News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 33 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Cred ca se anuleaza intentia de a da in circulatie A3 centura Bucuresti - Popasului. Desi in ultimele poze bretelele spre Popasului pareau deja cu terasamentul de piatra. Parca nu trebuie stabilizat pe bretele, nu? Adica daca vor, sunt gata in cateva zile?

Ionut

Cine ti-a zis de Popasului-DNCB? Ce sa fie gata in cateva zile? Nu inteleg la ce referi.

stangabriel

Adica ar dura cateva zile finalizarea bretelelor, dar ma refer daca pana la sfarsitul anului se mai vrea deschiderea segmentului.

Apoi la iesirea din Popasului/Racovita spre Petricani sa se faca cu obligatoriu dreapta, cu intoarcere in Giratoriu. Asa nu s-ar bloca Racovita. Mai trebuie un Giratoriu in locul Esecului de intersectie din Fata  Mall-ului Pipera si nu vor sta masini sa vireze stanga. Binenteles  parapeti pe mijloc in intersectie , cu semnalizarea de rigoare, 2 panouri cu giratoriile si directiile, parapeti si marcaje. E chiar asa complicat?

paulmare

iesirea din emil racovita in petricani e de ani de zile obligatoriu la dreapta cu intoarcerea in giratoriu
se blocheaza dimineata dinspre Voluntari spre Petricani, dupa masa in sens invers - din cauza ca e folosita ca tranzit dinspre andronache spre aviatiei fabrica de glucoza etc 
giratoriul se blocheaza si el 

Unde sa descarci o autostrada acolo ? intr-o strada cu o banda si cu 3.5 tone restrictie

stangabriel

Hai sa gandim altfel.
Daca se incepe lucrul la Giratoriul de la Tunari, este nevoie de alta varianta de intrare,altfel se blocheaza toata centura. Pana ce ajunge autostrada pana la Fabrica de zaharoza, e nevoie ce aceasta intrare.

Cat despre stanga interzis, eu de fiecare data cand am trecut pe Petricani am dat voie unora sa faca stanga ca tampitii, sa se dea drumul la trafic, nestiind ca e dreapta obligatoriu. Si da, doar pentru masinile mici . Cine intra pe acolo  si e deranjat de  aglomeratie, ziua urmatoare merge la alta parte. Cine nu e din zona si nu face naveta, asta e , toti patim asta in orase pe care nu le stim, iar fiecare smart telefon are harti cu trafic live. Nu imi vine sa cred ca nu sunt folosite de toata lumea.

Pana la urma de ce pentru 8 ore de aglomeratie si iminentul santier de la giratoriul tunari sa nu dam drumul la aceasta portiune de autostrada.

Sa nu vorbim sa avantajul pe iesire din Bucuresti. Dar hai sa dea in folosinta doar iesirea din Bucuresti.

dr4qul4

Descarci o autostrada fara trafic in timpul saptamanii! In weekend se aglomereaza dar atunci Popasului e liber.
Iar popasului ajunge si in Andronache. Parca e mai ok pe acolo decat pe centura.

Si sunt destui cei care vin pe A3 si merg in Pipera. Sunt oameni cu bani, dependenti de masina si care merg des la munte.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cristi767

http://www.digi24.ro/video/emisiuni-regionale/oradea/vocile-bihorului-6-octombrie-2016-infrastructura-rutiera-conditie-pentru-dezvoltare-583416

Primele 5-10 minute vorbește despre autostrada Suplacu de Barcău - Borș. Ministrul spune că a avut loc o inspecție și că urmează să se discute pe baza ei, iar în funcție de ce se vede, e dispus sa rezilieze contractul. A spus că e convenabil să se rezileze acum cât e oricum perioadă de iarnă și nu se poate lucra și să se înceapă direct cu o nouă licitație de la primăvară.

panda_no 5

Paulmare are perfecta dreptate.
Strazile Popasului - Emil Racovita sunt bara la bara in orele de virf.
Asta pentru ca nu exista intre Sos Andronache ( Bd Eroilor ) si Bd Pipera Tunari, doua intrari-iesiri din Bucuresti, decat DNCB-ul si strazile Popasului - Emil Racovita.
Sunt full acum.
Parte din fantasmagorica sosea a lui Oprescu ar fi fost a treia legatura.
Zona este populata, va fi si mai populata iar Primaria Voluntari doarme.
Pentru o a treia sosea intre Bulevardul Pipera si Sos Andronache (Bd Eroilor) se simte nevoie de mult, dar.......
Cat despre racordarea A3 la cele 2 strazi probabil ca se va realiza pina la sfarsitul anului.
Maine o sa va aduc niste poze edificatoare.
Astazi a plouat si nu am reusit sa le fac.

Primaria Voluntari ce a mai acut oare cu PUZ-ul????
Deocamdata pe site constat ca se ocupa de organizarea Pelerinajului la Sf Parascheva.
A, stati ca e postat si PUZ-ul la dezbateri publice.


Ionut


perfidus

Ce avem noi aici? Imediat sub complexul rezidential Domus Stil, pe traseul autostrazii?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Asa si? Logic ca e al lui. Doar el a facut Domus Stil. Doar nu-l facea pe terenul altuia. Oricum nu va incasa cine stie ce sume pt expropriere: ar fi trebuit sa fie facute pana acum. Si oricum banii incasati ajung la stat in contul datoriilor.

Pe oriunde ar fi intrat A3 in Bucuresti, ar fi fost cel putin un latifundiar expropriat.
Chiar  cred ca il incurca pentru ca ramane cu loturi pe ambele parti ale autostrazii si asta nu e bine pt ansamblurile rezidentiale. Dar mai face un hotel langa nod si tot iese in castig. Poate si o benzinarie, ca sigur nu va avea prea curand concurenta pe A3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

perfidus

dr4qul4, cred ca tocmai i-ai dat niste idei bune de afaceri :D
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Nu are nevoie de sfaturile mele.
In schimb noi avem nevoie de benzinarii pe A3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panda_no 5

Daca aveti rabdare sa rasfoiti documentatia PUZ o sa constatati ca in mai multe locuri oficialitatile locale se plang ca A3 rupe "maretul oras Voluntari" in doua , Voluntari si Pipera.
Mai domnule primar!
A fost tot timpul rupt in doua! :bash:
Exista o singura strada care leaga cele doua zone - str Popasului - str Emil Racovita!
Atat!!
A fost si este rupt in doua de Primaria pe care ctitorul de biserici il conduce de 3 sau 4 mandate.


Toata lumea din zona stie ca tot terenul pina in Padurea Andronache este al lui Negoita.
A fost expropriat la un pret mult mai mic decat se astepta.
Proprietarilor din Domus ( cartier construit de el) care aveau terenurile apropiate de culoarul de expropriere le-a facut propuneri de a le vinde terenul la preturi mici.
Bucatica de teren care ramanea intre case si culoarul expropriat era prea mic pentru a mai putea face ceva acolo asa ca cea mai buna solutie era sa il vanda proprietarilor. Nu stiu daca a si reusit.Se pare ca nu prea.
De hotel se vorbeste in zona inca de cand se asteapta autostrada.
Mai este un panou de identificare a unei constructii pe un teren ingradit de mai bine de 3 ani.
Este vorba de un centru hotel-wellness-spa.
Si astia cica ar astepta tot autostrada.