Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 52 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pentru exproprieri avem thread dedicat. Haideti sa discutam acolo, poluam prea mult aici. :cheers:

133 313

Deci cu aproximativ o saptamana intarziere l-ati gasit si voi pe sarmanul "Badea Cartan" (prieten cu "Horea, Closca si Crisan", ramane de vazut cine sunt si astia in termeni "imobiliari") care vrea sa-si faca o centrala electrica/termica cinstit si nu vor raii de cnadnr sa-l lase.  :lol:






cricric

Quote from: pasadia on October 08, 2016, 12:48:54 PM
E de-a dreptul amuzant. Unul din Mures si unul din Brasov (acuzat de multe ori ca isi argumenteaza parerile functie de interese locale) va spune ca nu e nevoie de acel tronson, dar voi tot insistati. Si asa cum am mai spus, insistatul vostru distruge sansele de a avea mici interventii pe traseul DN13 acolo unde chiar ar conta (centurile Feldioara, Saschiz, Vanatori + Albesti + Sighisoara, cateva dublari pe portiunile din padurea Bogatii si Hetiur, bucata de A3/AB intre Ungheni si Acatari, etc...).

De ce ai face zeci de km de centuri cand poti face un drum nou 1+1 (si unde e nevoie 2+1) intre Fagaras si Sighisoara cu posibilitatea de upgrade in viitor? De ce ai prefera sa bagi atatia bani intr-un drum care serpuieste si mai trece si prin Padurea Bogatii?

panda_no 5

Viitoarea intersectie ( sens giratoriu ) A3 str Popasului
Partea dinspre CB. Se contureaza deja sensul giratoriu de sub A3
1 (1) by florin_apo, on Flickr

1 (2) by florin_apo, on Flickr

1 (3) by florin_apo, on Flickr

1 (4) by florin_apo, on Flickr

1 (5) by florin_apo, on Flickr

1 (6) by florin_apo, on Flickr

1 (7) by florin_apo, on Flickr

1 (8) by florin_apo, on Flickr

Doua mai din santier, una spre CB, a doua spre Str Popasului

1 (9) by florin_apo, on Flickr

1 (10) by florin_apo, on Flickr

Lucrari identice si spre Bucuresti dar putin mai in urma ca  executie

1 (11) by florin_apo, on Flickr

1 (12) by florin_apo, on Flickr

O intrebare la final.
Se poate lucra fara PUZ?

GDPR

#11059
Problemele cu terenurile incep dupa strada Popasului. Si sa nu uitam ca s-au construit deja 3,3 km de autostrada pe teritoriul UAT Voluntari plus culeile pasajului de la Popasului, asa ca cei 500m de autostrada dintre bucata finalizata si Popasului nu cred ca sunt o problema pentru primaria Voluntari.

De altfel gasim pe site-ul CNADNR lista AC-urilor deja emise: http://www.cnadnr.ro/ro/proiecte/sectiunea-bucuresti-ploiesti-sector-1-km-0000-km-3325-nod-centura-bucuresti-km-6500-si-nod si putem observa ca lipseste doar cea pentru tronsonul dintre km 1+610 - 2+450, care tine de aprobarea PUZ-ului.

pasadia


cricric

Pai tocmai, solutia ta mi se pare mai scumpa pe termen mediu si lung.

montaniardul

#11062
Mai bine se construieşte segmentul respectiv de autostradă şi se va rezolva problema. Nu are sens să mai adaugi la DN13 alte benzi, iar Sighişoara şi toate celelalte localități doar aşa vor scăpa de aglomerație ca să nu mai vorbim de beneficiile pe care le va aduce.

Mai zicea cineva că doar dacă se va face tronsonul Braşov - Comarnic se va justifica şi Braşov - Târgu Mureş pentru că va aduce trafic dinspre Bucureşti ... Eu consider că traficul va fi generat din ambele sensuri, ba mai mult, va fi dispre vest.

pasadia

@cricric: defineste termen mediu si lung. Nu de alta, dar eu zic ca pe termen mediu sunt mari sanse ca transporturile de marfa pe distante mai mari de 100-150 de km sa se faca EXCLUSIV feroviar multumita aparitiei nodurilor intermodale, a centrelor logistice si a imbunatatirii transportului feroviar.

Iar pe temen lung consider ca si acea parte din transportul rutier de persoane ce nu se va fi mutat pe feroviar, se va muta pe transport aerian prin multiplicarea modelului de transport point-to-point generat de companiile aeriene low-cost.

Sau altfel spus, puteti sa visati voi mult si bine autostrada dar daca constatam ca ea nu se va face in urmatoriii 20 de ani cred ca suntem datori sa ne punem urmatoarele intrebari:
- suntem convinsi ca peste 20 de ani nevoia va exista?
- ce facem cu toate victimele si accidentele ce se vor petrece in acesti 20 de ani? Cum putem reduce numarul lor?

alexbb

S-au inceput si lucrarile la spatiul de servicii de la km 17 pe sensul Ploiesti-Bucuresti.

Stie cineva cand se va inchide Popasului?

danutzu_1069

De ce sa inchida Popasului?
Se va lucra sub trafic...

infraAdi_ro

#11066
Revin cu poze de pe autostrada din balast, sectorul Dolea-Chiribis
Pozele sunt facute seara la 6:30-7,scuza-ti calitatea

Nu numai ca nu fac nimic dar nici nu intretin ceea ce a executat Bechtel....apa la marginea autostrazii-lipsa rigolelor marginale risca sa compromita fundatia autostrazii



taluzul din pamant se duce la vale





Taluz protejat cu piatra sparta-cresc balariile



rigole surpate si colmatate



imaginea colapsului- nici o miscare la viaducte





Aici este un blocaj de 50 de m a autostrazii, din pamant,lasat de Bechtel bineinteles,probabil din cauza firelor de inalta tensiune



Organizarea de santier din Abram



Sunt cateva camioane parcate si munti de materiale

Viaductul peste CF



Drept ca in palma aproape de Chiribis



Scuza-ti inca odata calitatea pozelor,daca tot am fost in vizita am vrut sa va transmit aceasta "dezamagire" de santier.Acuma ca stiu locul o sa mai fac niste inspectii periodice...sper sa am la ce >:(
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dorum

da, e cum am banuit... au inchiriat ruginaturi pt vizitele oficiale... in rest, o p... ma scuzati :(

Loko

#11068
Pai, cred ca treaba e clara pe acest lot. Daca e sa ne luam dupa vorbele ministrului (din emisiunea de la digi postata aici), ar trebui cat de curand sa urmeze rezilierea. Sper ca de data asta licitatia/caietul de sarcini sa se faca mai profesionist si sa avem cat mai multi ofertanti. Data trecuta, daca imi aduc bine aminte, au fost doar 3 firme care s-au bagat, numai firme cu renume: Corsan, Impregilo si inca cineva. :D

adiarc

Se pare ca toți suntem orbi...numai Homor si CNADNR au vederea ceas....de aproape 2 ani o tot ard aiurea ......si se repeta scenariul Imbecilo...se reziliază la vreo 2-3 ani fata de momentul in care trebuia sa se întâmple. 

Din păcate nu au nici o picătura de sânge in instalație si probabil vor pasa problema,catre cei care vin din Decembrie 2016....oameni de carton,fara coloana vertebrală
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura