Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 64 Guests are viewing this topic.

Ionut

Traficul se va imparti. E posibil sa fie restrictii peste 3,5 t (camioanele sa fie obligate sa intre/sa iasa in/din centura). Si acum se fac cozi la giratoriul Stefanesti, deci nu mai ocolesti si nu mai aglomerezi acel sens. Probleme de acces vor fi pana la final, cand vom avea 4 noduri de acces in A3 - si cred ca si atunci vor fi probleme si, ulterior, e posibil sa avem nevoie de subteran/suprateran la Petricani si/sau Gherghitei. Perfect nu va fi. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa deschidem noi km de autostrada doar pentru ca mutam dopurile.

Dopuri avem deja! Le mutam de colo-colo pana cand scapam de ele. Toti vrem sa deschidem cate 50-100 km deodata, insa uite ca nu prea putem.

pasadia

Ce ciudat ca se vorbeste si de Bucuresti si de zona Oradea concomitent. Adica da, sunt on-topic si unii si altii, dar totusi...

si on-topic: miercuri se lucra in zona Moara Vlasiei, chiar as spune ca erau destul de multe utilaje. De la Ungheni am poze proaspete (totusi nu arata lucruri diferite de ceea ce a fost deja prezentat pe aici), iar acum sunt la Oradea, dar nu voi avea timp sa caut santierul caci plec inapoi spre casa.

NGC

Quote from: alexbb on September 08, 2016, 01:46:26 PM
Cumva mai erau cateva puncte la 1.3.5.8.6? In planul pt nodul de la Moara Vlasiei, pe partea dreapta a autostrazii este si un giratoriu pe DJ101. As fi zis ca si acela intra in sarcina antreprenorului. In plus bretelele de pe partea dreapta a autostrazii nu sunt tocmai 'finalizate'.

Din cate imi aduc aminte nu mai era altceva la 1.3.5.8.6.
Oricum, in cadrul contractului actual, pe ici pe colo prin proiect au mai intervenit modificari, in general minore.
Eventual poate mai verific si revin, daca e cazul.

stangabriel

De intersectia A3 cu centura Bucuresti ce se stie? Cum va fi?

dr4qul4

ca dracu. De fap nu va fi. ci este.  Va ramane tot acel giratoriu de la nivelul DNCB.
daca vrei sa intrii in Bucuresti de pe centura ai de trecut prin 2 giratorii la care vei face stanga, si apoi o bretea care te intoarce la 180 de grade.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

De asta ma temeam si eu. Cat de des trece trenul pe acolo? Parca mai avantajoasa ar fi o trecere la nivel pentru facut stanga de pe A3 pe centura decat "tiganiada" actuala. Pana la urma si interzicerea completa stanga e o solutie, decat giratoriile lu' peşte :) Cine vrea sa faca stanga se duce in dreapta si intoarce la porcaria de la DN1 sau iese la Moara Vlasiei in DN1 ....

panzer

Niciodata nu trece trenul pe acolo. Linia e dezafectata dar e un plan pt ea si este "strategica".

Sent from my SM-G901F using Tapatalk


carutasul

Cu atat mai bine, se poate coborî dincolo de calea ferata si de acolo pe centura, printr-o trecere la nivel. Daca incepe razboiul, coada la bariera respectiva ar fi ultima noastra problema :)


bridge

#10734
^''Intodeauna mi-au promis ca la 1 mai, in 15 iunie, in 15 iulie, in septembrie... Ultimul termen pe care l-am inaintat este 16 septembrie.'' N-ar fi rau,ca dupa un an jumate, sa nu mai credem in corsan pentru ca asa cum ziceam de vreo 10 luni NU POATE!!,teatrul asta ieftin care-l joaca n-are alt scop decat sa traga de timp in speranta ca grupul isolux-corsan o sa-si revina financiar,ceea ce nu se arata .Daca nu reziliaza acum o s-o faca in februarie -martie 2017 dupa ce ne mai amagesc putin ca lucreaza de avansul primit.Cum am mai spus din Spania n-o sa primeasca niciun euro,dupa ce termina avansul e gata.

alecu26

eu vreau sa-mi schimb si semnatura. Oricum termenele de deschidere la LD4 e pueril (si 2017 sfarsit e speranta moarta) si ST2 la fel de imposibil atata vreme cat inca nu au atacat nici un pod peste Mures.

Si vroiam prin noua semnatura sa cer rezilierea de urgenta (pe principiu boala lunga moarte sigura) a contractelor, in ordine...cu Isolux, Azvi (DN 76), Eurocogen (centura Tecuci), Pizzaroti (ST1) si mai gaseam cateva.

Dar aparent a ramas doar Isolux.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

#10736
Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 3 (SEPTEMBRIE 2016)

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Campia Turzii – Gilau - pod peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica, procent fizic realizat 0.00%

Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015.
Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia. Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015. CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR. Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015. CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR. Finalizare PT - Iunie 2016 In luna septembrie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Gilau - Nadaselu, procent fizic realizat  82.00%

In data de 05.04.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sector 3: km 7+900-km 8+700 si Sector 4: km 4+650-km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat. In data de 13.07.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr. 021 pentru Nodul Rutier Nadaselu, km 8+550 In data de 22.07.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr. 026 pentru Centru de Intretinere si Coordonare Nod Gilau

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Nadaselu - Mihaiesti, procent fizic realizat 0.00%

Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015. Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015. CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR. Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015. CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR
Contractul a fost semnat in data de 26.05.2016. Nu au fost realizate exproprierile. Proiectul de HG se afla pe circuitul de avizare. In data de 20.07.2016 a fost semnat Actul aditional nr. 1 - pentru prelungirea duratei de emitere a Ordinului de Incepere In data de 30.08.2016Actul aditional nr. 2 - pentru schimbarea denumirii societatii IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SpA in IMC SpA

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Mihaiesti – Suplacu de Barcau, procent fizic realizat 0.00%

Studiul de Fezabilitate a fost revizuit de catre proiectant pentru sectiunile 1,2,4 si 5, urmand a fi supus avizarii CTE-CNADNR, CTE-MT si CTE Interministerial in vederea promovarii actualizarii indicatorilor tehnico- economici ai obiectivului de investitie. Pentru sectiunea 3 care integreaza si Tunelul Meses actualizarea Studiului de Fezabilitate se va finaliza dupa definitivarea si avizarea studiului de traseu al Tunelului Meses.

Autostrada Brasov – Bors, Tunel Meses, procent fizic realizat 0.00%

Proiectantul a trimis catre Beneficiar documentatia privind alegerea variantelor de traseu, documentatie predata in iunie 2016. in momentul de fata se afla in analiza la CNADNR si CONSULTANT EGIS, pentru a putea stabili daca este o documentatie clara, de calitate si matura din punct de vedere a elaborarii in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si normativele in vigoare. Termenul realizarii studiului de fezabilitate a fost depasit, finalizarea acestuia era 20.09.2015, in prezent s-au aplicat penalitati si se vor mai aplica pana la finalizarea studiului sau rezilierea contractului.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Suplacu de Barcau - Bors, procent fizic realizat 52,12 % (la data încetării Contractului cu Antreprenorul Bechtel Int. Inc.)

Probleme:
Intarzieri in perioada de proiectare si mobilizarea nesatisfacatoare a Antreprenorului. Proiectul Tehnic a fost avizat in cadrul CTE in data de 09.08.2016, prin aviz nr. 4574/09.08.2016. In data de 23.08.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire nr. 036 pentru "rest de executat aferent AC 078/24.10.2011" - Pod peste lac de acumulare km 6+655 - km 8+453,6

Autostrada Bucuresti – Brasov, Tronson Bucuresti – Ploiesti, sector km 0+000 – km 3+325, procent fizic realizat  0.00%

Proiect Tehnic avizat in CTE in data de 24.06.2016, prin aviz nr. 4558/24.06.2016.
Probleme: Revizuire PUZ Voluntari, care poate determina intarzieri in obtinerea DTAC pe unitatea administrativ teritoriala Voluntari - Ilfov, si implicit in perioada de executie.

Proiectare si executie Parcari de Scurta Durata si Spatii de Servicii pe Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti, procent fizic realizat  0.00%

Probleme: Garantia de buna executie nu a fost furnizata in termen de 15 zile de la data semnarii acordului contractual, in conformitate cu prevederile contractuale si in consecinta nu a fost comunicata data de incepere.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 1, procent fizic realizat 0.00%

Probleme:
1) Reziliere contract de catre Antreprenor pentru lotul 1: In data de 22.03.2016 Antreprenorul Asocierea SC Lemacons SRL - SC Vega 93 SRL - SC Arcada Company SA a transmis o Instiintare de reziliere in conformitate cu prevederile Sub-clauzei 16.2 [Rezilierea Contractului de catre Antreprenor].
2) CNADNR SA intreprinde demersurile necesare in vederea relicitarii contractului de lucrari.
3) Societatea Energetica Electrica SA Bucuresti in vederea avizarii proiectului tehnic solicita in plus
fata de Studiul de Solutie aprobat prin Avizul CTE 4528/17.06.2014, inlocuirea a inca 11stalpi de
110 kv. In data de 21.07.2016 a avut loc la Electrica avizarea PT-ului cu unele comentarii si observatii precum si solicitarea de se reface studiul de solutie pentru retelele de 110kv. In data de 01.08.2016 a avut loc avizarea Studiului de Solutie, urmand sa fie programata avizarea
finala a PT-ul in CTE Electrica.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Targu Mures - Ogra Lot 2,  procent fizic realizat 3.24%

Probleme:
1) Scoaterea din fondul forestier a suprafetelor de teren destinate executiei lucrarilor.
2) In data de 10.08.2016 va avea loc avizarea faza PT+CS in CTA ST Sibiu pentru retelele
Transelectrica; In data de 11.08.2016 va avea loc avizarea faza PT+CS in CTES CNTEE Transelectrica.
3) In data de 21.07.2016, CNADNR SA a transmis o imputernicire catre SC STRABAG SRL in
vederea indeplinirii tuturor formalitatilor necesare realizarii proiectarii, executiei, supravegherii si
racordarii la retelele de utilitati. Electrica a cerut documentatiile cadastrale pentru suprafetele pe care vor fi relocati stalpii-plan cadastral cu limite de expropriere vizat de OCPI. In prezent firma de avocatura angajata de catre CNADNR SA intreprinde demersurile necesare in vederea intabularii culoarului expropriat si elaborarea documentatiilor cadastrale. Ulterior, documentatiile cadastrale vor fi depuse la OCPI in vederea avizarii.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 1, procent fizic realizat  0%

Probleme:
1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu
2) Obtinere Autorizatie de Construire

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 2, procent fizic realizat  0%

Probleme:
1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu
2) Obtinere Autorizatie de Construire
3) Avizul Transgaz este obtinut conditionat. Este necesar a se intocmi un Protocol.

Autostrada Brasov – Bors, Tronson Ogra - Campia Turzii Lot 3, procent fizic realizat  0%

Probleme:
1) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu
2) Obtinere Autorizatie de Construire

alecu26

Pai nu e chiar așa.  Când poate face CNADNR ceva? Izolat semnează contracte intro fericire.  Tocmai am văzut ca au semnat ceva prin India, iar. Deci nu se va sfârși ușor și repede povestea. Pot sta în coma 3-4 ani de zile și după aia sa-si revină.  Și noi ce facem?
Acolo contractual se poate face doar sa llase dea totul. ..și după aia reziliat pe baza de lipsa progres.
Din punctul meu de vedere e clar. 2020 e termen imposibil pt acel tronson.  Mai degrabă 2025. Si relicitat sub alt format....și pe mai multe loturi.  All eggs în ore basket not good. Ar fi culmea sa îi chemam peste vreo 5 ani pe.Bechtel.inapoi sa îl termine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SB76UFO

#10738
La nodul Sibiu cu DN14 spre Medias, cei de la Starbag au demontat si mutat statia de asfalt. Posibil sa apara pe lotul 2 de pe Ogra-Ungheni.
Sunt curios unde o sa apara.
"Prostia este eternă și invincibilă"

voicul

Numai maine nu e 15 Sept ... deci cum e treaba pe Suplacu - Bors?