Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 48 Guests are viewing this topic.

panda_no 5

Lucrarile evolueaza firesc la A3.
Au terminat cu balastul stabilizat si pe sensensul celalalt.Astept sa vad daca se apuca si a treia banda.

31 (4) by florin_apo,

Traseaza in continuare probabil pentru aducerea la cote a terasamentului

31 (6) by florin_apo,

31 (7) by florin_apo,

Au inceput sa care material si pentru zona dinspre calea ferata. In fundal se vede ca se lucreaza si la coloanele forate in continuare.

31 (5) by florin_apo,





panda_no 5

Si finalul incendiului postat mai sus de Cristi N

31 (1) by florin_apo,

31 (2) by florin_apo,

Etapele declansarii au fost urmatoarele
Camionul a plecat cu bena ridicata si a atins firele ( fire care au tensiune in ele nu cum banuiam noi )
Scurt circuit,  s-a aprins camionul, si undeva a sarit o siguranta care a oprit curentul. Bena a ramas lipita de fire.
Soferul a apucat sa isi ia doar actele
Probabil ca undeva cineva a recuplat siguranta.
Al doilea scurt, numai ca acum la al doilea scurt a explodat si unul din rezervoare.
Finalul e cel din poze.

Banuiesc ca se va sista activitatea complet in zona cablurilor pina la rezolvarea stailpilor.

Cristi N

Norocos soferul, sper ca a scapat doar cu o sperietura. Pare ca e vorba de 110kV, din ca am putut sa imi dau seama de pe harta pare ca e linia  Enel-ului care pleaca din statia Fundeni si alimenteaza zona de Nord-Est.

Enel-ul a inceput lucrari pentru 2 cabluri noi care ar rebui sa se termine anul asta, ramane de vazut daca linia asta va fi dezafectata sau va ramane ca back-up si va trebui relocata.
Articolul din Capital despre lucrari Enel: link

NGC

Ce trebuia sa se intample astazi? ;)

NGC


NGC

Quote from: NGC on August 11, 2017, 07:04:12 PM
Quote from: NGC on July 25, 2017, 05:38:31 PM
Quote from: NGC on July 20, 2017, 12:37:26 AM
Quote from: NGC on July 17, 2017, 06:33:39 PM
"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on June 10, 2017, 08:08:28 AM
Termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor este acum 17.07.2017.

Etapa de evaluare tehnica este acum "in asteptare". ;)

Credeati ca am scapat asa usor?  :lol:

Au dat un nou termen. Acum avem 31.08.2017.

Am intrat pe forum doar ca sa va spun in fuga ca o randunica a comunicat ca de vreo jumatate de ora s-a trecut in etapa de evaluare financiara. A ramas deocamdata acelasi termen.

Acum pot sa va mai spun ceva. ;)

Daca va mai aduceti aminte, CNSC a decis ca CNAIR trebuie sa reevalueze niste oferte la faza de evaluare tehnica. Ei bine, le-a "reevaluat", dar una din ele a respins-o din nou.
Este vorba despre oferta FRANCO GIUSEPPE, care a depus o noua contestatie.

Pe de alta parte, desi CNSC le-a respins contestatia, asocierea condusa de TRAMECO a contestat din nou in urma finalizarii pentru a doua oara a etapei de evaluare tehnica.

Telenovela continua.

Astazi era termenul pentru finalizarea evaluarii ofertelor. Etapa curenta este evaluarea financiara.

Credeti ca s-a intamplat acest lucru? Nici vorba!

Si ce s-a mai intamplat intre timp?

Intre timp a contestat si asocierea condusa de ITINERA, a caror oferta a fost respinsa si data trecuta.

Si surpriza?

Surpriza vine de la CNSC. De fapt nu e chiar surpriza.
Contestatia TRAMECO a fost respinsa, ca si data trecuta, iar contestatiile FRANCO GIUSEPPE si ITINERA au fost admise din nou.

NGC

Ce facem cucule? Trecem firmele astea doua pe lista neagra sau deschidem o lista neagra cu angajati foarte competenti la CNAIR? :lol: ;)

NGC

^^^

Quote from: NGC on August 21, 2017, 12:31:05 PM
Bineinteles ca seful a cautat umbra.



Vulturul era batran si nu a putut stabili clar daca era vorba despre ministrul transporturilor, directorul CNAIR sau altcineva.

Nu se puteau deschide 60 de Km pentru ca la ultima inspectie pe santiere a fost minim zero si maxim unul din cei doi care mai nou efectueaza "vizite inopinate" si nu se taie panglica daca nu sunt amandoi.

andrei@buc

uff uff uff... a avut mare noroc soferul. in mod obisnuit:
- firele trebuiau invelite in banda galben-neagra (tiger's tail), sa fie vizibila
- sub fire ar trebui puse X-uri mari, verticale, 3-4 m intaltime, cu pattern bi-color
- ar trebui un spotter care sa urmareasca si sa atentioneze operatorii/soferii

asta e... cost reduction.

MRS

Se vede ''luminita''*

Mai multe in Adevarul


*Luminita e ulita aia mica din care iese duba fan...intitulata sugestiv sosea... Soseaua Fabrica de Glucoza.. in care se va varsa mare parte din trafic...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

GDPR

De fapt nu a ajuns, ca mai sunt cativa metri. Ar fi haios ca exact cei cativa metri sa nu fie in "ograda" MT ci la PMB.

AlexxC

#13811
^^

Care trafic? se vorbeste de parca vin masini din alte tari sa ne congestioneze noua strazile.
De pe A3 vor intra pe Fabrica de GLucoza aceleasi masini care acum vin de pe Barbu Vacarescu via Aerogarii,DN1. Nu cad masini din cer,e doar o redistribuire a traficului iar cei care vor sa mearga spre alte zone vor folosi strada Petricani si mai departe bulevardele care se desprind din aceasta.
De ce nu vede nimeni partea buna: se va iesi mult mai usor din Bucuresti!

GDPR

#13812
Din pacate am ajuns sa fim multumiti cand o situatie proasta se schimba cu una putin mai buna, dar tot proasta. PMB a avut tot timpul din lume sa se pregateasca pentru "venirea" autostrazii in oras. Numai ca n-a facut-o. Daca aveam deja FdG, Dimitrie Pompeiu si Doamna Ghica largite si pasaje peste CF spre Pipera, la Doamna Ghica si Delfinului cum ar fi fost?

Sorinus

Eu cred ca are dreptate, cei care se inghsuiau sa iasa din Bucuresti spre DN1 prin Voluntari(Pipera) cu destinatie Ploiesti, nu vor mai ajunge la bariera Petricani si coada va fi mai mica. Largirea FdG ar fi impins coada pana la intersectia anus contra naturii cu Barbu Vacarescu. La stanga spre Colentina se poate face si pe la Popasului/Gherghitei, iar ptr zona de est/sud, oricum lumea o lua de Centura.

Ce-i drept mi se pare mult mai usor de iesit decat de intrat din Bucuresti utilizand A3.

Pasajul la Doamna Ghica inca este foarte necesar, nu doar din perspectiva A3.

TibiV

Quote from: Sorinus on September 01, 2017, 10:34:42 AM
Largirea FdG ar fi impins coada pana la intersectia anus contra naturii cu Barbu Vacarescu.

Pai atunci solutia pare simpla: sa se inchida complet FdG... Nu mai dam bani nici pe exproprieri, nici pe largire... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)