Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Sigur multi dintre noi am vrea UMB dar pacat ca altii ,,canta,, in locul nostru si nu cred ca UMB pare foarte interesat de acest tronson.
As zice ca si STRABAG ar fi o solutie...acum na...om vedea
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ionut

Homor pentru Hotnews.




"Au fost probleme legate de capacitatea constructorului de a se mobiliza. Ca o consecinta a avansului foarte mic, spre zero, am decis sa aplicam in urma cu doua saptamani o penalizare contractuala de 75 de milioane de lei. E din ce in ce mai evident ca nu are capacitatea sa duca la bun sfarsit contractul", a declarat pentru HotNews.ro, Catalin Homor. "Am primit la Companie [n.r. CNAIR] intentia de reziliere din partea constructorului. E din ce in ce mai certa rezilierea", a mai spus Homor.

"Orice avans se acorda in baza unei scrisori de garantie bancara. Daca respectivul nu foloseste avansul pentru proiect sau nu-l justifica pana la finalul anului noi ne putem recupera banii la orice moment de la respectiva banca", a declarat Homor.

"Vom relicita tronsonul pana la finalul anului. Se suprapune fericit calendarul, ca in perioada de iarna cand nu se poate lucra, sa facem procedura de achizitie publica. Speramc a ana in mai sa avem un nou constructor pe acest lot", a mai declarat directorul Companieid e Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Hotnews

rocklee


vladb

Sa dea Domnul să nu se repete filmul si pe Nadasel-Mihaiesti. Ca din ce citesc, Maltauro seamănă foarte tare cu Impregillo...Care este statusul acolo. Văd gropile arheologice cocoțate pe deal, dar sunt cam de mult făcute...

infraAdi_ro

#11374
Eu mi-as dori oricare dintre firmele:UMB,STRABAG,ASTALDI,TIRRENA SCAVI,PORR...Oricare dintre acestea a dovedit ca sunt in stare sa facă o autostrada de calitate si in termen cat mai scurt.
Maltauro este in faza de proiectare..  Deci numa la primavara o sa vedem miscare in teren....sper.
Daca CORSAM nu a lucrat aproape nimic atunci expertiza lucrărilor "efectuate"ar trebui sa dureze putin...deci se poate relicita cat de repede.Un constructor serios poate termina in 1an jumate.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

RaduC


dr4qul4

Expertiza lucrarilor nu trebuie sa fie facuta asupra tuturor structurilor? In 2 ani ma gandesc ca s-au mai degradat din ele!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panda_no 5

Intre timp....
In celalalt capat al A3 spre Bucururesti, astazi, sambata , la ora 16,30 este activitate intensa pe bucatica dintre str Popasului si bucata din A3 care se termina in camp.
Din mersul masinii am avut senzatia ca s-au apucat si de rampa spre pasajul peste Popasului.
Maine ma edific.

Ionut

Nodul Moara Vlasiei, azi, sursa secreta. Multumim!
Calitatea pozelor nu e grozava, dar vestea buna este ca sunt sanse foarte mari sa deschida nodul anul asta.














Earthchild

Stau si ma mir de cei din CNAIR care stabilesc câștigători ai licitațiilor firme de genul Corsan Corvian... Oare chiar nu au nici o răspundere?

Trimis de pe al meu Lenovo TAB 2 A8-50LC folosind Tapatalk


TibiV

Nu, nu au.
Asta este una din problemele licitaiilor dupa regulile europene...
Nu poti sa descalifici un concurent, chiar daca stii ca este "pe moarte", doar pentru ca stii asta :(
Din pacate, regula este valabila indiferent daca proiectul este pe fonduri UE sau pe fonduri bugetare...i
Daca ar fi respins Corsan pe motiv de "stim ca e pe duca", am fi terminat procesul (si licitatia) undeva dupa 2020, poate 2025...

Vorbim despre reguli europene de achizitii publice, nu conteaza sursa de finantare...
Regulile UE sunt bune, dar... prea putin flexibile,

Din pacate asta ne face vulnerabili la "alde CORSAN" si alte "pocnitori" similare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

CNAIR / CNADNR nu prea are cum sa zica in mijlocul licitatiei sau inainte de ea ce companie are sau nu voie sa participe atat timp cat ele indeplinesc conditiile. Iar atat timp cat documentatia de licitatie este conforma nu ai cum sa ii spui nu chiar daca o stii de compania respectiva ca e specializata in tepe (Imbecilo de ex).
Anul asta au fost parte de multe procese in care firme care nu au intrat in licitatie au cerut reevaluare sau efectiv au blocat licitatia cu totul. Din pacate, asa functioneaza la noi sistemul si in special CNSC-ul.
Asa ca pana nu facem modificari legislative majore, nu avem cum sa evitam cazuri precum Corsan sau altii cu proiecte pe DN-uri.
Singurul lucru pe care CNAIR-ul il putea face era sa astepte sa se scurga toate termenele posibile si sa se uite in cutia postala dupa notificarea de reziliere.
Ok... acum vedem ce s-a intamplat si inapoi la lucru sa nu sa se mai intample aruncand in paralel un ochi si pe centura Bacaului ca au aia de la Eko aproape jumatate de an de cand organizeaza santierul de parca si-ar face sediu ca WTC  >:(

Acum sa revenim la A3 ce e in lucru... Intrarea in Bucuresti, licitatia podului de la Gilau, predare Gilau-Nadaselu, sa vedem cum se va misca si Maltauro, Tg Mures - Campia Turzii... Suficienta treaba...

Tavi

Curat sa revenim! :)
Multumim lui Ionut si Sursei Secrete!
In poze apare doar iesirea din autostrada catre 101. Dar urcarea din 101 catre Bucuresti? E in acelasi stadiu?
Succes constructorului ca inteleg ca are tot ce ii trebuie. Sa profite de zilele bune ce urmeaza si sa nu asfalteze pe ploaie!

Ionut

^ Ar trebui sa fie in aproximativ acelasi stadiu. :) Eu unul nu am emotii cu nodul anul asta.

Sorin62

^Confirm. Se lucra și azi după-amiază la rigole.