News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

TibiV

Dominik, uita-te pe pagina precedenta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

@TibiV Da am vz, doar ca articolul e mai detaliat....nu prezinta doar companiile care participa la licitatie.
You're in Steelers Country

Ionut

@NGC20
Ai ceva info despre semnarea contractului pentru SF  Comarnic-Rasnov? Consitrans parca erau câștigătorii.

NGC

Da, e vorba de CONSITRANS, dar deocamdata nu pot nici infirma nici confirma semnarea contractului.
Revin cand stiu ceva, in caz ca nu o fac altii inaintea mea.

pasadia

Daca se mai semneaza - vezi declaratia lui Cuc din ziarul ala giurgiuvean.

NGC

#12155
Exact la acea declaratie ma si gandeam.
Sa castigi 3 contestatii si apoi sa nu mai mentii valabilitatea ofertei si a garantiei de participare (conform declaratiei mentionate) e ciudat, dar ii inteleg pe cei de la CONSITRANS.
Ofertele au fost deschise in 15.09.2015.

alin_simeriaveche


Ionut

Pentru ca discutia despre ciotul A3 din Bucuresti a "degenerat" intr-o discutie locala, am mutat-o pe thread-ul PMUD Bucuresti.
:cheers:

bridge


Bogdan_Cluj

Nu vreau sa sun ca un conspirationist, dar se poate ca aceste probleme sa apara din alte motive decat cele prezentate in comunicare?

Mie imi vin in minte urmatoarele motive alternative (dar care se cam bat cap in cap):
- nu ne dati bani de Centura Clujului (numita si TransFeleac -> de la nodul A3 Gilau, pana la intrarea in Cluj la Cora, si continuare pe la sud de Cluj pana la iesirea din Est), noi va blocam autostrada
- o intelegere cu Bucurestiul pentru ca acestia totusi sa sustina TransFeleacul, totusi banii de cele doua SFuri sunt mult mai putini decat banii care ar trebui dati constructorului de pe lotul Nadasel - Mihaiesti, deci un ajutor pentru bugetul din acest an.

Cred ca al doilea motiv ar putea sa fie realistic, in ideea ca oricum Clujul nu ar castiga mare lucru cu acest tronson, chiar daca ar avea o iesire la Mihaiesti. Nu aduce nimic in plus pentru Cluj Napoca, poate putina liniste locurilorilor satelor de pe lot (un minus mult mai mic decat plusul centurii TransFeleac. De aceea cred ca estea posibil ca acesta sa fie un troc versus sutinearea centurii numita TransFeleac.

Voi ce parerea aveti, sau si mai bine, ce va spun sursele, este doar in capul meu?

PS: in caz ca nu a fost clar, aceasta este doar o teorie, nu am nici o "sursa" care sa sustina asa ceva

dumbravaandrei

#12160
Pfff.... nu sunt cam mari acele relocari?
Adica la Sardu ar trebui ca traseul sa fie deviat de la padurea dinainte de Sardu plus ceva viaduct mai lung pana in apropiere de Sanpaul. Daca trebuie iar avizari si sar din bani va fi poveste lunga.. Iar cum suna distanta aia impusa la Sanpaul, nu ar trebui ca defapt sa treaca traseul prin padure/terenul de golf? Daca este nevoie de modificare sume si AM revizuit  :rip: nu vad ca in urmatorii 2-3 ani sa se miste vre-un utilaj pe acolo
Cred ca cel mai potrivit si ieftin era sa cocoate autostrada ca la Barcanesti si se rezolva si problema de access si cea de confort...
Si pana la urma urmei nu strica acolo decat niste gradini... (cu rosu varianta initiala, cu verde cam pe unde se doreste relocarea)



Oricum, nici ca Bogdan sa nu dam in conspiratii, dar... au avizat in regim de urgenta de i-a cam linistit

:o :o :o :o :o :o

@Bogdan: Totul va deveni extrem de util doar cu finalizarea podului peste Somes. Altfel da, nu se schimba cu nimic situatia in afara imbunatatirii fondului muzeal. Priveste acest traseu ca by-pass pe relatia Satu-Mare pentru cei ce vor veni dinspre A10. Ar fi mega-util daca reusesc sa treaca Somesul...
Cat despre Tureni... cu siguranta CJ si altii din administratia judetului nu vor bloca alte dezvoltari pe motiv ca nu primesc finantare pentru Tureni. Deocamdata nu au primit in acest an din motive de buget (la cat au dat cu barda in el ca sa faca pomeni sa zicem mersi ca macar ceva ceva au mai lasat sa se miste). Cu siguranta cu A10 L3 si L4 in folosinta se vor misca lucrurile mult mai repede si pentru centura prin Tureni.

dragos76

#12161
păi la tureni nu s-a blocat totul prin lipsa acordului CL pentru acel proiect? Mai sunt ceva știri mai recente, s-au mai făcut modificări la studiul privind traseul propus?

Iceman

Baieti nu mai trebuie sa ne mire nimic ....Asa patim cand SF se face la un pahar de bere.... :lol:(harti vechi,fara studii geo,personal necalificat)
Va incepe o noua telenovela cu multe episoade A3 Nadasel-Mihaiesti....Sper sa scoata la licitatie urmatorul tronson pana la Zimbor acolo unde este un nod rutier altfel cam degeaba se mai streseaza sa construiasca acest lot.

Bogdan_Cluj

#12163
Quote from: dragos76 on March 09, 2017, 05:10:05 PM
păi la tureni nu s-a blocat totul prin lipsa acordului CL pentru acel proiect? Mai sunt ceva știri mai recente, s-au mai făcut modificări la studiul privind traseul propus?

Eu urmaresc cu interes acea poveste dar nu am nici un update mai nou.
Ultimul update din 27 oct 2016 l-am notat si aici, este vorba despre [HCL 80 din 20.09.2016], ai link in articol :
https://clujeuropean.com/2016/06/19/legatura-dn1-a3-in-zona-tureni/

@All: ne plangeam ca nu vor sa faca nod la Mihaiesti, sau ca nu sunt in stare sa scoata urmatorul segment pana la Zimbor. No, "au rezolvat problema" (sarcastic):gj:. O sa intarzie lotul acesta, si o sa fie gata impreuna cu cel pana la Zimbor >:(


infraAdi_ro

Eu nu inteleg care e problema cu zona Sardu,trece autostrada prea aproape de case???Inteleg ca trece printre case dar nu aproape de ele(si alte autostrazi trec printre case),cand am trecut prin zona asa arata traseul cu descarcarile arheologice.
In zona km 19 (Mihaiesti) autostrada trece pe deal,in stanga satului si doar 1-2 case sunt mai apropiate.
PS Nu stiu de ce e denumit acest lot Nadaselu-Mihaiesti cand autostrada trece cativa km de satul Mihaiesti si chiar trece in stanga satului Topa Mica.
Sunt ceva discutii intre constructor si Cnair despre un nod provizoriu la Topa dar Cnair vrea fara bani suplimentari ceea ce constructorul nu accepta.

PSS Ca sa fiu si eu conspirationist ....cred ca se incearca "amanarea" constructiei acestui lot ori din cauza bugetului,ori pentru a se licita si urmatorul lot pana la Zimbor si pentru constructia viaductului de la Gilau.
Romania are un viitor doar daca are prezent!