Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

#13455
Ce se intampla cu ICM -Maltauro?am inrosit telefoanele si inca nu am aflat mare lucru....
Sa fie oare cererea constructorului catre CNAIR de a clasifica autostrada la un nivel mai dificil?si implicit cer  mai multi bani?.....rog vrabiutile sa zboare mai repede ca deja am insomnii cu atatea santiere reziliate.... :((

PS: Se spune ca plicul a ajuns la cine trebuie ....sa fie oare prea putin???
Romania are un viitor doar daca are prezent!

SkyPilot

Am o problema in a intelege pe unde va fi tunelul Meses. Pornesc de la acest document:
http://www.anpm.ro/documents/12220/33416494/RIM+Autostrada+Brasov+-+Oradea%2C+Sector+Ogra+Bors.pdf

Documentul contine un narativ in care nu se pomeneste despre tunel (zona de interes fiind la pag. 43). Tunelul este descris separat la paginile 80-81. La pagina 80 paragraful 2 lungimea lui este de aprox. 2.4 km. iar mai jos, la enumerarea caracteristicilor, lungimea lui devine 2730m.
Conform hartii de la pagina 81 tunelul Meses porneste dintr-un punct situat intre Treznea si Ciumarna si se termina in apropierea drumului de legatura intre Aghires si Fetindia (la ochiometru, la cca. 500 m. spre E de el). Din pacate harta este atat de proasta incat nu reusesc sa descifrez decat rareori scrisul.
Ceea ce urmeaza este copiat din narativ:
Quote"Traseul autostrăzii traversează afluentul Valea Seacă la km 28+268 cu un pod, apoi traseul se continuă în aliniament la sud de localitatea Treznea în dreptul acesteia fiind prevăzute 3 viaducte pe autostradă la km 31+481, km 31+899 și la km 32+600.În zona km 30+675, este prevăzut un pasaj peste DE.
După trecerea de viaductul de la km 32+600, este prevăzut în zona km 33+500 un spațiu de servicii de o parte și de alta a autostrăzii. După iesirea din spațiul de servicii autostrada își continuă traseul cu o curbă la stâga de rază mare până la intersecția cu DJ108R. Pentru a asigura continuitatea acestuia se prevede la km 34+530 un pod peste DJ108R și peste pârâul aflat în vecinătatea acestuia.
Traseul autostrăzii se continuă cu o scurtă porțiune în aliniament apoi urmează o curbă cu rază mare la dreapta pe o distanță de aproximativ 3km, iar în acest sector sunt cuprinse 4 lucrări de artă după cum urmează: la km 35+950 și la km 36+100 sunt prevăzute 2 viaducte, urmate de un viaduct pe autostradă peste pârâul Zalău la km 36+754 precum și de un alt viaduct la 37+220 .
Urmează iar o porțiune de aliniament unde traseul autostrăzii se apropie de DJ 191C (Zalău - Crașna), în sudul municipiului Zalău,la km 38+478 la cca. 2 km de acesta, unde a fost prevăzut nodul rutier Zalău la km 39+200. Autostrada traversează Valea de la km 38+478 cu o structură tip viaduct, după care este prevăzut a fi construit un pasaj peste autostradă amplasat pe breteaua care supratraversează autostrada în dreptul km 39+207.
Autostrada traversează cu un viaduct pârâul Rătișori și valea Seacă în dreptul km 39+500. La km 39+700, lângă Nodul rutier Zalău se va realiza un centru de întreținere al autostrăzii iar după acesta în dreptul km 41+021, autostrada traversează pârâul Mitei din nou cu un viaduct, ca apoi să traverseze cu un viaduct Valea de la km 42+186 .
În continuare autostrada își continuă traseul la sud de localitatea Aghireș și se apropie de DJ191C care este traversat cu un pasaj pe autostradă la km 43+446..."
Incercand sa reconciliez harta cu narativul, tunelul incepe undeva pe la km. 33 si se termina pe la km. 41. Aici am doua probleme:
1. Date fiind constrangerile de geometrie ale unei autostrazi, nu vad cum se poate ca la suprafata sa aiba aprox. 8 km. iar tunelul sub 3 km. Ma astept sa fie poate cateva sute de m. mai mult, dar nu de nivelul kilometrilor.
2. Dupa mintea mea, tunelul depaseste nodul rutier Zalau si CIC de la km. 39+700. As crede ca tunelul iese undeva pe la Valea Mitii (http://google-maps.pro/satellite/Aghires#47.151260,23.033314,16).
Poate cineva care cunoaste zona si/sau proiectul sa ma lamureasca? Multumesc!


ciprebbe

cam asa se vedea de sus vineri....

astazi
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

infraAdi_ro

Inebunesc....imi vine sa fug departe de tara asta .....

deci avem asa
-Impregillo care a obtinut la Curtea de la Paris 84 mil despagubiri (nu cred ca e definitivat procesul si sentinta)
-Corsam cere 140 mil lei
-Eko ink (centura Bacau) da in judecata Cnair si cere despagubiri
-Maltauro sigur o sa obtina mai multi bani decat  daca construiau autostrada


Romania are un viitor doar daca are prezent!

NGC

Niste cocosi de munte zic precum cei de la Discovery Channel - "MYTH: CONFIRMED". :p

NGC

Credeti ca se vor lauda cu rezilierea? :D

@CNAIR: Si comunicatul? Sau bagati o pacaleala ca vreti sa il bagati pe fonduri europene si ca asta ar fi de fapt motivul rezilierii?

Adica, in limbajul vostru, ar fi un fel de "spre fonduri europene"? :lol:

cryu

Deci pe romaneste sa inteleaga toata lumea CNAIR( statul roman) NU ARE BANI pt 10 km de autostrada???

TibiV

Pentru ca putini se uita prin topicul de economie, dati-mi voie sa ma citez...

Quote from: TibiV on July 25, 2017, 08:24:18 PM
S-a puiblicat astazi executia bugetara pe primele 6 luni...

Pun un singur paragraf:
Quote
Cheltuielile pentru investiții, care includ cheltuielile de capital, precum şi pe cele aferente programelor de dezvoltare finanţate din surse interne şi externe, au fost de 6,0 miliarde lei, respectiv 0,7% din PIB."

Nu au facut nici o comparatie cu primele 6 luni din 2016...
Stiti de ce ?
Pentru ca anul trecut, investitile dupa 6 luni erau de 11 miliarde lei, 1,5% din PIB.

Deci au reusit sa le injumatateasca.
Nu va mai spun alte date din executia bugetara la 6 luni, dar e jale...
Incasari 5,1 mld. lei sub venititurile programate (tot de ei) pe semestrul I...
Culmea, deficitul este mai mic decat cel programat...
Dar prin reducerea cheltuielilor cu fo' 10 miliarde fata de program. Din care se pare ca vreo 6-7 mld. de la investitii...

Ca sa nu mai pomenesc ca s-au imprumutat 1 mld. euro de la BEI cu care sa plateasca cofinantarea proiectelor pe POIM...
Astia nu au bani nici de stratul de uzura... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pbh

Iar nu dorm la noapte de nervi. S-a umplut paharul. Cum ¤¤%&//(/ de numai la noi se poate asa ceva.

Am o propunere (nu usor de realizat). Oamenii cu adevarat informati de pe acest forum, ganditi-va daca puteti realiza un interviu cu CUC si individul de la CNAIR, filmat cu drona daca nu se poate altfel, in care sa puneti toate intrebarile adevarate ce nu le pune nimeni cat debiteaza astia numai prostii. Cine este vinovat, de ce , cine plateste prostia lor si mai ales cat mai mananca rahat! Daca nu merge datii cu capul de birou, macar atat.

florin74

#13465
De unde dracul? Deficit numai  luna iunie 4,1 mld lei, pe oficial.

NGC

Quote from: euromau on July 25, 2017, 10:10:15 PM
Inebunesc....imi vine sa fug departe de tara asta .....

deci avem asa
-Impregillo care a obtinut la Curtea de la Paris 84 mil despagubiri (nu cred ca e definitivat procesul si sentinta)
-Corsam cere 140 mil lei
-Eko ink (centura Bacau) da in judecata Cnair si cere despagubiri
-Maltauro sigur o sa obtina mai multi bani decat  daca construiau autostrada

Sa va mai zic de o isprava?

florin74

Ca sunt alte claim-uri pe teava ? Pizarotti, Strabag deja lucreaza la ele.

stent76

Mai zi-ne, sa dormim linistiti

NGC

Cititi in cateva minute in topicul VO.