News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

rebel

Quote from: NGC20 on July 28, 2014, 03:05:40 PM
Quote from: dan_c on July 25, 2014, 09:04:33 PM
suplacu de barcau-bor

loc 1. Asocierea Corsan Corviam Construction S.A. – S.C. Selina S.R.L. – Louis Berger Sas – S.C. Road Consulting & Design Solutions S.R.L. şi S.C. RCM Construzioni SRL, lider al Asocierii RCM Construzioni SRl/Imob Lux Construct SRL/Consinit SRL/Societatea de Construcţii Napoca SA/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/SC T Dancor RomConstruct SRL/SC Shelter Construct SRL/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A./ Schiavo & C.SpA/Eurocerad International SR

loc 2. Impregilo

loc 3. Azvirt LLC

nu stiu inca cu ce preturi au licitat

Avem acum si preturile.

1) Asocierea CORSAN SA – CORVIAM CONSTRUCCION SA & SC CONSINIT SRL & SC ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTION SRL & SC VIA DESIGN SRL: 701.000.000 RON fara TVA, deci 157,104,437.47 EUR fara TVA
2) SALINI IMPREGILO S.p.A: 762.665.192 RON fara TVA, deci 170,924,516.36 EUR fara TVA
3) AZVIRT LIMITED LIABILITY COMPANY: 877.744.074,17 RON fara TVA, deci 196,715,390.89 EUR fara TVA

Valoarea estimată a contractului: intre 987.099.687,74 si 1.184.519.625,29 RON fara TVA, deci intre 221,223,596.54 si 265,468,315.84 EUR fara TVA

Cursul mediu folosit pentru transformare 1 EUR = 4,4620 RON, asa cum apare in anuntul original din SEAP.

dupa 2 ani si cateva luni de la deschiderea ofertelor, acum ramanem si fara constructor... sper sa faca ceva inpotriva lor ca sa numai apara si la alte licitatii........ sper sa nu stam sa asteptam relicitarea lui ca podul de la gilau...

ddfab

@morosanu
eu cred ca @adiarc nu s-a gandit nici un moment la faptul ca CNAIR ar lua lucrarea in regie proprie :). cred ca tenta a fost cat se poate de ironica! ;) si nu a vrut sa foloseasca cuvinte urate...

cmd

#11342
Nodul Gilau ora 15

fspy87

Update : breteaua de intrare în sens dinspre Zalău are asfalt. Cea spre Cluj îl așteaptă tot azi din câte am văzut. Băieții sunt încă la munca.


Vorbim de descărcarea A3 Nadaselu

Trimis de pe al meu HUAWEI GRA-L09 folosind Tapatalk


stangabriel

http://www.evz.ro/inca-o-autostrada-se-amana-constructorul-a-trimis-notificare-de.html

Firma Corsan, constructorul autostrăzii A3 Suplacu de Barcău-Borş, a trimis Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) o notificare de reziliere a contractului începând cu data de 18 noiembrie 2016, informează Asociaţia Pro Infrastructura.

Ciprianul

Acum sa vedeti voi TAM TAM din partea presei....vai de steaua noastra.....stau si ma intreb oare si vecini nostri maghiari au parte de asemena firme?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

dr4qul4

Nu au depus scrisoare de garantie bancara? Sa o execute CNAIR-ul luni la prima ora. Cum adica sa opreasca avansul. Nu merita nici un leu din el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ciprianul

#11347
^
Asa ar fi normal sa faca CNAIR-ul dar cum se stie ca e o gramada de sa nu zic nu stiu care parte va iesi in pierdere,noi sau ei.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Dominik

Era inevitabil sa se ajunga aici la cat au facut pana acum Corsan !!!
You're in Steelers Country

rocklee

reziliere....mai bine acum decat mai tarziu
:banned: :headbash: :bash: :headbash: :bash:

Katana_ro

Hai sa nu dramatizam inutil. Ungurii termina ultima bucata in Q1-Q2 2019. Oricum nu e super-urgenta cu bucata asta din A3, pt ca pana atunci traficul va merge pe A10/A1. A doua veste buna e ca au tot sezonul rece sa reliciteze, cand oricum nu se construia prea mult. Banii de la buget mai degraba se duc catre cofinantarea primelor pozitii din Masterplan, ca si asa nu sunt bani suficienti. Sau catre Tg Mures-Ditrau (ramanand astfel tot la A3)

voicul

Sunt niste avantaje:
1. Daca rezilia CNAIR, probabil trebuia sa dam si bani. Cam la fel ca la Bechtel.
Acum macar trebuie sa recuperam.

2. Puteam sa mai pierdem niste timp ca sa ajungem in aceesi situatie. Acum este un moment bun - teoretic pana in primavara ar putea aparea alta firma. Mai sigur: la anu ar putea incepe munca o alta firma.

3. Spargearea tronsonului, cu primii 10km sau cati sunt, facuti chiar de CNAIR sau altii astfel incat:
a. Sa terminam inaintea ungurilor - daca are asta vreo importanta
b. sa se poata ajunge de pe M4 pana la Oradea.
Terenul nu pare sa prezinte nici un fel de probleme, fiind drept, deci CNAIR ar cam putea face lucrearea.


dr4qul4

Doar ca:
- o sa dureze cu rezilierea
- dupa reziliere tb facuta expertiza pentru lucrari facute si ramase de efectuat
- urmeaza o noua licitatie
- prin 2018 poate avem si constructor, speram noi serios.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Este oficial!

De la emiterea Ordinului de Începere (luna iunie 2015) pentru execuția lucrărilor aferente autostrăzii Suplacu de Barcău - Borș, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a solicitat Antreprenorului să-și îndeplinească obligațiile contractuale, urmărind în paralel activitatea desfășurată pe șantier. În toată această perioadă, Antreprenorul și-a demonstrat incapacitatea îndeplinirii obligațiilor contractuale prin lipsa de mobilizare în vederea finalizării lucrărilor la acest obiectiv.

Având în vedere întârzierile înregistrate la lucrările de execuție pentru autostrada Suplacu de Barcău – Borș, CNAIR SA a emis penalități în valoare de 75 milioane lei. De asemenea, în același context, compania și-a arătat intenția de a rezilia contractul, luând în calcul și relicitarea proiectului, astfel încât acest obiectiv să poată fi finalizat. În consecință, firma constructoare, demonstrând că este în incapacitate financiară și organizatorică, a transmis o Notificare  prin care solicită rezilierea contractului.

Având în vedere situația existentă, pentru ca acest proiect să poată fi finalizat, singura opțiune pe care o poate lua compania este aceea de a rezilia actualul contract și de a relicita proiectul.

CNAIR

GDPR

Tarziu domnule Homor, foarte tarziu!