Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 49 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Exact Ionut@ acum normal trebuie sa vedem ce se va întâmpla pe lotul lui Corsan. Ce urmează acum după plecarea lor....care e următorul pas.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

panda_no 5

#11416
Am intrat astazi ca capul sus in santier ca sa para ca am treaba si am trecut pe linga paza.
ML-ul cu numere de Grecia si SUV-urile cu numere de Aktor erau si astazi prezente.
Activitate sustinuta.

Au terminat cu asfaltul stabilizat pe prima bretea atat cat le permite si accesul in santier.

1 (21) by florin_apo,

In capatul celalat al bretelei se apucau de montat bordurile bretelei de acces.

1 (23) by florin_apo,

S-au apucat de cealalata bretea.

1 (22) by florin_apo,

1 (24) by florin_apo, on Flickr

Pozele sunt facute oarecum pe furis intrucat ii vedeam pe toti cum ma atinteau cu privirea dar nu aveau curajul sa ma intrebe ce caut de fapt acolo.
Oricum, am constatat ca pina la actualele bretele la care se lucreaza ar mai trebui terminati si aproximativ 150-200 metri liniari din corpul autostrazii propriu-zise.Uitati-va pe filmarea din drone intre min 0,25 si 0,30.La acest tronson ma refer.Erau astazi cateva echipe care tot masurau si trasau pe zona dintre capatul gata al A3 si zona unde se lucreaza la bretele.Ma gandesc ca ar trebui finalizata si aceasta bucata pentru a fi functionale bretelele.
Terasamentul este gata si ar trebui turnat acelasi balast stabilizat dupa care straturile de bitum.
A , stati putin ca mai trebuiesc trase si cablurile pentru stilpii de iluminat de pe mijloc.
Vom vedea in scurt timp.

Ca si concluzie : activitatea este sustinuta , camioanele ca balast stabilizat asteptau aliniate si se pare ca vor continua si in schimbul 2.
Pacat ca la noapte se anunta ploi abundente.

ovicor

Segmentul de autostrada de la punctul de unde se despart bretelele pana la culee se poate realiza cu bretelele sub trafic? Ma gandesc ca terasamentul poate fi inaltat si tasat, langa culee, doar dupa montarea grinzilor, altfel ar fi presiune suplimentara pe culee. Poate te lamureste "sefut"-ul.

Ionut

Avem termen pentru DNCB-Popasului:

Catalin Homor:  Da, va fi gata, spre sfarsitul anului, adica 20 decembrie.

Hotnews

paulmare

Quote from: ovicor on November 07, 2016, 07:18:05 PM
Segmentul de autostrada de la punctul de unde se despart bretelele pana la culee se poate realiza cu bretelele sub trafic? Ma gandesc ca terasamentul poate fi inaltat si tasat, langa culee, doar dupa montarea grinzilor, altfel ar fi presiune suplimentara pe culee. Poate te lamureste "sefut"-ul.

Umplutura in spatele culeelor se poate pune si fara a avea grinzile, la pasajul de pe popasului sunt foarte simplu de ridicat cu macaraua pe actualul aliniament al strazii, pana sa ai grinzi insa trebuie sa ai pilonul central, ca sa pui umplutura trebuie sa faci intai hidroizolatia la spatele culeei, apoi sistemul de drenaj cu piatra sparta (care nu e "optional", cum a spus impregillo pe lotul ei la a1 :), apoi umplutura, apoi grinda de reazam a placii de racordare

Sigur ca se poate lucra sub trafic intr-o asemenea pozitie, cu bretele circulate si pe stanga si pe dreapta si intre ele santierul, folosesti un elicopter ca sa transporti oamenii si materialele peste masinile care o sa stea in ambuteiajul de la "descarcarea in popasului" :)

In alta ordine de idei, balta Rosia 4 e secata complet de cateva saptamani, si pe drumurile paralele cu calea ferata e circulatie - inseamna ca se lucreaza probabil si la celelalte poduri

   

panda_no 5

Quote from: Ionut on November 08, 2016, 06:11:05 AM
Avem termen pentru DNCB-Popasului:

Catalin Homor:  Da, va fi gata, spre sfarsitul anului, adica 20 decembrie.

Hotnews

Nu stiu daca aseara sau astazi au finalizat balastul stabilizat si pe a doua bretea.

voicul

#11421
Eu cred ca terminare va duce la eliberarea intersectiei DNCB cu DN1 sub pod, pentru ca lumea va intra in oras pe A3 (tot E85 si A2).

Din ce am vazut (pe maps) nu e coada din DNCB spre A1, pentru ca toti intra direct pe bretea spre B, blocand sensul DNCB  spre A2.
Doar ca ocolul este undeva pe la 5 - 6 km (pana la Arcul de Triumf) pe DNCB fata de varianta A3 (calcule aproximative). Nu stiu ca timp cum va fi.

Offtopic: ar fi o treaba, daca se intampla asa, sa se taie stanga spre B din DNCB, acest lucru facandu-se pe langa unitatea militara. Asa ar mai ramane 1 conflict de trafic acolo, care s-ar rezolva elegant cu un semafor.
Probabil am scapa asa de blocarea DN1 la intersectia cu DNCB.

TibiV

Quote from: voicul on November 08, 2016, 06:02:35 PM
Eu cred ca terminare va duce la eliberarea intersectiei DNCB cu DN1 sub pod, pentru ca lumea va intra in oras pe A3 (tot E85 si A2).

Din ce am vazut (pe maps) nu e coada din DNCB spre A1, pentru ca toti intra direct pe bretea spre B, blocand sensul DNCB  spre A2.

:lol:
Vedem dupa ce termina Popasului...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ultimii trei kilometri din Autostrada Bucureşti-Ploieşti
ar putea fi gata pe 12 decembrie, dacă nu plouă şi nu ninge


Ciotul de trei kilometri din Autostrada Bucureşti-Braşov ar putea fi gata până pe 12 decembrie, dacă vor fi condiţii meteo prielnice lucrărilor, a spus pentru ECONOMICA.NET Eduard Hanganu, şeful Consitrans, consultantul lucrării. Cătălin Homor, directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a anunţat data de 20 decembrie ca termen pentru finalizarea lucrărilor pe cei trei kilometri din autostrada A3, de la Şoseaua de Centura până în strada Popasului, potrivit Hotnews.ro. ,,Dacă vremea e cum trebuie, sunt şanse ca lucrările să fie gata pe 10-12 decembrie", a spus Eduard Hanganu, precizând că lucrările de finisaje care mai trebuie efectuate nu pot fi executate în condiţii de ploaie şi frig. De exemplu, aplicarea vopselei de marcaj nu se poate face dacă temperatura coboară sub 10 grade. ,,Dacă plouă o săptămână, oprim lucrările", a mai spus Hanganu, menţionând că fiecare zi de ploaie va însemna încă o zi de întârziere.

Dragoş Stelniceanu, arhitectul-şef al Primăriei Voluntari, a spus pentru ECONOMICA.NETproblema cu Planul Urbanistic Zonal (PUZ) încă nu a fost rezolvată. Potrivit acestuia, pentru proiectul autostrăzii mai trebuie obţinut Acordul de Mediu, necesar completării documentaţiei pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire. Stelniceanu estimează că până va fi terminată lucrarea, va fi gata şi PUZ-ul. Pentru a nu ţine lucrările pe loc din motive birocratice, constructorii ar executa porţiunea de autostradă din Voluntari pe baza autorizaţiei de construire din 2008, obţinută după un PUZ vechi, care însă nu mai este valabil, conform surselor Economica.net.

Economica.net

CristiM

^

Deci, dupa cum sunt hartiile (lipsa AM si AC, PUZ vechi, etc... ) acum nu ar mai lipsi decat ISC ca sa opreasca lucrarile !! sper sa nu le vina vre-o idee.
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

Tavi

Quote from: Ionut on November 09, 2016, 07:52:46 AM
...dacă nu plouă şi nu ninge
Este cel mai de prost gust disclaimer! Vorbim de noiembrie si decembrie ... Bine ca n-a mai spus "si doar daca se deschid strandurile" ... Scuze Ionut!
Back to A3 ...

cristi5

Pai parca nu se mai construia in tara asta fara AC? Sau asta e prea aproape de Bucuresti si nu se vede pe radar? Aha, sunt acoperiti de un AC vechi... Ar fi haios sa fie gata toata constructia dar sa nu poata deschide pt ca nu au AC :)

Ionut

Exprimarea e un pic tampa. Ideea era sa nu fie prea multe zile ploioase sau cu ninsoare. Ca macar cateva vor fi... Mi se pare interesant ca isi asuma treaba asta consultantul. Este pentru prima data cand vedem o declaratie publica a lor pentru chestiunea asta.

voicul

#11428
"De exemplu, aplicarea vopselei de marcaj nu se poate face dacă temperatura coboară sub 10 grade."
Deci sanse mari ... la anu, daca se respecta asta. De la 1 decembrie maxim 9 grade - o singura zi. (accuweather)

Tot din articol:
"Pe lângă finalizarea celor două mari noduri incluse în contract (centura Bucuresti şi Moara Vlăsiei), proiectul vizează şi amenajarea unor noduri rutiere la Strada Popasului şi în zona Gherghiței - Petricani."
Deci tot Aktor face si Moara Vlăsiei?

Si in articol nu se zice nimic de trotuarul pietonal. Nu era si asa ceva in plan?

adiarc

probabil se referea la marcajul termolipit,cel definitiv.

Marcajul e cel mai putin important lucru pt inaugurare...se poate da drumul cu marcaj temporar
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura