Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 29 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

Atentie mare, daca aduc multi oameni si multe utilaje pe LD4, cresc cheltuielile!!
Nu or sa le poata deconta.

Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk


AiudA10

Din punctul meu de vedere daca se reliciteaza Suplacu de Barcau-Bors anul asta cu executie reala si firme serioase, dupa daca incepe Mihaesti-Nadasel cu lucrari reale , finalizare pod Somes si eventual sa mai scoata un lot la licitatie de la Zimbor incolo eu sunt multumit de rezultate. Plus ca trebuie sa acceptam ca statul Roman e limitat la fonduri nu ar duce mai mult, restul dupa 2020.

TibiV

Fosta aluncare, nu ?


Ajuta-ma un pic: astia fac turnare continua la sant iar dupa aia "taie" rosturile cu dispozitivul ala ?...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: ciprebbe on March 24, 2017, 04:52:57 PM
pozat de pe viaduct III





In sfarsiiit indicatoare logice si corecte pentru autostrada. La iesirea de pe A3 in DN1 nu sunt indicate capetele DN1, asa cum mai vedem prin alte parti, ci doar orase care sunt aproape de iesire, la dreapta resp. la stanga pe DN1. Iar in fata avem Brasov, Tg. Mures, Turda, adica EXCELENT. Urmatoarele 2 orase f. mari de pe traseu (si care sunt si puncte nodale ale retelei de drumuri) si de asemenea urmatorul oras, adica Turda. Turda fiind si el punct nodal al retelei de autostrazi.

BRAVO, BRAVO, BRAVO. Exact asa este logica indicatoarelor si in Germania sau Austria - acolo mai apare si cea mai apropiata localitate mica de langa iesire, dar la noi aceea da numele iesirii si este trecuta pe ultimul panou, cel de la 1000m (acolo apare sus "iesire Gilau" daca nu ma insel). Si este f. bine si asa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Cu singura observatie ca traseul spre Brasov va fi diferit de cel spre Targu Mures (primul prin Alba, al doilea pe langa Ludus). De fapt, daca e sa mergem dupa logica TibiV, in loc de Brasov ar fi trebuit sa fie Iasi.

pbh

Traseul spre Brasov pe A3, este adevarat ca doar pe harta, este Tg. Mures, Sighisoara, Fagaras, Brasov. Este adevarat ca avem mult mai multe sanse sa circulam pe A3+A10+A1+Fagaras+++++

dr4qul4

dar de la Gilau spre Brasov tot inainte mergi. Abia la turda vedem ce vor trece pe indicatoare. Eu nu as trece deloc Brasovul (daca A3 se opreste la TgMures) ci doar Tg Mures si Sebes/Sibiu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Pai la Turda e deja trecut Brasovul pe directia inainte (adica pe langa Tg. Mures). Ceea ce partial e corect acum, dar va deveni complet incorect odata cu deschiderea A10 (constructia Sibiu - Fagaras va anula definitiv efectul Campia Turzii - Targu Mures, efect care oricum e anulat partial de A10).

Brasovul e trecut doar pentru ca asta era vechiul capat al proiectului (Brasov - Bors). Din punctul meu de vedere ar trebui scos definitiv cat timp am renuntat la Targu Mures - Fagaras si inlocuit cu orice altceva (mai logic ar fi sa fie inlocuit cu Bucuresti).

vancouver

Nu, nu, panourile de genul acesta nu se pot reface la fiecare inaugurare a cate unui tronson. Se pleaca de la premiza ca drumul in lucru va fi gata la un moment dat. Deci Brasov se va afla pe A3, inainte. Este exact cum la Arad venind de la Nadlac scrie Deva inainte pe A1. Doar ca deocamdata s-a instalat un indicator galben, provizoriu, care recomanda iesirea spre DN7 la nodul Arad vest, pentru a merge pe Valea Muresului. Asa si la Turda, dupa finalizarea A10, trebuie instalat panou galben de Brasov spre Sebes si taiat Brasov in fata. Doar ca NUMAI SI NUMAI dupa finalizarea INTEGRALA a A10, altfel se ingroasa inutil ambuteiajul Alba Iulia - Sebes de pe DN1.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dumbravaandrei

@pasadia : cu o parte din trafic mutat pe A10 sa stii ca Brasov-Tg. Mures-Cluj chiar va fi o solutie foarte viabila pentru cei care nu se grabesc foarte tare. Ce e drept, sunt diferenta vre-o 30 km de drum national, dar acum toata problema este de la ungheni la campia unde drumul ala e doar un dop continuu.
Pe relatia Brasov-Cluj, ca si acum, va conta mai mult cartierul din Brasov in care pleci la Cluj decat ce vor unii sa induca prin indicatoare. Vorba aia... mai are lumea GMaps, Waze, iGo si alte sisteme de navigatie....
De exemplu, daca plec de la serviciu spre Cluj (Buna Ziua) imi da ruta prin Rupea. Daca plec de acasa (Avantgarden) imi da ruta prin Sibiu-Aiud. :)

alecu26

Quote from: Europiu on March 23, 2017, 01:17:21 AM
Are idee cineva cam cat vor "taia" din dealul ala?
Te poți orienta la structura care se conturează în vale. Undeva pe unde e vârful fierului acum.....plus vreun metru va fi asfaltul. Deci mai e de săpat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Quote from: TibiV on March 24, 2017, 07:48:53 PM
Fosta aluncare, nu ?
...

Ajuta-ma un pic: astia fac turnare continua la sant iar dupa aia "taie" rosturile cu dispozitivul ala ?...
.....

Da, una din fostele alunecari.....
Da si la intrebarea 2.

A ramas alunecarea de langa viaduct VI care va necesita coloane pe ambele parti. Avem 2 planuri de alunecare unul la peste 30m. Aici se va intarzia minim 4 luni. Din pacate pe poze nu se vede pentru ca e in calea de rulare (aparuta inainte de stratul de uzura.....) undeva spre 20-25 cm s-a ridicat asfaltul pe o lungime de peste 50m.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

#12313
^^^
Prin acea "tăiere" a rigolelor se realizează rosturile dintre plăcile consecutive. Se va turna acolo cel mai probabil un mastic bituminos pentru continuizare.

Legat de indicatoare, vă mai povestesc una despre specialiștii din CTE de siguranța circulației din CNAIR. Proiectul de indicatoare rutiere aferent nodului Turda dintre A10, A3 și DN 1 avea pe două direcții niște localități cel puțin ciudate: Pentru cei care veneau de la Gilău pe A3 și se apropiau de nodul Turda, ei vedeau pe direcția dreapta (A10) Sebeș, iar pe direcția înainte (adică tot pe A3), C.Turzii și București, iar cei care veneau pe A10 dinspre Alba Iulia și doreau să o ia pe A3 spre Gilău, vedeau Gilău și Borș  :lol:.

Deci, altfel spus, câțiva luminați din CNAIR de la siguranța circulației au considerat că în unul din principalele noduri de transport rutier din țară, unde se intersectează mare parte din traficul dintre zonele NV, E, Centru, S, indicatoarele pe direcția NV<->S (Cluj-Sibiu și mai departe) pot conține ca informații suficiente aglomerările urbane ultra-cunoscute Sebeș, Gilău și Borș  :bash:.

Am discutat cu cei responsabili și tind să cred că până la urmă vor apărea pe relația Gilău->Alba Iulia localitățile Alba Iulia, Sibiu, București, pe direcția Turda->C.Turzii, localitățile C.Turzii, Tg.Mures și Brașov, iar pe direcția Alba Iulia->Gilău, Cluj Vest, Oradea și cu semn de vamă și Borș.

Dominik

^
Bors era normal sa scrie pt ca e punctul de granita....si la Sibiu sau Deva exista indicator cu Nadlac (VAMA)
You're in Steelers Country