Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Lotul Coni Thrace nu e de deschis. Sa închizi câteva județene nu e deloc lucru mic.
Pe lotul 1, sa devieze 500m la Cricovul Sărat, o luna, aia chiar nu contează, dacă e semnalizat ok e ca o intervenție pe o A existenta, pt șoferi.

ovicor

Ultrasii sa nu mai astepte "cenzura" lui Ionut, e si el om, menajati-l! pentru cei care nu stiu, s-a "inventat" AUTOCENZURA !!!

cristian_ch

Nu va ajunge ce e in societatea reala zilele astea? Terminati cu toate astea! Deschidem alt front de lupta? Sunt satul de polarizare! Sa ne bucuram de fiecare km dat in folosinta, sa ne ramana treaz spiritul critic, sa nu vedem minuni unde nu sunt. Nicio firma nu construieste ceva gratis! Chiar e de Kafka! 

Radu_A

Quote from: Radu_A on August 13, 2024, 11:56:28 PMmi se pare ca terasamentele arata mai bine dupa Bacau decat  pana in Bacau :))).... :headache:  :headache:  :headache:

31 decembrie 2024 Buzau - Focsani
31 decembrie 2025 Focsani Bacau
31 decembrie 2026 Bacau Pascani

....cred ca asta a si fost deal-ul din spatele usilor

deci ramane cum am stabilit  8)  8)

AdrianB1

O sa vedem. In contextul unui drum Bucuresti-Iasi, Bucuresti-Suceava (Botosani) sau Bucuresti-Campulung Moldovenesc, Bacau-Roman nord e mai de ajutor decat Focsani-Bacau. Pe Focsani-Bacau singurul punct dificil e Adjud, dar e mic comparand cu traversarea orasului Roman si apoi pana la giratoriul de langa Sabaoani unde se despart drumurile de Targu Frumos si Falticeni.

Desi nu sunt zone continue, as prefera in 2025 Focsani-Adjudul Vechi si Bacau-Tetcani si restul in 2026, ar maximiza beneficiile. Dar o sa vedem, nu stiu nici UBM si nici CNAIR ce planuri au.

MihaiD

Pentru Roman ai trei opțiuni prin oraș, centura + alte două. Chiar trei, pentru că, dacă e un eveniment pe DN sau  vreun blocaj la calea ferată, folosești DJ prin Sabaoani. Nu am avut niciodată probleme în Roman. În Adjud, stai și stai. Plus radarele alea neinscriptionate care își fac norma pe Focșani - Bacău, plus accidentele despre care cred că-s mult mai multe. Cel mai mare câștig e că nu vom mai avea discuția asta din 2026.


timisoreanul

Si mie mi s-a parut obositoare aceasta continua dezbatere pro si anti UMB. Eu doua lucruri vreau sa spun. Primul ar fi ca atunci cand vezi ca unul munceste de isi rupe spatele, mai degraba merita aprecieri decat critici. Mai ales ca asigura garantie de 10 ani si orice problema o va rezolva constructorul pe banii lui. Al doilea ca in acest an optimistii au fost mai inspirati decat pesimistii. Practic, singurul esec major este A0 lotul lot 3, in rest, cam ce se putea deschide in scenariile optimiste, s-a dechis sau pare ca se va deschide. Si as mai spune ceva: cred ca suntem prea negativisti, exista prea multa balacareala intre noi, ar trebui sa fim si mai pozitivi si sa apreciem lucrurile bune. Sa mai privim si partea plina a paharului, altfel vom fi mereu numultumiti si frustrati, desi nu avem motive serioase.

naivu

Quote from: timisoreanul on December 08, 2024, 08:22:04 PM...in acest an optimistii au fost mai inspirati decat pesimistii...
Chiar ti se pare ca loturile Pizza si Coni se deschid anul asta?! Sau Bascov-Merisani? Albota-A1, podul peste Buzau si podul de la Galati au iesit pana si din optimismul oficialilor! UMB merita aprecierea si admiratia noastra, dar nu stiu cat de bine e sa ne prefacem ca nu vedem si aspectele care merita mai putina apreciere sau admiratie  :) .

pista_bacsi

Quote from: timisoreanul on December 08, 2024, 08:22:04 PMSi mie mi s-a parut obositoare aceasta continua dezbatere pro si anti UMB.

Imi cer scuze ca ultima "galceava" a pornit din cauza mea. Mult timp am evitat sa mai citesc pe A7 fix din cauza discutiilor.

Eu v-as recomanda sa le luati mai usor si sa le dati tuturor mai mult spatiu. E ok cand cineva are o opinie un pic gresita (daca nu o repeta obsesiv). E ok cand unul sau altul nu zice ce vrei tu sa auzi.

Lumea nu se invarte in jurul UMB sau A7. Vorba americanilor "Is this the hill you want to die on?" Eu unul nu o sa fac asta și o sa iau o pauza din nou de la a vizita topicul A7. O seara faina! Viszlat!

Geri


Tablierul metalic al podului peste A7 pe DJ103R intre Gageni si Vintileasca a fost ridicat pe suportii temorari.



Powered by API/PUM imgur uploader

"Muncitorii lucrează la armătura din fier pentru ca miercuri să poată fi turnată placa de beton a podului."

sursa:
www.buzoienii.ro

Cadre cu evolutia supratraversarii:








Powered by API/PUM imgur uploader

M_Z

Quote from: horatiu.cosma on December 07, 2024, 09:16:16 PMCât despre antiorbire, nu prevede normativul ceva anume.


salutare tuturor!

citesc de ceva timp forumul dar nu mi-am propus sa intervin pana acum. fiind implicat in domeniu am preferat doar sa iau pulsul comunitatii cu privire la lucrarile de infrastructura.

am observat in ultimul timp tot mai multe referiri la aspecte tehnice si raspunsuri nu foarte exacte. nu este ceva de condamnat pentru persoane ce nu sunt in domeniu ba chiar este imbucurator ca exista un spirit de bun simt tehnic din partea celor care scriu pe forum.

cu privire la panourile antiorbire exista o indicatie cu privire la amplasarea lor in normativul AND 596-2009 Normativ Pentru Întreţinerea Autostrăzilor Pe Criterii de Performanţă:

"Panourile antiorbire pe zona mediana (pentru curbele la stanga) se vor monta numai pe parapetul situat in partea departata a zonei centrale."

Logic ar fi fost ca aceste precizari sa nu fie ascunse intr-un normativ de intretinere ci sa fie precizate clar in normativele de proiectare dar sistemul nostru de normative si standarde e in moarte clinica de ceva timp. Nu vreau sa insist pentru ca dimensiunea subiectului este uriasa.

O sa incerc pe viitor sa mai intervin cu clarificari pe acest gen de subiecte cand este cazul si numai cand sunt deja semnalate aceste aspecte. Probleme sunt multe si 1) nu as vrea sa intru in discutii complexe ce ar fi greu de inteles de catre publicul larg si 2) nu vreau sa creez o impresie exagerat fatalista cu privire la ce se executa in tara.





pasadia

Sincer sa fiu, formularea citata de tine ma face sa cred ca eu nu inteleg limba romana. Adica nu inteleg deloc care ar fi "parapetul situat in partea departata a zonei centrale". Inteleg ce inseamna "zona centrala", dar nu inteleg ce inseamna "partea departata". E un termen tehnic, definit pe undeva? Si de ce nu am putea formula sub forma

"Panourile antiorbire pe zona mediana (pentru curbele la stanga) se vor monta numai pe parapetul aflat la interiorul curbei situat in partea departata a zonei centrale."

tom_sawyer

#15118
Partea depărtată a zonei centrale, la o curbă la stânga, este partea stângă a zonei centrale, cea apropiată sensului opus. Înțeleg bine?


LE: http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Reglementari-tehnice/BTR-01-2010%20(2).pdf
(pag. 12 din pdf)




Powered by API/PUM imgur uploader

Hercule

@pasadia e drept suna cam aiurea, dar e corect.
Intotdeauna panourile antiorbire din spatiul median sunt pe partea stanga. La curba la dreapta nu exista nimic care sa obtureze vizibilitatea. In schimb formularea ta e mai corecta.
"partea departata a zonei centrale" se putea reformula, nici mie nu imi suna foarte clar.
Deșteaptă-te române!