Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.


horatiu.cosma

Din cate citesc, vad ca portiunea din centura Bacau care se va suprapune peste viitoare A7 se va executa un singur sens pe care se va circula alternativ 2+1, iar pe celalalt sens se va pune umplutura si se va inierba. Exista undeva un document disponibil pentru lucrarile complete ce se vor desfasura pe acest al doilea sens, gen structuri, nodurile de la capete etc?

Ionut

Nu cred ca se va circula 2+1, se va circula 1+1. Vom vedea. Oricum va fi half profile, deci chiar daca va fi 1+1 benzile vor fi mai largi decat la DN, adica vor avea 3,75 m. Legat de harta centurii, cam asta avem (autostrada va fi intre punctele B si C):



E posibil sa fie unele modificari in PT (proiectul tehnic), insa nu cred ca vor fi modificari majore.

Viny

Mie unu mi se pare o prostie sa faci half-profile la orasul Bacau. Mai bine faceau direct autostrada sau dx ( ex: S-urile din Polonia ) ... asa, termina centura la anul viitor, apoi cand vor face cealalta parte, alt sf, alt proiect, alte autorizatii, alte licitatii, alte mizerii etc... tipic guvernului Romaniei ! :(

klausro

Salutare,


Nu pot sa inteleg de ce nu au facut inel complet, au omis bucatica de nord-vest, care ii ajuta mult pe soferii care circula dinspre nord, spre directia Onesti-Brasov. Asta e.

iulius

exista centura interioara a municipiului Bacau pentru asta (partea Margineniului)
si foarte important este ca se face deja trei sferturi 3/4 din acest inel, sa ne multumim si cu atat

alecu26

ganditi-va ca proiectul si conceptul are peste 10 ani vechime...poate si mai mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: Viny on April 04, 2015, 10:24:15 PM
Mie unu mi se pare o prostie sa faci half-profile la orasul Bacau. Mai bine faceau direct autostrada sau dx ( ex: S-urile din Polonia ) ... asa, termina centura la anul viitor, apoi cand vor face cealalta parte, alt sf, alt proiect, alte autorizatii, alte licitatii, alte mizerii etc...

Cand a fost facut proiectul, lansat prin 2003-4, existau doua probleme, volumul de trafic si lipsa fondurilor. Nu mai am datele de la recensamantele din 1995/2000, dar traficul pe DN2 nu justifica, cel putin conform normelor de-atunci de finantare BM/BERD/BIRD, constructia unei autostrazi sau macar a unui drum tip 2+2. Apoi, proiectul trebuia finantat in conditii mult mai zgarcite ca cele posibile azi (era incadrat pentru fonduri BM/BIRD, si vorbim de o Romanie mult mai saraca ca cea de azi).

Centura Bacau e una din cele mai intarziate proiecte din Romania - daca proiectul ar fi fost mai recent ar fi fost 2x2 de la inceput. Oricum, terasamentele se fac din faza asta, extinderea la 2x2 nu va fi foarte complicata, procesul fiind similar cu cel de la lotul 2 din Centura Brasov.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Volumul de masini de pe centura va fi limitat de capacitatea de "alimentare" de la cele 2 capete, unde avem drumuri de legatura la nivel de DN. Ca atare traficul va fi lejer, deocamdata, pana la prelungirea spre nord sau spre sud a A7. Licitatia pentru finalizarea celui de-al doilea sens ar trebui asadar lansata odata cu cea pentru urmatorul segment din A7 - presupun ca va fi spre nord.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

?

cred ca am mai pus acu vreo 2 saptamani un semna de intrebare...dar probabil la sters Ionut. Credeam ca e evident ce intreb.

Ceva stiri, noutati...etc? Vreun ordin de incepere, mobilizare, avans????? Au aparut turcii prin zona?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panda_no 5

Absenta oricarei vesti ne face sa  incepem sa ne intrebam daca data semnarii are vreo legatura cu semnificatia zilei de 1 Aprilie? O:-)

iulius

#221
^^^
pentru moment sunt foarte multe probleme cu exproprierile

http://www.bacau.net/exclusiv-loteria-exproprierilor-pentru-soseaua-de-centura-a-bacaului-una-scrie-in-documentele-cnadnr-alta-este-realitatea-din-teren/

"Contractul cu turcii de la Eko Inșaat a fost semnat în Bacău, la 1 aprilie 2015. Durata de executare a lucrărilor este de 24 luni, CNADNR estimând că șoseaua de centură va prelua un flux auto de 10.000 vehicule/zi."
Cu siguranta MZA va fi peste 15000

alecu26

numai dezastru in proiectele facute de CNADNR pe fidic rosu. (a se vedea centura Tg Mures, centura Tg Jiu, valea Jiului...). Chiar nu inteleg de ce nu abandoneaza complet acest mod de contractare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

expropriatul

#223
^
Eu cand scriam aici, nu o faceam de nebun! Moderatorii au sters.

alecu26

Te rog încearcă sa afli mai multe detalii despre ce exact sa reușit la centura Târgu Mureș.  Acolo au obținut decizie de la curtea de apel pt a suspenda lucrările...Din cauza erorilor din doc de expropriere. Acum e drept...la o autostrada mai greu sa faci ceva cu traseul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).