News:

Tur de forță pe A0, 12-13 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

yetiman

@Horatiu - mai trebuie sa traiasca si agricultura, nu numai infrastructura....  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Strade ... asfalteaza ... pe A7?!
Pana la umra nu conteaza cine, ci rezultatul, noi sa avem A.

Ionut

Da, v-am mai zis. Strade și Mineralport pun BSC (balast stabilizat) și asfalt pentru Nurol pe A7.

CapitanulPtk

Erau chiar si camioanele Ozaltin in una dintre filmarile de pe Ploiesti-Buzau Lot 3 !

Radu_A

e clar ca turcii se ajuta intre ei...ceea ce nu neaparat rau pt noi...poate se duc si la MAPA
Pariu cu dr4qul4. 200 lei  (la API). Eu am spus ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. El e mai pesimist

raulbogdan23

Exista vreo diferenta intre cilindri compactori vs cele care au 4 roti de cauciuc?

ncb

AUTOSTRADA A7 Buzau-Focsani lot 1 | Pod peste raul Buzau Stadiu lucrari 12.03.2025


Raducu P Drum

M_Z

@raulbogdan23 este si cine nu are asa ceva minim pentru bsc si strat de baza asfalt nu e profesionist.

de asemenea balastul curat fara argila e aproape imposibil de compactat fara compactor gumat.

de obicei se folosesc cilindrii gumati cu masa mai mare decat cei dublu lis. undeva la  13-15 tone gumatii si ceilalti uzual in jur de 9 tone (cam intre 7-11 tone). sunt si mai mari si mai mici in fiecare categorie dar asta se foloseste uzual pe la noi. pana la urma in functie de bateria de compactare determini numarul de treceri si aia e.

la asfalt cilindrii gumati se folosesc in special la stratul de baza care este mai gros datorita modului in care compacteaza. practic "aseaza" asfaltul "framantandu-l" intre roti, inchid porii mai bine si mai repede. asa ca primele treceri se fac cu gumatii si apoi finisarea se face cu dublu lis. fara gumati se poate dar fara dublu lis care sa finiseze suprafata nu.
la straturile superioare care sunt mai subtiri poti sa lucrezi bine si fara gumati.




raulbogdan23

multumesc @M_Z pentru explicatii  :cheers:

Feri

,,Anul acesta, cel mai probabil vom putea circula pe autostradă până la Adjud. Îmi doresc mai mult, dar trebuie să vedem cum evoluează lucrările. Este important să menținem un nivel optim al calității, dar și să accelerăm ritmul pentru a livra acest proiect conform termenelor asumate"
C.Pistol - Mediafax

Ionut

Anul acesta? Păi și anul trecut? Nivelul optim al calității doar anul ăsta? Termenele asumate? Aha. Să îi spună cineva ca termenele asumate (contractual) sunt septembrie și noiembrie. Până la Pașcani.

M_Z

Bacău - Pașcani început de 2026. Au extensie.

Ionut

Pe toate vor primi extensii, oricât va fi nevoie. Pe toate le vor termina înainte de termen. Nu asta am zis.

Stef

Și pe Focșani - Bacău 3 pare că e nevoie de extensie.
Filmare de azi.


Constantin Dejanovici

Quote from: Feri on March 13, 2025, 07:23:59 PMși să accelerăm ritmul
Asta e ceva ce parcă n-am prea auzit până acum, legat de Buzău-Pașcani.

E propoziția cheie.