Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 46 Guests are viewing this topic.

pasadia

Quote from: dr4qul4 on August 21, 2017, 11:37:36 PM
Nu stiu unde ai vazut tu " ici colo cate o pila sau o culle" ca sunt aproape toate ridicate.
Valoarea estimata este doar informativa. Si nu deloc mica. 3,5 mil euro per km la campie nu e putin, din moment ce nu avem structuri.

Din cate stiu pe toata jumatatea vestica nu exista nimic, nici macar gropi pentru pile sau culee. Asa imi aduc aminte ca se vede pe filmarile vechi, dar mai ales asa stiu sigur ca e situatia la intersectiile cu DN19 si DN19E (unde singurul lucru existent e cate un panou informativ ramas din vremuri apuse).

Ionut

Octombrie 2016. Pentru buna reamintire.


pasadia

Nu prea ajuta filmarea asta caci nu e pana la Bors. Nu stiu exact pana unde e filmata, dar nu cred ca e mult dupa  Chiribis (si oricum se vede ca spre final nu mai sunt toate pilele ridicate).

Eurocopter

In 2012 (vara) se lucra la structuri si intre Chiribis si Bors. Se vede pe ultima filmare facuta de mine. Relieful e super usor acolo si terasamentele ar merge repede.

Sent from my F5321 using Tapatalk


Ionut


Ciprianul

Ultima structura e intre Salard si Cauacru inainte de Biharia. De acolo pana la Bors nu mai e nimic
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

alecu26

O alta licitatie sortita esecului. Poate cu exceptia lotului de 5 km.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

E si cel mai important ca sa nu exportam conceptul de "autostrada muzeu" si in H.

olea10

Salutare tuturor,

parerea mea este ca exact pentru cei 5 km se face aceasta licitatie.
De ce?
1| Pctul de frontiera Bors2 este facut de partea maghiara  (planning pct frontiera aug-sept2018) -> MAI e obligata sa faca angajari + altele conexe.
2| Sincronizarea intre statele UE privind comunicatiile tereste, cica cerinta UE (in ambele state sa existe drum)
3| drum legatura intre A3 si centura Oradea (Santandrei) are SF facut. Daca e finantat de municipalitate (fonduri EU)....se termina inaintea autostrazii?
4| mai era ceva, dar nu-mi aduc acum aminte.   

pentium10

parca Oradea ca si Cluj a cerut bani de investitii pt infrastructura recent de la Sevil Shhaideh si nu au primit
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dan74

Drumul de legatura dintre A3 si centura Oradea nu se face de catre Primaria Oradea.  Pentru acesta nu exista decat SF facut de municipalitate iar cineva de prin CNAIR probabil l-a pus la sertar si acolo e uitat.
Chiar de s-ar incepe in acelasi timp drumul de legatura si acel sector din A3, sectorul poate fi terminat mult mai repede, asa ca iar o sa avem o zona cu  probleme mari de trafic (Biharia - Episcopia Bihor)., exceptionala planificare din partea CNAIR.  >:(

alecu26

Quote from: alecu26 on August 22, 2017, 11:36:09 AM
O alta licitatie sortita esecului. Poate cu exceptia lotului de 5 km.

Hai ca dau o sansa si la lotul fara viaduct si fara campul de sonde. (cred ca sunt in acelasi lot).


1.In plus va conta mult abordarea contractuala a depozitelor de materiale existente.
2. Va mai conta mult si cum se abordeaza problema grinzilor existente la Suplacu. Va putea contractorul lotului de mijloc sa treaca peste lotul de capat?

Conceptul Bechtel era ca grinzile trec peste poduri deja executate. Ca se transporta doar in lungul santierului. Daca lotul 1 e in intarziere?

Sunt sigur ca CNAIR s-a ganditi la toate aceste aspecte si le vedem explicitate frumos in documentatie.

18 luni e criminal ca perioada de executie.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#13707
Quote from: alecu26 on August 22, 2017, 02:35:27 PM
Hai ca dau o sansa si la lotul fara viaduct si fara campul de sonde. (cred ca sunt in acelasi lot).

Pai e pana la Chiribis, sper ca nodul Chiribis e in lotul de mijloc (Chiribis-Biharia) stie cineva la ce km e nodul? Si eu cred ca lotul de est (Suplac-Chiribis 26km) e cel mai pasibil de mari intarzieri birocratice, deci daca nodul e in lotul estic, vom avea un muzeu de 29 km (lotul de mijloc) pana e gata Suplac-Chiribis...

Desi si pe lotul de mijloc avem Fegernic.




http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/47.206/22.226/0

Are cineva planse de la nodul Biharia? Mai e prevazut vreun nod afara de Suplac, Chiribis, Biharia?

panda_no 5

Poze noi de pe zona unde A3 va intersecta str Petricani.
Cum va spuneam au taiat din pomii de pe margine.

28 (1) by florin_apo,

28 (2) by florin_apo,

28 (5) by florin_apo,

Daca mariti poza se pot vedea stalpisorii care traseaza viitoarea bretea spre Pipera

28 (6) by florin_apo,

Si asta ar fi o portiune din bretea

28 (3) by florin_apo,

Plus tronsonul perpendicular pe Sos Petricani

28 (4) by florin_apo,

panda_no 5

In poza de mai jos ( str Popasului ) observati ceva schimbari in peisaj?

28 (7) by florin_apo,

Este o schimbare majora.
Au demontat stalpii si toate cablurile de pe ei sunt ingropati de la stilpul din plan apropiat pina la cei din planul indepartat.

28 (8) by florin_apo,

Poate acum fara cabluri se apuca si de coloanele pentru viitorul picior.

PS.
Poate vi se pare ca sunt prea insistent cu fiecare mic progress din santier.
Bariera aia de la sos Petricani impreuna cu cea pe sos Andronache mi-a mancat zile din viata in ultimii 7-8 ani.
Si mie si tuturor celor care trec zilnic prin zona.
Viitoarea bucatica din A3 ne va elibera din acest cosmar si asteptam toti cu nerabdare aceasta eliberare.