News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 24 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

#11010
S-a mutat "Grupul de initiativa" la ANAP ? :o
Daca o tinem tot asa cei de la SEAP pot sa intre linistit in somaj tehnic.
De lotul 1 Tg. Mures-Ogra se stie ceva a trecut sau ping-pong si aia ?

Ionut

Forumistii lovesc din nou.

Autostrăzi-muzeu: tronsonul Gilău-Nădăşelu este aproape gata, dar nu se poate circula pe el şi ar putea intra în conservare Cel mai frumos tronson de autostradă din România de până acum, după cum îi spune un forumist secţiunii Gilău-Nădăşelu din A3, ar putea fi utilizat doar ca muzeu. ,,Asta este a doua oară când CNADNR perseverează în prostie cu un lot care nu poate fi folosit, după Arad-Timişoara", spune un forumist. Economica.net


perfidus

#11012
Stiu ca pentru deblocare nu e de nici un folos sa dezgropam mortii. ANAP isi face doar treaba si probabil CNADNR nu si-a facut bine temele cu toti juristii pe care ii are.
Dar nu poti sa nu-ti amintesti ce "idioti" cu intentie au fost Sova si asociatii cand au reziliat contractul cu Bechtel si nu au pus o clauza sa finalizeze cele doua lucrari de arta incepute, podul Gilau si viaductul SdB. Ne costa acum mult mai mult, punand la socoteala si platile "amiabile" pentru reziliere, costurile ce mai trebuiesc adunate pentru restul de executat si neexploatarea investitiei prin punerea in conservare a tronsonului Gilau-Nadaselu.

"Mai târziu, mai scump (ebihoreanul.ro, 17 iulie 2016)

În 2013, la rezilierea contractului Bechtel, deputatul Cseke Attila critica decizia argumentând că stadiul lucrărilor executate era de 50,12%, iar pentru finalizarea lor erau necesare circa 200 milioane euro, şi tot atunci BIHOREANUL avertiza că înlocuirea antreprenorului va întârzia finalizarea lucrărilor la un preţ şi mai mare. Motivul? Tocmai uzura şantierului şi, ca atare, nevoia de a reproiecta totul.
"Lăsate atâţi ani sub intemperii, armăturile structurilor executate şi materialele depozitate în aer liber au ruginit. Acum trebuie stabilit dacă mai pot fi folosite sau, dimpotrivă, noul antreprenor trebuie să spargă betoanele pentru a le înlocui cu altele, care să facă priză la turnările ce vor urma", explică un specialist implicat în supravegherea proiectului. Potrivit acestuia, statul şi-a majorat paguba, pentru că în 2013 a comandat o expertiză care să stabilească ce anume mai poate fi folosit şi ce trebuie refăcut, dar lucrarea este prea generală, neindicând soluţiile punctual pentru fiecare structură.
Cert e că, adăugate la cele 701 milioane lei oferite noilor constructori (155,77 milioane euro), despăgubirea de 38 milioane euro dată Bechtel, onorariul achitat autorilor expertizei, dar şi consultanţilor de mediu (sume necunoscute) duc cheltuielile fix spre suma de 200 milioane euro, cât ar fi costat continuarea tronsonului de constructorul iniţial. "
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

#11013
Ar fi fost util sa finalizeze elementele incepute (culei si pile) la toate lucrarile de arta care erau in lucru, sau macar mustatile de armatura sa fi fost protejate impotriva coroziunii, asa cum se face la orice santier civilizat ce se pune in conservare.

Iceman

Cel bine ar fi daca sar scoate cat mai rapid la licitatie restul de tronsoane intre Suplacu-Mihaiesti unde sau revizuit SF....Unde sar putea lucra in continuare pe A3...Sigur ar mai atenua dezamagirea la multi cu podul de la Gilau ....Odata si odata tot va fi gata important este ca dupa acea sa fie autostrada cat mai completa spre Bors.

iuli

Quote from: Ionut on October 07, 2016, 08:25:46 AM
Autostrăzi-muzeu: tronsonul Gilău-Nădăşelu este aproape gata, dar nu se poate circula pe el şi ar putea intra în conservare

Au folosit si ei accelasi typo din forum fara sa verifice:

Quote,,Asta este a doua oară când CNADNR perseverează în prostie cu un lot care nu poate fi folosit, după Arad-Timişoara", spune un forumist.

De fapt se dorea referire la Timisoara - Lugoj, acea sectiune de la Sanovita.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

laszlo.robert

#11016
Daca termina mai repede Maltauro (speram  ca nu va fii asa) lotul lui decit podul la Gilau am putea doborii un record mondial :25 km de autostrada cu :amenajare jumatati de sens giratoriu pe amplasamentul autostrazii la ambele capete se prezinta astfel :Acces la autostrada la Nadaselu  ,dupa 50 km iesire autostrada Nadaselu.🙈

vladb

#11017
^^^ Relativ la podul de la Gilau, "idiotii" is altii care tac malc acum. Unul e fost prim-ministru, actual primar al Clujului (cu toata stima care i-o port pentru investitiile din municipiu) care a inaugurat tronsonul Turda - Gilau fara podul respectiv.

ciprebbe

La vremea aia 2009 nu era problematic lipsa lui, mai ales in graba cu care s-a deschis pe 1 dec.
In 2010 cand se lucra spre Campia mai lucrau si la viaduct(atat cat i-a lasat Apele Romane). Apoi a iesit in presa Boagiu si a zis ca se continua cu Gilau-Nadaselu tot de Bechtel. Planul era ok insa realitatea a fost alta  si am ajuns aici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

^ Nu contest aspectele mentionate de tine ciprebbe, dar "graba" respectiva este prima piesa de domino care va duce la un efect "Sanovita". Dar eu am amintit de acest aspect doar sa se inteleaga de ce exista aceasta "tacere" din partea unei parti politice. Asta pe langa efectul de provincie a unor stiri mediatizate de diferite canale si trusturi de presa. Si nu sufar de sindromul persecutiei sau inferioritatii doar ca daca (ex.) la vreme se anunta ca ploua DOAR in zona Bucuresti, unii moderatori conchid ca vremea e "naspa" in toata tara.

perfidus

Dacă ne luam după ce se spunea în târg la vremea aceea, tăcerea de acum înseamnă că portavocea și-a pierdut stăpânul.  Nu contest că se descurcă azi omul ca primar, dar ca prim ministru a fost doar "teleghidat " de la Cotroceni.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Deviati rau de tot de la subiect. Suntem aici. Hai sa vedem ce solutie găsim la Mihaiesti ca sa nu patim la fel.

Iceman

Cel mai bine ar fi sa scoata la licitatie tronsonul Mihaiesti-Zimbor.....Si sa faca caietul de sarcini in asa fel sa nu poata sa apara contestatii...Castigatorul licitatiei sigur ar termina aproape concomitent cu lotul Maltauro.

dr4qul4

Sper ca realizati ca orice licitatie noua va fi facuta in detrimentul alteia! CNADNR NU poate sa pregateasca un numar infinit de licitatii in acelasi timp.
Iar numarul lor finit are cu siguranta 1 singura cifra. Nu M-ar mira sa fie mai mica decat 5...

Asadar, nu este o solutie sa facem inca o autostrada in zona aceea in loc sa facem o simpla descarcare provizorie, pe care CNADNR-ul o poate face in regie proprie.
Pt A3, sa rezolvele problemele pe Suplacu-Bors, sa se asigure ca nu patesc la fel pe Nadaselu-Mihaiesti si sa liciteze tunelul Meses. Dupa aceea se pot gandi si la completarea ei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

esendy

decat un tronson mihaiesti-zimbor mai bine descarcare la mihaiesti (ca la holdea...speram) si tunelul meses