moinești pe alta, care oricum nu fac decât să adune traficul în alte puncte nevralgice, nefiind rute serioase pentru alte zone din oraș; abia la Lujerului se poate vorbi de o preluare serioasă a traficului de alte artere decât Iuliu Maniu
  • A2 se descarcă doar în cele trei benzi ale bulevardului Theodor Pallady. Deși acesta are trafic propriu mic, aici până la 1 Decembrie/Nicolae Grigorescu nu ai pe unde merge prin altă parte, iar înainte de 1 Decembrie deja se îngustează de mașini parcate. Drumul de o bandă pe sens către Gara Cățelu, cu 3 treceri la nivel cu calea ferată, e doar o variantă mai slabă față de centură.
    Aici bine măcar că a apărut nodul de la Cernica, care oferă o portiță de scăpare când se blochează nodul centurii, dar și el va fi cu adevărat util abia după ce se face giratoriul suspendat de la Pantelimon
Și toate astea de pe A1 și A2, (mai puțin nodul Cernica) sunt toate variante (uneori mult) după ce se termină autostrada, or cele 8 variante ale lui A3 sunt toate cel mult până în capătul autostrăzii.

E adevărat, ar fi utile pasaje la Fundeni și Doamna Ghica și o lărgire la FdG, dar din perspectiva autostrăzii, ele sunt doar nice to have. Așa cum va fi A3, va aduce aproape imediat (după o perioadă scurtă de ajustare) un plus și pentru circulația în zonă, și pentru cea de pe restul A3.

panzer

Oftopic: 70 minute ieri de la Metrou Pipera pana am trecut de bariera in jur de 17:00. Mama ei de bariera ca mereu se strica. Ieri lucrau la bariera sub trafic. Noroc cu home office-ul!

Colegul AlexxC are dreptate: va folosi strict la iesirea in DNCB :) Ceeace nu e putin lucru. Traficul de intrare se va redistribui ca si acum: Pipera,  Stefanesti.

Si da, adrian rosca, am ajuns sa ne multumim cu foarte putin. La PMB dupa ce l-am injurat pe Videanu (cam pe nedrept daca ne uitam in urma) l-am avut pe Oprescu cu "cel mai lung carnat din lume", ceasuri aurite, care n-a rezolvat decat partial problema cainilor dupa ce a murit baietasul acela nevinovat. Acum avem gaina asta care face statui. Drumuri daca e sa mai faca cineva vor face primarii de sector, si doar la S4 e o mica speranta, la restul pleava. De la PMB n-o sa vedem nimic.

Si sa nu uitam ca acest A3 a fost blocat de sotul doamnei, pana l-a scos si pe Dragnea din papuci si a modificat legea. Credem noi acum ca ei doi in linistea caminului lor vor rezolva traficul in Nord?

Iar grupul de lucru de la PMB-MT nu cred sa se fi intalnit vreodata de la mult mediatizata lui creare, mai mult pe la Antena 3.

Vice33

Quote
Mai multe in Adevarul

Nu am inteles bine, autostrada se opreste aici brusc? Asa pare din poze, că benzile de mijloc se infunda iar iesirile se fac doar pe benzile nr. 1, cele de la extremitatea autostrăzii...mai sunt si alte lucrări sau aici se termină A3?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Quote from: Vice33 on September 01, 2017, 12:33:01 PM
Nu am inteles bine, autostrada se opreste aici brusc? Asa pare din poze, că benzile de mijloc se infunda iar iesirile se fac doar pe benzile nr. 1, cele de la extremitatea autostrăzii...mai sunt si alte lucrări sau aici se termină A3?

Nu se termina acolo la 2 metri de Str. Petricani, va fi o intersectia cu acesta, nu va fi doar acces prin bretele. Vezi plansa pusa de TibiV.

ovicor

Ce ma deranjeaza pe mine este iesirea din Buc. Intrarea oricum se infunda, mai mult sau mai putin, minuni nu se pot face. Solutia aleasa in Gherghitei e total nefericita. Tot traficul Petricani - Popasului va trebui sa dea prioritate masinilor ce vin dinspre Popasului si ies pe Gherghitei. La giratoriu trebuiau racordate doar banda 3 Popasului - Petricani si banda 1 Petricani - Popasului. Benzile 2 si 3 Petricani - Popasului trebuiau sa treaca pe un viaduct, pe deasupra giratoriului Gherghitei. Si un viaduct 1+1(sau 2+2 in eventualitatea largirii F.D.G) in continuarea A3 peste Petricani ar fi fost mai mult decat necesar si util. Dar, e o vorba in Ardeal, "sa nu mai dezgropam mortii"!

manimal

incerc sa gasesc data oficiala de dare in uz a ciotului dintre centura si petricani, stiti care e ?

Ionut

O cauti degeaba. Nu exista o data oficială pentru deschidere. Mai vorbim peste vreo 9 luni.

NGC

Quote from: NGC on August 31, 2017, 11:17:34 PM
Quote from: NGC on August 11, 2017, 07:04:12 PM
Quote from: NGC on July 25, 2017, 05:38:31 PM
Quote from: NGC on July 20, 2017, 12:37:26 AM
Quote from: NGC on July 17, 2017, 06:33:39 PM
"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on June 10, 2017, 08:08:28 AM
Termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor este acum 17.07.2017.

Etapa de evaluare tehnica este acum "in asteptare". ;)

Credeati ca am scapat asa usor?  :lol:

Au dat un nou termen. Acum avem 31.08.2017.

Am intrat pe forum doar ca sa va spun in fuga ca o randunica a comunicat ca de vreo jumatate de ora s-a trecut in etapa de evaluare financiara. A ramas deocamdata acelasi termen.

Acum pot sa va mai spun ceva. ;)

Daca va mai aduceti aminte, CNSC a decis ca CNAIR trebuie sa reevalueze niste oferte la faza de evaluare tehnica. Ei bine, le-a "reevaluat", dar una din ele a respins-o din nou.
Este vorba despre oferta FRANCO GIUSEPPE, care a depus o noua contestatie.

Pe de alta parte, desi CNSC le-a respins contestatia, asocierea condusa de TRAMECO a contestat din nou in urma finalizarii pentru a doua oara a etapei de evaluare tehnica.

Telenovela continua.

Astazi era termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor. Etapa curenta este evaluarea financiara.

Credeti ca s-a intamplat acest lucru? Nici vorba!

Si ce s-a mai intamplat intre timp?

Intre timp a contestat si asocierea condusa de ITINERA, a caror oferta a fost respinsa si data trecuta.

Si surpriza?

Surpriza vine de la CNSC. De fapt nu e chiar surpriza.
Contestatia TRAMECO a fost respinsa, ca si data trecuta, iar contestatiile FRANCO GIUSEPPE si ITINERA au fost admise din nou.

Avem acum un nou termen. Acum este 15.10.2017.

Este timp, nu-i graba.

TibiV

Quote from: NGC on September 01, 2017, 10:23:24 PM
Este timp, nu-i graba.

Da, timp este destul...
Ca doar nu emigreza nici Lotul 2 nici Tg.Muresul... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8

O să taie o panglică când încep lucrările la Lotul 1 că să aibă motivul unei noi postări pe FB.

rvemis

Am fost dimineata in gherghitei si am vrut sa fac niste poze...dar dl portar m-a dus la italianu din ghereta care mi-a zis ca nu se poate azi...sa viu luni.Am intrat in vb cu el si l-am intrebat cand toarna stalpii din popasului din mijlocul giratorului.Culmea e ca mi-a zis ca nu se toarna si ca o sa vina cu grinzi dintr-o parte in alta..ceea ce e cam ciudat...credeam ca e distanta f mare.

AdrianB1

Din ce stiu s-au folosit grinzi de pana la 40 de metri la autostrazi in Romania, nu imi dau seama care e distanta acolo dar nu mi se pare imposibil sa fie grinzi directe.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe