Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

pasadia

@Dominik: raspunsul e ca nu va exista nici un A3.Sectorul ardelean din A3 va fi continuarea vestica a A8, iar traficul din NV spre Bucuresti va fi vondamnat sa foloseasca exclusiv zona Sebes (A10 adica) si PiSi.

cmd

Quote from: horatiu.cosma on September 13, 2016, 11:23:34 PM
Partea vestica e nasoala(cam 20% din lungime), argile cu multe izvoare subterane, in rest, e mai mult sau mai putin propice pentru constructie de tuneluri.
Nu era mai simplu să ocolească Mesesul pe la Moigrad. Scăpăm de tunel...

Sent from my Sirius Z using Tapatalk


SILVIUFG

M-am uitat pe harta sa vad unde e Moigrad. Pai asta inseamna ocolirea Zalaului pe la nord nu? Traseu mai lung si nu e campie nici pe acolo. Iar daca fugim de tuneluri ca de dracu' inseamna ca nu mai facem nici o Cobra, nici o Pisica, nimic prin munti. Lasa-i sa faca tunelul. Sa vezi ce fain o sa fie. Sau macar copii sa vada ce fain va fi.

horatiu.cosma

E un ocolis prea mare pe la Moigrad, plus ca acolo e o zona intinsa in care au facut romanii acum 1900 de ani un castru intins, cel mai nordic din Dacia. Daca la sapatura arheologica dau de un zid ingropat, trebuie mutat traseul autostrazii. Nu e imposibil de facut tunel prin argila nisipoasa, e mai scump, dar nu inventam noi apa calda, s-au mai construit.

iulius

^^^
Primele  tunele autostradale le vom vedea abia pe LD2, si  atunci vom "sparge gheata" (teama CNADNR ) in materie de 
a le construi.

Ionut

Va rog nu deviati. Avem deja tunel cut & cover pe A1 la Dealul Sacel.

icristian

#10761
Cica au reinceput lucrarile pe Suplacu de Barcau Bors:

QuoteLucrările pe tronsonul Suplacu de Barcău-Borș se realizează între kilometri 14 și 30. Acolo au fost aduse câteva zeci de excavatoare, buldozere şi basculante.
Sursa

Sa speram ca nu e doar de ochii presei si ca o sa si faca treaba


StefanCelMare

Dacă nu ați mai auzit de ceva vreme de legătura A3 - Tureni la sud de Cluj, iată că între timp s-a ales (pe hârtie) și cu un viaduct de 700m, la o lungime totală de vreo 4km.
"Construcția nodului rutier și a unui viaduct, lung de 700 m, va începe în primăvara anului 2017, dacă se vor obține până atunci toate avizele necesare."
Probabil viaduct ca să deniveleze accesul la drumul comunal 85, și la pășuni & chestii aflate mai spre nordul Turenilor.
Remarc trist și remarca "dacă se vor obține până atunci toate avizele necesare". Parcă ține de divinitate acest aspect, nu de autorități.

http://www.ziarul21.ro/new/index.php/actualitate/actualitate/19709-tureniul-solicit-studiu-de-impact-pentru-breteaua-ce-ar-lega-a3-de-centura-valcele-apahida

Ciprianul

#10763
Sambata ajung si eu cu marinul@ pe acolo cu o Drona si vedem in ce masura se lucreaza.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

voicul

Quote from: Dominik on September 13, 2016, 11:52:49 PM
Cum naiba nu au impus in Master Planul ca autostrada si nu drum express pe A3 sectorul dintre  Brasov si Tg Mures ? pai cum sa fie aceasi autostrada de la Bucuresti la Bors daca intre Brasov si Tg Mures nu mai e autostrada ? E ''jenibil'' !!!


Cred doar ca e o pauza de A3 intre cele 2 orase, in ideea in care ambele vor avea iesire la granita pe autostrada (daca se face Sibiu-Brasov).

StefanCelMare

#10765
Bucata Brașov - Târgu Mureș a fost înlocuită de bucata Brașov - Sibiu ca autostradă.
S-a mers probabil pe ideea că ar fi mai ieftină de realizat.
Brașov este la 170 de km de Tg Mureș, și la doar vreo 140 de km de A1 la Sibiu.
Adăugat la asta, relieful pe marginea Oltului este mult mai permisiv (mai plan, deci mai ieftin teoretic - practic, tot vor trebui denivelări pentru multele drumuri de acces din zonă):
how to screen capture
Per total, nu este o idee așa de rea, dar asta pe termen mediu.
Pe termen lung, probabil că va duce la aglomerarea A1 pe segmentul Sibiu - Sebeș, deci la un moment dat va fi nevoie de alte soluții - lărgire A1 sau conexiune cu A3 de la Brașov.

pentium10

de la Nodul A3 Tirgu Mures, trebuie contiunat A/DX cel putin in doua directii Sighisoara si Reghin
ambele variante au deja acum nr trafic care justifica A/DX in zona

intre Fiser si Rotbav nu exista localitati (in afara de una rupea Gara dar se poate ocoli) si distanta e de 50km, si se poate largi actualul E60
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

florin74

In padurea bogatii ? Cam greu si scump.

cristi5

#10768
Traseul initial A3 era Fagaras-Sighisoara. La ala se pare ca s-a renuntat complet.

Dar pentru cine vrea siguranta si condus lejer, se va putea ajunge pe autostrada intre Bv si TgMures (360 km via A10 fata de 170 km pe DN)  :)

dragos76

păi mai ales dacă se face și sibiu-brașov, pe termen lung se poate continua A3, dar pe proiectul bechtel, prin făgăraș și pe valea oltului până la rupea.
Dar mai va curge multă apă pe ...Olt până atunci. Deocamdată clar prioritățile sunt altele, și "plapuma" ne e limitată.