Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 44 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

#10260
Cam tendentionist articolul.Au descoperit apa calda :fierul lasat neprotejat oxideaza sau cu ajutorul semenilor nostrii cautator-stringator,se evapora.
Inspectorii ISC trebuiau sa explice unui mare ministru cu proiects acest lucru inainte de reziliere.
Trebuia renegociat cu Bechtel finalizarea lotului la un pret acceptabil.Daca facem un mic calcul cit s-a economisit din relicitare:plata compensatorie catre americani,lucrarile degradate,asocierea de constructructori cu cintec,acum expertize noi si un mare semn de intrebare cu data de finalizare a lotului ,cred ca da cu mare minus.Lotul ar fii fost finalizat cel tirziu in 2015

adiarc

Quote from: csebi24 on July 19, 2016, 03:37:10 PM
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Autostrada+in+paragina+Suplacu+de+Barcau+Bors+a+fost+luata+la+pu

Ce "coincidenta"....dupa schimbarea puterii ,ISC-ul asta e al naibii de activ.Aproape ai putea spune ca nu isi mai iau salariile degeaba,ca înainte de venirea noului guvern,cand ,cel putin la autostrazi nu știai ca exista aceasta instituție.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Eu ma gândesc ca aceasta vizita a ISC-ului serveste perfect lui Corsam. Acum stam si cu avansul platit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

UMB se apropie cu pasi repezi de o finalizare a santierului undeva in luna noiembrie. Asteptam lansarea licitatiei pentru viaductul Gilău care este atat de asteptata incat cred ca va fi cea mai mare sarbatoare in materie de autostrazi de anul acesta.

http://www.youtube.com/v/tvlse_o7mAU

Iceman


yetiman

Sa nu uitam si descrcarea de la Nadasel. Si acolo lucrurile sunt in aer, deocamdata.
In acest moment nici unul din capete nu este inceput.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Avem AC la Nadasel de cateva zile.

Dominik

#10267
Bn dar macar la nod Nadaselu au aprobare de constructie si se termina pana in iarna, nu e problema
You're in Steelers Country

adiarc

Mersi de filmare.....f,interesant modul de soluționare la prima alunecare...poate ne da Alecumai multe detalii

Apoi,cei care si-au făcut case langa primul viaduct dupa km zero,sunt f.f curajoși ( inconștienți )

Iar cum se face excavarea la fosta pădure ,cu accea taluzare/innierbare pe măsura ce se coboară...un sg.cuvant. - wow....chiar daca e de fapt normalitatea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul


yetiman

Datele din raportul CNADNR:

Gilau - Nadaselu
Stadiu fizic: 77,4% (74.34%)   , Stadiu financiar:67,33% (61.73%)
Observatii: In data de 05.04.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sector 3: km 7+900'km 8+700 si Sector 4: km 4+650'km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat.
In curs de solutionare:Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru Nodul  Rutier Nadaselu si Centrul de Intretinere Gilau

(cu rosu am adaugat cifrele din raportul din luna iunie.)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

De ieri se lucreaza si la nod Nadaselu.
La km 0 se spala asfaltul, basculantele insirate intre viaduct IV si V stateau la rand pt ca zona de la padure nu permite mai multe.
Se vad in filmare baltile, noroiul sus in varf era de jumatate de metru(se vede cat de greu se misca masina aia 4x4 prin el), de sambata cand am filmat si pana luni dimineata a plouat continuu.
UMB-ul are verde pe tot lotul iar finalizarea nu depinde de zona padurii sau de nod ci de zona de langa viaduct VI unde au inceput zidul de sprijin.
Decembrie 2016 finalizare cale rulare cu marcaje, indicatoare, ITS, martie-aprilie 2017 finalizare lucrari adiacente(ecologizare, amenajare terenuri, curatenia generala si CIC).

Ca sa nu mai existe dubii, poza pusa de mine de dim e de pe lotul Geiger (am spus "Ja" (Da)).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Quote from: AndyM09 on July 19, 2016, 09:30:22 AM
Quote from: voicul on July 18, 2016, 11:21:20 AM
Autostrada cu cele mai mare şanse de a fi terminată anul acesta, respectiv Gilău-Nădăşelu, nu va putea fi dată în folosinţă până nu va fi construit şi podul care să facă legătura cu celălalt tronson din Autostrada Transilvania. Iar construcţia lui nici măcar nu a fost scoasă încă la licitaţie.
Am si eu o intrebare de incepator.
De ce nu a facut tot UMB si podul peste Somes? Este prima data cand aud ca pentru contructia unui pot trebuie o alta licitatie, alt constructor, si tot tacamul... Care din pacate va mai dura minim 12-18 luni cu toate procedurile, pana va putea fi dat in folosinta.


Simplu, pentru ca la vremea la care s-a organizat licitatia pentru lotul Gilau-Nadaselu (2012), firma Bechtel inca avea contract si trebuia sa realizeze podul. Ulterior, in 2013, Dl. Sova a reziliat cu Bechtel, care a primit si o despagubire de 37 de milioane de € pentru ca sa NU MAI FINALIZEZE ei lucrarile (aflate la 97% pe intregul lot Campia Turzii - Gilau, incluzand si podul peste Somes). La negocierile pentru rezilierea contractului, Firma Bechtel a fost reprezentata de cabinetul de avocatura la care lucra mama Dlui Sova - pura coincidenta.

Din 2013 pana azi CNADNR in stransa colaborare cu Apele Române (adica statul roman in ansamblu) nu au fost capabile sa organizeze o afurisita de licitatie pentru finalizarea podului. ATENTIE: podul este inceput, proiect exista, exproprieri exista, o parte a pilelor exista, grinzile exista toate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: Eurocopter on July 19, 2016, 07:49:30 PM
UMB se apropie cu pasi repezi de o finalizare a santierului undeva in luna noiembrie.

Doar doua observatii si o intrebare...
1. Echipa API s-a "profesionalizat" in pilotarea dronelor si in editarea video.
2. Echipa UMB.... WOW ! Solutiile gasite pentru alunecari sunt Triple WOW...

Asadar pentru ambele echipe:
:cheers:

Si intrebarea (evident retorica, dar pur si simplu este imposibil sa nu te gandesti la ea) :

3. Cum am ar fi arata OS3 "versiunea UMB" ?...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Evolutia intre martie si iulie (luata din rapoartele lunare CNADNR)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu